Laptop szerviz Budapest. Memória bővítés

Laptop gyorsítás memóriabővítéssel

Miért várnál másodpercekig egy művelet végrehajtására vagy weboldal betöltődésére amiatt, hogy reggel bekapcsolt laptopod délben már nem győzi memóriával. Ha sok programot futtatsz és pár tucat frissülő lapot tartasz nyitva, a 4MB RAM kevésnek bizonyulhat. A budapesti laptopszervizben pár perc alatt orvosolják a gondot a most forgalomba hozott FULL VOLT laptop-memóriamodulok beszerelésével.

Mielőtt igénybe vennénk a szolgáltatást,érdemes tisztában lenni azzal, hogy napjainkban a legelterjedtebb memóriatípusa a DDR4 generáció moduljai. De ne feledkezzünk meg a régebben gyártott mobil számítógépekről sem. Ezek még DDR3-as típusú memóriákkal ellátott notebook készülékek. Bővítésre szintén alkalmasak. 8MB-ra növelve a kapacitást a régebbi termék is új erőre kap. A linképítő cikk folytatódik

Laptop honlap marketing: Asus, HP

laptop link marketing

Linképítés Asus laptop töltő és HP akku kulcsszóra

Linkmarketingen nem csupán a hivatkozások gyarapítását értjük, hanem az online visszacsatolások komplex rendszerének felépítését, megtartását és erősítését. Természetesen marketinges megfontolásból és céllal. Ez a céloldali direkt linkeléseken túl jelentős háttérmunkát feltételez, amelyet hasznos a tartalommarketing eszközeire alapozni. Ha például célunk az, hogy egy webáruház termékoldalát HP akkumulátor vagy Asus laptop töltő kulcsszóra optimalizáljuk, írjunk cikkeket e témában. Illetve foglalkozzunk a webshopot működtető budapesti laptopszerviz portáljával.

Márkafüggetlen notebook szerviz – Budapest

A garancián túli javításokat végző márkafüggetlen budapesti laptop szerviz szolgáltatásait bemutató honlap optimalizálása a tartalmi keresőszempontok érvényesítésével kezdődött több évvel ezelőtt. A munka releváns linkek hálózatának felépítésével folytatódott. Ennek során szolgáltatások nevére – pl. használt notebook felújításlaptop videókártya javításlaptop akkumulátor csere – esett a fő hangsúly, továbbá a meghibásodásokat megnevező kifejezésekre, mint például a laptop kijelző vibrál, a tablet töltő kábel megtört.

Ezen túlmenően egyes terméknevekre mint kulcsszavakra történt a linképítés: A linképítő cikk folytatódik

Mobil marketing – Hordozható eszközök marketingje

Mobil eszközök: számítógép, telefon, hűtő, télikert

hp laptop akkumulátorBár a mobil szóról mindenkinek az okostelefon jut eszébe, de vannak más hordozható eszközök is. As az egybeírt mobilmarketing pedig voltaképp ezen készülékek tulajdonosainak vásárlási kedvét célzó marketingtevékenységet jelenti, mégis beszélhetünk például a mobil klímagépek marketingjéről. Ahogy a laptopokéról is, amelyek mobilis számítógépek. A linképítő cikk folytatódik

A marketing mint hívószó

Jól jártam azzal, hogy évekkel ezelőtt tanácstalanságomban ‘marketing’ név alá helyeztem el azokat a gyűjtőhelyeket, amelyek tematikailag össze nem tartozó weblapok fölött helyezkedtek el. Kellett készítenem mondjuk egy-egy oldal a kreatív játékokról, az olcsó téligumiról és a belsőépítészetről, nyilván egyiket sem akartam elhelyezni valamelyik domainom gyökérkönyvtárába, hát jobb ötlet híján létrehoztam egy /marketing/ könyvtárat és ott kaptak helyet az üzleti megfontolásból készített weblapok. Ám hogy a könyvtár is éljen, csak kellett bele egy index-fájl, és ha már készítettem ilyet, tettem rá tartalmat is, a könyvtárnévnek megfelelőt. Ezt az akkor nem túl szerencsésnek gondolt ötletemet többször is megismételtem más más domainok alatt. És mivel én egy ideje gyakorlatilag már minden oldalamat optimalizálom, így a félig-meddig kényszerűségből készült ‘marketing’ honlapok tartalma is kapott belső és külső SEO-t egyeránt. Azaz átesett tartalomoptimalizáláson és küldtem rá külső linkeket is. Aztán, jobban elmerülve a keresőoptimalizálás rejtelmeiben, mind több helyen és mind gyakrabban írtam le a keresőmarketing szót, be-belinkeltem ilyenkor a tematikailag illeszkedő weblapokat, ami végül oda vezetett, hogy egyik ilyen /marketing/ oldalam ezzel a kulcsszóval szépen kezdett szerepelni a keresőtalálati rangsorban, és organikus forgalmat is generált. Ma az http://ungparty.net/marketing/ szájtom a top20 találat között szerepel az igen nagy konkurenciaharc célpontját képező keresőmarketing kulcsszóra.

tartalom, marketing, kaszinóAmióta pedig kiterjedt a SEO-tevékenységem, sorra jöttek olyan magam-támasztotta vagy kívülről érkezett feladatok, amiben a marketing szó szerepet kapott az autó marketingtől és linkmareketingtől a mobilmarketingen át a zöldmarketingig. Persze nehéz megmondani, vajon miért is jó nekem az, hogy a Google első helyén szerepel egyik weboldalam mind a kaszinó marketing, mind a marketing kaszinó kulcsszóval. Esküszöm, egyetlen olyan kaszinóm sincs, ami ebből a kiváló helyezésből profitálhatna és magam sem értem, miért, de eddig Andy Vajna sem keresett meg, hogy exkluzív hirdetést helyezne el weblapomon. Pedig pár könnyű millkáért megszámítanám.

(Szakértő olvasóim persze pontosan tudják, mi a jó a top helyezésű honlapokban és hogyan erősítik a kiépített webrendszer egészét.)

Zöldágra a zöldmarketinggel még nem vergődtem, de a számomra is meglepően erős konkurencia ellenére a Tartalommarketing blog alatt elhelyezett poszt feljövő ágban (zöldágban) van, lesz neki hamarosan top10-es pozíciója! Az említett című új blogom nem véletlenül kapta nevét: a tartalom és a marketing összekapcsolása ugyanis számomra igencsak fontossá vált, mivel – jöttem rá nemrégiben – SEO-szakiként kezdettől azon buzgólkodom, hogy tartalom előállításával és webes megjelentetésével valósítsak meg (kereső)marketing célokat.

Nyomd a kontentet! – hangzik a kezdő bloggereknek adott tanács, amely arra a tapasztalatra alapszik, hogy minél több a szöveg, az egyedi tartalom, annál nagyobb a valószínűsége, hogy a webhelynek megnövekszik a forgalma. Ehhez persze az sem árt, ha érdekes és/vagy fontos az, amiről ír az ember. Marketingesek a megmondhatói.

Tartalommarketing – Mobilmarketing

mobil-tartalom-marketing

Tartalommarketing – Szövegmarketing – Marketingszöveg?

A linképítés göröngyös útját járva a szorgos honlap-optimalizátor, SEO- és Google-szaki el-elérkezik olyan pontokra, amikor szemantikai kérdésekbe ütközik. Fogalmakat kell értelmeznie, mert nem talál eléggé pontos definíciókat a hozzáférhető leírásokban.

Egyre gyakrabban szembetalálkozik a tartalommarketing fogalmával, de nem leli annak pontos meghatározását. Merthogy nincs neki. De adhat-e felmentést ez akkor, ha egy honlap tartalmi optimalizálásában fontosnak tartjuk, hogy a főbb kulcsszavak definiáljuk, arra is számítva, hogy hozzánk hasonlóan mások is szeretnék megtudni a kifejezés pontos jelentését. Addig-addig olvasgatja hát a leírásokat, míg megkísérelheti szintézisbe hozni a megközelítéseket és némi kétellyel az ő lelkében választ ad arra, hogy szerinte MI A TARTALOMMARKETING. (A probléma lényege: tartalommal végzünk-e marketingtevékenységet, avagy a marketingfolyamat irányul-e a tartalomra. Vagyis SEO.szemmel: honnan olvasandó a kulcsszó?)

Valamivel könnyebb a helyzete a mobilmarketing esetén. Afelől ugyanis nem igazán lehet kétség, hogy ez esetben a mobiltelefonokra célzott marketingről van szó, azaz minden olyasmiről, amiben a célközönség tagjait mobilkészüléke segítségével érik el, szólítják meg. (Tipikus példa az SMS-kampány, amelynek során tömeges számú szövegüzenetet juttatnak el címlista alapján valamely kiválasztott ügyfélkör tagjaihoz).

Ugyanakkor itt is felmerül a dilemma: a mobiltelefonok eladását, jobb értékesítését célzó marketingtevékenység nem mobilmatrketing-e?  De, valószínűleg az.  És vajon az okostelefonos alkalmazásokat (applikációkat) forgalmazó cég promóciós kampánya micsoda, ha nem mobilmarketing? Alighanem az is az. Itt sem árt tehát a fő meghatározás mellé odatenni a további jelentéseket is, hiszen ezek a magyar szóösszetételek gyakran több értelmezési lehetőséget nyitnak meg, mint angol megfelelőik (content marketing, mobile marketing), amelyeknél talán egyértelműbb, hogy első esetben a jelző révén végzett , a második esetben a jelzőre irányuló marketingről van szó, vagyis: tartalommarkleting = tartalom előállításával és közlésével végzett marketinges munka, mobilmarketing = mobiltelefonokra célzott marketing. Hogy a kulcsszó elemei milyen viszonyban vannak egymással, az a tartalomoptimalizálás szempontjából egyáltalán nem közömbös).

A témákról bővebben új tematikus blogomban:

Mobilmarketing – Tartalommarketing – Online tartalom – Linkmarketing A linképítő cikk folytatódik