Kreatív honlap-optimalizálás: Google első hely

Kreatív honlap-SEO az első helyre kerülésért

google első helySokféle módon végezhető a honlap-SEO. A rutineljárások általában célravezetőek – de unalmasak. Különösen a linképítés során unalmas újra és újra leírni ugyanazokat a kulcsszavakat, a témát érintő azonos vagy hasonló formulákat. Ugy gondoljuk, bizonyos kifejezéseknek kötelezően szerepelniük kell például egy PR-cikk szövegében ahhoz, hogy a benne elhelyezett és a támogatott weboldalra irányított link releváns legyen. Ez úgy általában igaz, de a gyönyörködtető változatosságról nem feltétlenül kell lemondanunk. A Google mint szemantikus kereső ma már jól értelmezi az áttételesebb összefüggéseket, és a sok szabványosnak gondolt cikkből küldött hivatkozás mellett, úgy tűnik, erősítik a linkprofilt az eltérő, rendhagyó, akár a direkt kulcsszavakat mellőző szövegbe ágyazott hiperlinkek. Az online visszacsatolás révén kialakuló hipertext-rendszer ne legyen egysíkú. A kreatív írással létrehozott szövegeket az intelligens algoritmusok jól értékelik – a linképítő mestert pedig szórakoztatják. Ha közben még a Goggle első helyre kerülés is sikerül… A linképítő cikk folytatódik

Terasz és télikert a Google első oldalán

infra teraszfűtés | télikert budapest | honlap-seo

Írd be a keresőbe: Télikert Budapest

A Google keresőtalálati eredményoldala olykor meglepő rangsorokat produkál.  A normál (nem hirdetett) találatok oldalán (SERP) elvben az adott témában leginkább releváns tartalmú honlapoknak kellene sorakozniuk, és ha be is csúszik egy-egy oda nem illőnek látszó website, arra szinte mérget vehetünk, hogy az organikus találatok közt Google első helyén valóban egy kompetens honlap hivatkozása szerepel. Ha nem ezt tapasztaljuk, érdemesebb arra gyanakodni, hogy rossz kérdést tettünk fel, semmint arra, hogy világ legnagyobb tartalomkeresője és annak mesterséges intelligenciaként működő algoritmusa tévedett.  De bármennyire is intelligens a keresőszoftver, azért produkál furcsaságokat. Ilyesmit tapasztalhatunk, ha rákeresünk erre: Télikert Budapest.

terasz: budapest pálmaház

A Fővárosi Állat-és Növénykert Pálmaháza a Terasz kávézóval

Gondoljuk végig: vajon mit keresnek azok, akik ezt a szókapcsolatot beütik. Első lehetőségként egy ilyen nevű intézményre gondolhatnánk, ilyen azonban a magyar fővárosban nincsen, de előfordulhat, hogy sokan a Fővárosi Állat- és Növénykert Pálmaházát  ezzel a szinonimával próbálják megtalálni. Ám ez utóbbi létesítmény nem szerepel a fentebb említett keresőkifejezéssel lehívott lista első lapjain, ennél meglepőbb, hogy a Pálmaház Budapest kulcsszóval sem  szerepel a TOP10-ben: itt az első a Széchenyi fürdő Pálmaháza, a második pedig az ELTE füvészkertjének pálmaháza.  A képen is látható híres létesítmény TOP helyezéseit más, összetettebb keresésekkel érhetjük el, ami azt mutatja, hogy talán mégsem annyira intelligens az a híres keresőprogram.

De vissza az eredeti kérdéshez: mit keres, aki a Télikert Budapest (vagy az alábbi példában: infra teraszfűtés) kulcsszót gépeli a keresősávba? Bizony, nem botanikai látványosságra vágyik, hanem egy szolgáltatást keres: fővárosi vagy környékbeli családi házában, budapesti lakásában szeretne télikertet létesíteni – és kivitelezőt keres ehhez a munkához. Illetve kültéri teraszán szeretne infrafűtéssel komfortot teremteni. Hogy mi erre a bizonyíték? Hát az, hogy ha pusztán a télikert szóra keres rá, akkor az első 10 találat pontosan azoknak a cégeknek a honlapjára vezet, amelyek ilyen szolgáltatást kínálnak.

Logikus lenne, ha a főváros nevével kiegészített keresés a budapesti télikertépítőket és infratési rendszer telepítését végző cégeket listázná. DE NEM!

Infra teraszfűtés sötétsugárzóvak

infra teraszfűtés budapest

 Infra feketesugárzók budapesti vendégló teraszán

Közeleg a téli fűtési szezon, de nem akarunk nagy villanyszámlát. Vásároljunk elektromos infravörös hősugárzókat webáruházból. De előbb gépeljük be ezt: teraszfűtés infra sötétsugárzó panellel. A legjobb találat egy villamossági bolt. Az elektromos berendezések közt ott találjuk a teraszfűtő infralámpát. Aztán a budapesti VandenBosch Terasz komfortja következik következik. Ez hol vannak a az infrafűtési rendszereket beszerelők? Még az orvosi készülékek is megelőzik az infra webáruház honlapját, amely innovatív infravörös (IR) sötétsugárzókat kínál:

Visszatérve a télikert budapest kulcsszóra. A lista élén egy vendéglátóipari egység szerepel, amelynek a nevében sem a télikert, sem a Budapest nincs benne. Igaz, a terasz benne van, és az is igaz, hogy a nagy külső téren kívül belső helyiséggel is rendelkezik és ezt nagy ablakai okán télikertnek nevezték el (de ablakok csak az egyik falon vannak, és a tetőzete sem fényáteresztő). Nem tűnik tehát túlságosan indokoltnak, hogy ennek az étteremnek a honlapja az első helyen szerepeljen az organikus találati listán. Már csak azért sem, mert a honlap nem optimalizált, több szempontból sem tesz eleget a Google hivatalos elvárásainak-ajánlásainak, tartalma pedig roppant szegényes. Sem Budapesttel, sem a télikertekkel mint témával, nem foglalkozik, tartalma tehet ezekre a fogalmakra nézve nem releváns (szemben sok tucatnyi olyan weblappal, amelyek a két szóra külön-külön, a két szó kombinációjára adódó fogalommal pedig kiemelten és részletesen foglalkoznak, pl. infrapanel fűtés melegházakban).

Az igazi furcsaság azonban ezután következik. A következő 4 ajánlat a találati listán egy turisztikai portál négy különböző oldala, amelyek mindegyike ezt az éttermet mutatja be és népszerűsíti kültéri fűtött teraszhelyiségét a felszerelt sörétsugárzókkal. Értékelhető szöveg ezeken sincs, csak pár adat, elérhetőség és ételfotók az infrák melegében ücsörgő vendégekről.

Tehát: az adott kulcsszóval adódó találati lista első 5 helyén olyan weblapok szerepelnek, amelyek közül egyik sem felel meg a Google által évek óta kommunikált irányelveknek…

Persze: könnyen lehet, hogy a vendéglátó egység lapjai egy idő után eltűnnek a TOP5-ből (mint ahogy hónapokkal ezelőtt a közelében sem voltak), most azonban nehéz lenne a nyújtott eredményekért megdicsérni a keresőt. Már csak azért sem, mert elveivel az is ellenkezik, hogy ugyanaz a vállalkozás szerepeljen több egymás utáni pozícióban. Az ilyen lista ugyanis egyáltalán nem felel meg a keresők elvárásainak.

Beépített terasz infrafűtése, Budapest

teraszbeépítés budapest - első beépített terasz

első hely a keresőben: beépített terasz budapest

A télikert létrehozásának legegyszerűbb módja egy már meglévő terasz beépítése és téli fűtése napenergiával vagy infrapanelek elhelyezésével. Éppen ezért a beépített terasz fűtés mint kulcsszó gyakori szinonimája a télikertnek, és a létrehozás folyamatát megnevező kifejezéssel – terasz beépítés – szintén azokat a szolgáltatókat keresik, amelyek ezt az építőipari munkát akár középületeknél, akár családi házaknál vagy erre alkalmas lakásoknál elvégzik. A kifejezés speciálisabb és szerencsére itt egyetlen budapesti fröccsőző terasz sem előzte meg a szakmai oldalakat. Így a kültéri teraszfűtés budapest kulcsszóval adódó organikus találatok közt a Google kereső első helyen hozza az általam épített és kis munkacsoportunk által ősz óta optimalizált weboldalt – ahol a szolgáltatás bemutatása és elérhetőségeinek megadása mellett sok olvasmánnyal is szolgálunk, így bemutatjuk például Magyarország legszebb télikertjeit, a pálmaházakkal, oranzsáriumokkal ékeskedő vidéki kastélyokat. A teraszbeépítés és télikert gyártás számos technológiai kérdései mellett a telepíthető déli növények nevelésével is foglalkozunk – minden téren jó tanácsokkal is szolgálva az építtetők és infratermék-felhasználók számára.

Több éve foglalkozom honlapok optimalizálásával, így bizton állítom, a kereső algoritmusok olykori furcsa működése ellenére okos és kitartó munkával sikerre lehet vinni a honlapokat. Ehhez természetesen nemcsak optimalizált webtartalomra, keresőbarát szerkezetre és felépítésre, hanem erős linktámogatásra is szükség van, amelyet manapság tartalommarketing módszerekkel lehet eredményesen kiépíteni.


Terasz fűtés és beépítés – télikertépítés – honlap-optimalizálás

google első hely - első oldalGoogle első hely az organikus találati listán ezzel a keresőkifejezéssel: beépített terasz Bp. és Infra teraszfűtés Budapest. Miért jelennek meg furcsa találatok az organikus találatok listáján? A honlap optimalizálás lényege a releváns tartalom kialakítása adott témában. Weboptimalizálás és szakértői honlap SEO.

Long tail kulcsszavak Google kereséshez: első hely a SERP oldalon, kültéri infrafűtés, beépített terasz budapest, organikus találatok, kereső honlap-seo optimalizálás, releváns szövegtartalom, kerti terasz fűtése télen infrasugárzó fűtőtesttel, széchenyi pálmaház, fővárosi állat- és növénykert pálmaháza, fröccsterasz étterem fűtött kültéri terasz használattal – infra pr-cikk linképítés blog

Keresőoptimalizálási stratégia és taktika – PR SEO

Stratégiám és taktikai trükköm a SEO-ban

Én PR-cikkes SEOoptimalizálom az optimalizáló webhelyeket. Ez hosszú távú keresőmarketing stratégia. Lényege, hogy linképítés során a linket küldő oldalakat és posztokat (pr-cikkeket) is SEO-zom.

Keresőmarketing tanácsadás: én hogy csinálom

Gyakran bevetem azt a taktikát, hogy a keresőoptimalizálás ugyanazokra a kulcsszavakra nézve történik, mint amelyekkel a megbízó weboldalának Google-helyezéseit javítom.

Évekkel ezelőtt volt egy optimalizációs eljárásom, a PR-cikkes SEO-támadás. Bár pacifista lévén a hadászati kifejezésekben nem igazán vagyok otthon, de mivel keresőoptimalizáló munkát lehetetlen bizonyos távlati stratégia és aktuális taktika nélkül végezni, így néha indokoltnak látszik efféle kifejezések használata egyes folyamatok jellemzésére.

A bázisoldalas és PR-cikkes SEO-támadás lényege

Még kezdő optimalizátorként bevezettem azt a gyakorlatot, hogy miközben optimalizálom a céloldalt, aközben az optimalizálási kulcsszavakkal saját oldalakat is indítok, blogokat nyitok, posztokat publikálok – és ezeket is intenzív optimalizálás alá vetem. Így tettem már 2012-ben, de ugyanez történt 2019-ben például az ivóvíz fertőtlenítés – klór-dioxid seo-projekt során, A linképítő cikk folytatódik

Tartalmi relevancia – releváns honlaptartalom

tartalmi relevancia - releváns honlap

Irrelevancia: a lényeg és a környező tartalom nem illik össze

Újra és újra megbizonyosodhatunk arról, a Google a minőségi tartalmat többre értékeli a linképítésnél. Persze: a linkek fontosak, mi több: a hatékony támogatói linkprofil felépítése megkerülhetetlen része a honlap keresőoptimalizálás eredményességének, ám egyre inkább nyilvánvalóvá válik, hogy kiváló honlaptartalmat mégis könnyebb létrehozni, mint egy gigantikus linkhálózatot felépíteni. Valószínűleg ez kevéssé érvényes azokban az esetekben, amikor roppant erős verseny mutatkozik egy-egy olyan kurrens értékesítési témában, ahol igen nehéz a tartalmi fejlesztés részéről megfogni a SEO-t. Regényeket mégsem lehet írni a fürdőruha-eladásról, vagy ha mégis (nyaralás, utazás, fürdőhelyek, történetek….), az már oly mértékben eltávolodik a voltaképpeni témától, hogy a honlap tartalmi relevanciája felhígul: a voltaképpeni lényeg egyre kevésbé illik össze a felszaporított szövegekkel.

Ilyen esetekben a rövid és célratörő szövegeken, hatásos képeken, akciós árajánlatokon kívül nem igazán fér bele a website content kialakításába olyan fejlesztés, amely lehetővé tenni az összes SEO-elvárás teljesítését. Az ilyen honlapokat mégis a linképítő munka révén vihető előre.

Ám ha a megfelelő terjedelmű releváns tartalom prezentálása a weblap üzleti jellege miatt nem lehetséges, akkor többszörösen kell arra ügyelni, hogy a linkek viszont az illető témában magas relevanciájú oldalakról érkezzenek. Ez két módon biztosítható: 1) elegendő olyan idegen oldalt találunk, amely témánkba vág, s ezekre sikerül kirakatnunk a támogatott honlap linkjeit; 2) mi magunk építünk releváns tartalmú weblapokat, s ezekről hivatkozunk a céloldalra.

Mindenki ismeri az első megoldásnak a veszélyeit. Ahová linkeket kirakathatunk, azok leginkább katalógusok. A témában illetékes néhány linkkatalógus persze jól fest a linkprofilban – de ha csak ezekből áll, az bizony büntetési tételnek számít a Google szemében. Ha viszont mi magunk építjük fel a webhátteret, akkor az újonnan létrehozott weblapok eleinte igen gyengék lesznek és nem fognak elegendő linkerőt biztosítani. Amíg felturbózzuk őket, hosszú hónapok telhetnek el.

Ezeknek a nehézségeknek a tudatában én egy ideje nem foglalkozom olyan honlapok optimalizálásával, amelyekre valamilyen okból nem lehet elegendő mennyiségű és megfelelő minőségű tartalmat elhelyezni. Ezek jellemzően a webáruházak és más eladási-értékesítési oldalak.

Mi a tartalmi relevancia?

Ha a honlap témája és felépítése olyan, hogy alkalmas releváns tartalom kialakítására, akkor az optimalizációs munkának éppen ezzel kell kezdődnie. Arról persze nincs egzakt tudásunk, hogy a Google-algoritmusok mit értenek relevancián, de a keresőcég vezető embereinek hivatalos közléseiből azért sok minden kiszűrhető és empirikus módszerekkel is elkülöníthetők olyan faktorok, amelyekkel biztosítható a keresőszempontú megfeleltetés.

Legelőbb azt kell tisztázni: mihez képest, miben legyen releváns a honlaptartalom. A legfontosabb: a saját témájába, tárgyában. Abban, amiről szól. Vagyis mindenekelőtt az oldal témáját, tárgyát, lényegét illetően kell a relevanciát biztosítani. Másodjára: relevánsnak kell lennie a választott kulcsszavakra nézve. Jó esetben a kulcsszavak a lehető legszorosabban kapcsolódnak a tárgyhoz és témához, így ez a két megfeleltetés összhangban áll.

Ha valamiféle meghatározást próbálnánk adni, valahogy így hangozhatnék:

A Google egy adott téma kulcsszavait illetően akkor tekinti a weboldal tartalmát relevánsnak, ha:

  • a téma megnevezése, bemutatása, kifejtése és részletezése egyedi fogalmazású szövegek és  kiegészítő tartalmak (táblázat, felsorolás, kép, kifelé mutató link) révén történik
  • a témára nézve az oldalon megfelelő mennyiségű információ található
  • mind a téma, mind annak kifejtése érdeklődésre tarthat számot
  • a téma kulcsszavai megfelelően gazdag reprezentációt kapnak a weboldalon

Gazdag reprezentáción az értendő, hogy a kulcsszavaknak az oldal lehető legtöbb információs helyén a lehető legnagyobb változatosságban kell megjelenniük. Ilyen helyek például az URL, a title, a descriptions és keywords meta-tagek, ilyenek a head line kiemelések, képfeliratok, linkszövegek stb. – és természetesen ilyen maga a folyó honlapszöveg,  amely lehetőséget ad a variábilis kulcsszóhasználatra.

Eztán már “csak” azt kell biztosítani, hogy ez a releváns tartalom keresőbarát formát öltsön honlapunkon. Mindössze ennyi, amit így hívunk: tartalomoptimalizálás. A linképítő cikk folytatódik

Honlaptartalom optimalizálása

honlap-tartalom optimalizalas

Honlap tartalmi optimalizálása

Állandó probléma: a megbízó üzleti honlapján alig van szöveg. Kép még csak-csak akad, talán fenn van egy szűkszavú bemutatkozó szöveg is, pár mondatos cégismertető, a szolgáltatás leírása egy-két bekezdésben. Van továbbá árajánlat kérő űrlap, néhány referenciamunka megemlítése, a cég elérhetősége – és ennyi. Hogy technológia leírás? Hogy a szolgáltatás tárgyát képező dolog definiálása és részletes leírása? Hogy történelmi visszatekintés? Hogy az alkalmazás sajátosságai, előnyeinek ecsetelése, a szolgáltatás társadalmi vonatkozásai, elterjedtsége? Netán: esetleírások, megosztott szakmai tapasztalat? Ugyan, minek az, úgyse olvassa el, aki most azonnal meg akarja rendelni azt, amit a website kínál.

Ez utóbbi állítás még ha esetleg igaz is lenne (nem az), akkor üzleti szempontból akár elfogadható lenne ez a tartalomszegénység: nem kell szaporítani a szót: gyere és rendelj, hívj, vedd igénybe…

A kínálatnak és a keresletnek ez a rövidre zárása azonban éppen a SEO területén bosszulja meg magát. Amióta a Google a minőségi honlaptartalomra koncentrál és az egyes kulcsszavas találati oldalakon (SERP) olyan weboldalakat igyekszik élre sorolni, amelyeknek a tartalma az adott kulcsszóra nézve információkban gazdag és sokrétű, azóta a csak a lényegre korlátozódó honlapokkal nehéz az élre vergődni – ha pedig új, bejáratatlan szájtról van szó és erős a konkurencia, akkor teljességgel lehetetlen.

Ugyanakkor a megrendelőt, aki nem akar semmi mást, csak mondjuk zabhegyező gépet eladni, nagyon nehéz meggyőzni arról, hogy részletesen leírja mi az a zabhelyezés, honnan ered, ki találta fel, mióta alkalmazzák, mi a társadalmi beágyazottsága; mi a gép működésének alapelve, melyek az alkatrészei, mi a technológia környezetvédelmi aspektusa.

Márpedig erre akkor is szükség van, ha keveseket érdekel, máskülönben a honlaptartalom egészén lehetetlen érvényesíteni azokat a keresőszempontokat, amelyek fontosságában a SEO-szakma nagyjából egyetért. Címekre és alcímekre, felsorolásokra, táblázatokra, képfeliratokra, tipográfiai kiemelésekre, linkekre, alt, title és caption szövegekre van szükség ahhoz, hogy a kulcsszavak a weblapon kellő reprezentációt kapjanak. 15-20 különböző kulcsszavas előfordulás biztosítása lehetetlen akkor, ha nincs elegendő szöveg, amelyen a keresőszempontok érvényesíthetőek lennének.  A linképítő cikk folytatódik

Új honlapoptimalizáló és linképítő projekt

Mint tudjuk,  a keresőoptimalizálás az a tevékenység, amelynek során egy kiválasztott weboldalnak javítjuk a Google-helyezését – ezt honlapoptimalizálással és linképítéssel érjük el. Ez A folyamat komplex eljárások sorozatából áll, amelyek jellegüknél fogva külömböznek egymástól, és amelyek az utóbbi időben lényegesen megváltoztak annak megfelelően, hogy

a Google 2013-2014-ben paradigmaváltást hajtott végre,

amelynek nem csupán az a lényege, hogy a kulcsszavas keresésről áttette a hangsúlyt a hosszabb, életszerű keresőkérdésekre, hanem az is, hogy ezzel magát a kulcsszavas optimalizálást is zárójelbe tette, mi több, a gyakorlati tapasztalatok azt mutatják, hogy a célzatosan és koncentráltan a kulcsszavakra irányuló optimalizálás egészét manipulációnak nyilvánította és a határozott célok mentén erőteljesen optimalizált weboldalakat hátrasorolással vagy a kulcsszavas listákról való kitiltással sújtotta. Ezzel lehetetlenné váltak a keresőoptimalizálás korábban bevett módszerei. Új metódus kidolgozása vált szükségessé. A linképítő cikk folytatódik

Honlap optimalizálás: aktuális linképítés

Google honlap optimalizálás 2019

google honlap optimalizálás

Google helyezés javítás – weblap optimalizálás

Az optimalizálásban és a linképítés terén aktuális témák 2019-ben a laptop utáni SEO-korszakra jellemzőek, a nagy számtech projekt lezárása után újra a keresőmarketing eljárásokkal, a komplex linkprofil építéssel és az organikus helyezések javítását célzó erőfeszítésekkel összefüggő témák kerültek előtérbe. Az alább hivatkozott weboldal például erősen feljött számos kulcsszó-keresésre (pl. weblap optimalizálás), miután más területen is kiváló pozíciókat szerzett:

PR cikk megjelentetés – link elhelyezés

Az igen fáradságos keresőoptimalizáló munka hatékony kiegészítő része a tartalommarketing. A SEO-ban ez kicsit mást jelent, mint a PR területén, itt voltaképp a szöveges link szövegkörnyezetének a létrehozása a cél, azaz a public relations cikk nem annyira azért kerül publikálásra, hogy a terméket vagy szolgáltatást minél többen megismerjék, hanem azért, hogy a benne elhelyezett télikert-link tartalmilag releváns kontextust kapjon, s ezáltal hatékonyan támogathassa a céloldalt. Éppen ezért célszerű olyan weboldalakat készíteni, amelyek magas keresőmarketing értékkel rendelkezvén alkalmasak és kívánmatosak PR-cikkek publikálására. Az adott témában elért TOP helyezések révén az ilyen webhelyeken elhelyezett anyagok publikálását fizetett szolgáltatássá lehet tenni.

Télikertek Budapesten

télikert gyártás budapestA 2015-ben kezdett projektum keretében szobakertek kialakításával, teraszbeépítéssel a magyar fővárosban foglalkozó vállalkozás webegységét támogatom – ezzel az egészséges életmódot (fényterápia), a természet szeretetét (egzotikus növények nevelése), a zöld mozgalmat (napfényenergia hasznosítása) is támogatva.

#terasztelikert Aktuális keresőmarketing projekt vezetése a Budapest Terasz pálmaházának magyar kastélyában:

A tiszta ivóvíz

Aktuális optimalizálás: Laptop szerviz 2018

laptop weboldal optimalizálás

Laptop szerviz Budapest 2018

Keresőmarketing és link építő project 2018. Aktuális kulcsszavak google-kereséshez:

  • Laptop szervíz Budapest
  • notebook javítás – alkatrész szerviz:
  • Asus akkumulátor csere garanciával
  • Dell laptop töltő vásárlás
  • videokártya javítás, Fehérvári út lentebb:
  • magyar laptop billentyűzet

A budapesti szervizben 1 év garanciális jótállással végzik a javítást. Az adott kulcsszavakra optimalizált weboldalak tartalmi SEO-kondíciójának feljavítása után a linkprofil építés következett, ebben releváns tartalmú tematikus weboldalak vettek részt, amelyek a számítástechnikával, személyi számítógépekkel, hordozható hardver eszközökkel (tablet, netbook, ultrabook, zenbook) foglalkoztak, különös tekintettel a laptopok szervizelésének keresőszavaira és olyan modellek nevére, mint a Dell Inspiron és Latitude, illetve az Asus ROG Zephyrus gamer laptop.

Notebookok magyar billentyűzettel

magyar laptopbillentyűzetA kiemelt minőségű szervizszolgáltatás preferált márkái és modelljei a Dell, Lenovo, Samsung és Asus notebook gépek. A budapesti szakboltban a legnagyobb favorit hardver eszközök a gyári Dell kijelzők, Asus helyettesítő akkumulátorok és olcsó Philips AC töltők, valamint HP  és Acer újdonságok iránt mutatkozik online rendeléssel és ingyenes beszereléssel, illetve keresett lett a minden típusú noteszgépbe beszerelhető QWERTZ kiosztású magyar billentyűzet:

  • Asus és Dell notebook billentyűzet magyar QWERTZ billentyűzetkiosztással

A kulcsszavas reprezentáció biztosításával a honlapokon elhelyezett linkek magas relevanciaval rendelkeztek, így hatékonyan támogatták a budapesti laptop szervíz céges oldalát és webáruházát 2017-ben.

Ezen az oldalon az optimalizálás alatt álló fontosabb linképítő és meta-SEO webhelyeimre és szükség esetén aktuális seo-munkáim céloldalára küldök egy-egy hivatkozó linket – a hozzájuk tartozó bevezető után.

Komplex keresőoptimalizálás

A jelen blog legfőbb témáját képező folyamat  a komplex keresőoptimalizálásnak az a része, amely során külső webhelyekről hivatkozunk egy kiválasztott, támogatni kívánt honlapra. Korábban a kulcsszavas linképítés állt előtérben, azaz a külső linkek szövege (anchor text) azokat a kulcsszavakat tartalmazta, amelyre nézve a céloldal számára jó helyezést kívántunk elérni. Ez a módszer azonban kevésbé alkalmazható, mióta  Google a pozíciószerzés céljából végzett kulcsszavas linképítést illegális tevékenységnek tartja.

A honlapoptimalizálás és linképítés új módszere Google-helyezés javítása céljából

2013 ősze előtt a linképítést célzottan és koncentráltan lehetett és kellett végezni. Kizárólag a kiválasztott néhány kulcsszóra esett a hangsúly és a tömören kulcsszavas linkek mindegyike közvetlenül mutatott a támogatott honlapra. A hivatkozás szoros kapcsolatba vonta a külső és a fogadó webhelyet. Nagyszámú kulcsszavas link esetében erős láncolat jött létre, amely effektíve olyáolta egy weblap Google-pozícióját. Ám az új algoritmusok – Kolobri, Pingvin – nem támogatják ezt a módszert, büntetik a  hivatkozási láncok kialakulását, ezért dolgoztam ki a szóródásos linkelési eljárást, azaz a  diszperzív linképítés technikáját.

SEO-Árak. Az általam végzett linképtő munka szaktudást, tapasztalatot és kreativitást igényel, emellett 15 éve épülő saját webrendszeremre támaszkodik, amelynek – mint sajátos infrastruktúrának – a fenntartása munka- és költségigényes, ezért a szolgáltatás ára látszatra magas, ugyanakkor akár a reklámokhoz, akár az AdWords hirdetésekhez képest sokkal költséghatékonyabb és más keresőmarketing megoldásokhoz képest jóval kedvezőbb az ár/érték aránya.

  • Keresőoptimalizálás árak – a linképítő munka értéke
  • Télikert SEO prince2:  huzatfokozó szellőző motor tisztítás – Google honlap optimalizálás
  • honlapoptimalizálás, weboldal GoogleTOP10 kereső-optimalizálás

A honlapoptimalizálás.blog.hu 2-es vagy magasabb GooglePageRank-értékkel rendelkező oldalai, posztjai:

  • turizmus kárpátalján honlap optimalizálása 2
  • levél helyes címzése, postai boríték  – honlapoptimalizálás 2
  • transzferár nyilvántartás honlap optimalizálása 2
  • furanflex kéménybélelés, ipari kéményes honlapok optimalizálása 2
  • külső linkek a honlapoptimalizálásban 1
  • a texas póker weboldal optimalizálása 1
  • hangya tücsök linképítés honlapoptimalizálás 1
  • offenzív honlapoptimalizálás 1
  • Laptop akkumulátor helyes töltés  + honlapoptimalizálás – google

Aktuális linktámogató oldal

Ez a weboldal az aktuális Meta SEO és keresőmarketing projektek kedvéért készült a hatékony link támogatás céljából. Témája: Honlapoptimalizálás és linképítés. Célzott webhelyek az első helyezéses szakmai blog és ez az optimalizált saját weboldal. Az éppen folyó vagy előkészítés alatt álló menedzselt projektek:  Télikert építés Budapest és PRINCE2 módszertan. A lap további kiegészített keywords-tartalma: googleseo, keresőbarát honlap, saját oldal honlapoptimalizálás, keresőoptimalizálás, linképítés, mobilbarát weboldal, pr, télikert építés budapest, magyar prince2 projektmenedzsment

Linkprofil építés: legjobb ár / érték arány

Aktuális link marketing: Asus akkumulátor csere – Hangoskönyv letöltés – Télikert gyártás. White hat keresőmarketing eszközök és releváns tartalom marketing eljárások a Google első hely elérése céljából.

Klór-dioxidsajátblog

szófelhő készítés – online program

1

2

  • google penguin 2.0 – a pingvin szárnya alatt
  • cégnév vagy keresőszó a domainban
  • facebook-hozzászólások blogokban – moderálás

Honlapoptimalizálás – Első hely a keresőben

SEO weblapok. Aktuális linképítés folyik ebben a témában: Weblap optimalizálás és PR-cikk megjelentetés. Laptop szerviz Budapest – notebook akkumulátor csere. Keresőbarát weboldal készítés. Weboptimalizálás a kulcsszavas Google keresőmarketing és releváns tartalom marketing munka off-site szakaszábam. Releváns linkek, Google honlapoptimalizálás, tartalommarketing szöveg, kulcsszó sűrűség, kulcsszavak, keresőbarát honlap, tartalom optimalizálás, ivóvízkezelés, télikert gyártás

Honlapok optimalizálása

Bár azt szeretném, ha idővel a saját tárhelyen saját domain alatt futó jelen blog válna a témában vezető webhelyemmé, egyelőre azonban mindenképpen a honlapoptimalizalas.blog.hu a legfőbb szakmai blogom. Amely egyébként jó ideje nem csupán a kulcskifejezésnek azzal a  szótári alakjával – honlap optimalizálás – áll az élen, amely megfelel a nyelvhelyességi elvárásoknak (ugyanis külön írandó), hanem az egybeírt alakkal is, továbbá pedig számos jelzős és ragozott változattal, sőt, most már a szinonimás kombinációval (weboldal optimalizálás) is vezeti a Google-találatok listáját. Az alábbi sorrend például a többes számú honlapok optimalizálása keresőkérdésre adódik. 10-ből 10 saját oldalam. Ez akkor is látványos siker, ha erre a nyelvi verzióra a konkurencia körében nincs öldöklő versengés. Tehát mit mutat a SEO-munkások védőszentje, a Saint Google? A linképítő cikk folytatódik

Weboldal optimalizálás

A SEO (szó szerint: keresőeszköz-optimalizálás = search engine optimization) szakkifejezései a magyar szóhasználatban eléggé pontatlanok. Keresőeszköz-optimalizálás helyett például egyszerűen keresőoptimalizálást mondunk, ami tovább egyszerűsíti az angolul sem túl precíz kifejezést, hiszen könnyű belátni, hogy nem a keresőt, hanem a honlapot optimalizáljuk, igaz, hogy az optimalizálást a keresőkhöz, a keresők alá végezzük. A pontos kifejezésnek tehát valahogy úgy kellene hangoznia, hogy honlapoknak a keresőeszközökhöz való optimalizálása.  De még igazából ezzel sem mennénk semmire, mert magának a weboldalnak az optimalizálása csak egyik, s volumenében kisebbik része a SEO-munkának, a nagyobb részt a linképítés teszi ki, amikor viszont a honlappal magával már semmit nem teszünk, csupán kívülről támogatjuk azért, hogy a keresési találatok közt előbbre kerüljön, ilyenkor tehát nem a weblapot és nem is is a keresőt (keresőeszközöket), hanem éppenséggel a találatokat optimalizáljuk. A két részből álló teljes munkafolyamat pontos megnevezése tehát honlap- és találat-optimalizálás lehetne – ilyesfajta szakszót azonban senki nem használ. Marad tehát a keresőoptimalizálás és annak szinonimájaként a honlap optimalizálás – általános esetben mindkettőn ugyanazt értjük: a találatok közti pozíciószerzést és az ennek érdekében tett különböző on-site és of-site munkakfolyamatokat.

Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy az angol homepage és website szavaknak megfelelően a magyarban is van honlap meg van weboldal is, és igazából a kettő tökéletesen felcserélhető egymással, holott az lenne a kézenfekvőbb, ha lenne némi különbség jelentésük között. De nincsen. Mi több, az egyenlőséget, miszerint weboldal = honlap,  az internet indiánok leleményes törzsfőnöke, a Nagy Nyomkereső (a cowboyok Gugli úrként emlegetik) nemcsak hogy felfedezte, hanem szigorúan érvényesíti is olyan módon, hogy az egyik szóra való rákeresést a másik szó találatával válaszolja meg. Önmagában kicsit furcsa eljárás. Jól pofára esel, sápadt arcú testvérem, ha éppen egy bizonyos szinonima előfordulásit szeretnéd megtalálni. Hiába tudod, hogy az ebadó nem kutyaadó, a pápaszemes kígyó nem szemüveges, és hiába véled úgy, hogy a honlap jelentése is tágabb, mint a weboldal, Előbbi szinte az összes webes megjelenési formát jelentheti, egyetlen internetes névjegytől a nagy hírportálig vagy webarchívumig. A weboldal sokkal inkább csak egy adott felületet, egyetlen weblapot, oldalt, page-et jelent. A linképítő cikk folytatódik

SEO – Csak kreatívan!

Budapesti HP szerviz honlapjának kreatív optimalizálása

A 2018-as, full linképítő tuninggal kísért keresőmarketing program első céloldala a Budapest HP laptop szerviz céges weblap. A projektum során az adott számítástechnikai szolgáltatás kulcsszavai kellő reprezentációt kaptak a fővárosi javítóműhely működését bemutató optimalizált honlapon, beleértve a kurrens alkatrészneveket és természetesen a brenddé vált márkanevet szintúgy. A kulcsszavakra nézve releváns szövegtörzs kialakítása és a fraktál rendszerű linkprofil felépítése lehetővé tette hogy a weblap a HP szervíz, Budapest, laptop javítás, notebook alkatrésze csere stb. szavak kombinációjával top10 helyezések megszerzését organikus keresőtalálatok között. Lásd: HP szerviz Bp. – kijelző, billentyűzet, akkumulátor és laptop töltő

Hogyan lettem SEO-szakértő – Pillangószív

Az egész azzal kezdődött, hogy beugrottam a mély vízbe: bár akkor hallottam először arról, mi az a keresőoptimalizálás, kíváncsiságból beneveztem az első magyar SEO-versenyre. Kívülállóként a több tucatnyi profiból álló mezőnyben az 5. helyezést sikerült elérnem, sőt, az enyém lett a 9. és a 10. hely is (lásd: Pillangószív). A játék izgalma és a nem várt siker ráirányította a figyelmemet erre a szakterületre. Egyre jobban kiismertem a Google keresőrendszer sajátosságait és igyekeztem kreatív módon hozzáállni minden feladathoz. A mechanikusan alkalmazott rutin-eljárások helyett saját módszereket dolgoztam ki, s ezek alkalmazása láthatóan szép sikerekhez vezetett. A cikk folytatása: Kreatív honlapoptimalizálás.