Laptop honlap marketing: Asus, HP

laptop link marketing

Linképítés Asus laptop töltő és HP akku kulcsszóra

Linkmarketingen nem csupán a hivatkozások gyarapítását értjük, hanem az online visszacsatolások komplex rendszerének felépítését, megtartását és erősítését. Természetesen marketinges megfontolásból és céllal. Ez a céloldali direkt linkeléseken túl jelentős háttérmunkát feltételez, amelyet hasznos a tartalommarketing eszközeire alapozni. Ha például célunk az, hogy egy webáruház termékoldalát HP akkumulátor vagy Asus laptop töltő kulcsszóra optimalizáljuk, írjunk cikkeket e témában. Illetve foglalkozzunk a webshopot működtető budapesti laptopszerviz portáljával.

Márkafüggetlen notebook szerviz – Budapest

A garancián túli javításokat végző márkafüggetlen budapesti laptop szerviz szolgáltatásait bemutató honlap optimalizálása a tartalmi keresőszempontok érvényesítésével kezdődött több évvel ezelőtt. A munka releváns linkek hálózatának felépítésével folytatódott. Ennek során szolgáltatások nevére – pl. használt notebook felújításlaptop videókártya javításlaptop akkumulátor csere – esett a fő hangsúly, továbbá a meghibásodásokat megnevező kifejezésekre, mint például a laptop kijelző vibrál, a tablet töltő kábel megtört.

Ezen túlmenően egyes terméknevekre mint kulcsszavakra történt a linképítés: A linképítő cikk folytatódik

Honlap optimalizálás PR linképítéssel

Biztonságos linképítő munka ma és egykor

pr linképítés, seo

Linképítés – SEO PR cikkmarketing

A honlapok biztonságos Google-előresorolása kényes szakmai feladat. A belső erőforrásokra a SEO-szakemberek többsége alig figyel, helyette a linképítésre koncentrál. De mi is ez?

Az informatikában egyeduralkodó angol nyelvű eredetiből – link building – származó magyar terminus technikus jelentése a keresőmarketing kulcsszavak szótárában nagyjából a következő:

A linképítés definíciója

linképítés a keresőeszközök optimalizálásának – seo – egyik legfontosabb munkafázisa, amelyben a webes visszautalások háttérmunkájával azt kívánjuk elérni, hogy az előre kiválasztott céloldalra más webhelyekről minél több és minél hatékonyabb kulcsszavas link mutasson, és ezek együttes hatására a támogatott weboldal valamely megadott keresőkérdésekre (mint kulcsszavakra) nézve a normál Google találati listákon – SERP – előbbre mozdulva fokozatosan egyre jobb pozíciót foglaljon el – s ezt biztonságosan hosszabb ideig meg is őrizze.

Eközben a végső cél természetesen az első helyre kerülés, aminek az esélyét javítja a minőségi honlaptartalom, a jó technikai háttér (pl. újabban a gyors mobilos betöltődés) és természetesen a fent említett online visszacsatolások magas potenciálja.

A katalógusok és piramisok ideje rég lejárt

A keresőmarketing eljárások részeként kezelt linképítésnek korábban számos rutin-eljárása nyert széles körű alkalmazást az ügynökségek és szakemberek részéről, ilyen volt például a link-katalógusokban való ingyenes vagy akár fizetett regisztrálás, a linkfarmok építése, a piramis-rendszerű vagy körkörös hivatkozás (mintázata könnyen felismerhető), a spamoldalakról, spamblogokról vagy spam-kommentekből való hivatkozói visszacsatolás – ám ezek az első, de főleg  a Google Pingvin 2.0 algoritmus-frissítések és elbírálási szigorítások, illetve a honlap optimalizálást felforgató 2013-as Google Kolibri algoritmus-váltás óta gyakorlatilag tilalmassá váltak: a nagy keresőrendszer előbb durva visszasorolással vagy akár az indexből való kitiltással szankcionálta az ilyen eljárások alkalmazását, később csupán negligálta őket: negatív szignálokkal lenullázta előresoroló erejüket. A linképítő cikk folytatódik

Szófelhő készítése: online generátor

Szófelhő készítése ingyen

– az online program segítségével szófelhő készíthető bármely szövegből. Kiváló segédeszköz azok számára, akik publikációikhoz eredeti, jogtiszta képet szeretnének csatolni.

Kimásoljuk szövegüket vágólapra, betűzzük a programban a kellő helyre és alakzatot generálunk. Irányíthatjuk az elrendezés beállításait (szórási irányok), megadhatjuk a szavak számát, színt és betűtípust választhatunk. Ezek általában hibátlanul megjelenítik a magyar szöveg karaktereit. Az eredményt több képformátumban is letölthetjük, elmenthetjük. Ki is zárhatunk szavakat (a sok névelő például zavaró lehet). Praktikus online grafikai program: szavakból képet. Kimásolt szöveged helyett egy weboldal URL-jét is betűzheted: ez esetben a honlapszöveg ölt felhőformát. A betűnagyság a tartalomban való gyakoriságot jelzi.

Szófelhő készítő online program – Szófelhő generátor

Korábban ebben a bejegyzésben bemutatott egy másik online szófelhő készítő program leírása szerepelt. De az már nem működik megfelelően. Ezért kerestem egy másikat, ezt ajánlom helyette. Igazán kitűnő és szórakoztató. Hasznos grafikai eszköz, használjátok: szófelhő készítése online. Az eredeti cikk pedig így festett:

Szövegből szófelhő készítése online

google kulcsszavak: szófelhő készítés ingyen

Google kulcsszavak – szófelhő egy PR-cikk szövegéből. Szavakból kép

A linképítő cikk folytatódik

A honlap-optimalizálás egyéni stratégiái

Weboldal optimalizálás – honlap-SEO

Weboldal optimalizálás SEO

Honlapok egyéni, kreatív optimalizálása

Annak idestova már 10 esztendeje, hogy alig 5 éves SEO-tapasztalattal a hátam mögött nagy okosan kijelentettem: a keresőoptimalizálásban (is) művésznek kel lenni. Ezen leginkább azt értettem, hogy az iparosmunka nem vezet célra azóta, amióta a Google kereső szemantikus összefüggések alapján értelmez és rangsorol. Művésznek kell lenni, mert számomra bebizonyosodott, hogy a keresőmarketingben és weboldal optimalizálásban alkalmazott egyéni stratégiák célravezetőbbek lehetnek, mint a nagy tudással megalapozott és jól begyakorlott, mechanikusan végrehajtott rutin-eljárások, így például az ipari linképítés vagy az akkor divatos spam-fórumozás és kommentelés. A linképítő cikk folytatódik

Kreatív honlap-optimalizálás: Google első hely

Kreatív honlap-SEO az első helyre kerülésért

google első helySokféle módon végezhető a honlap-SEO. A rutineljárások általában célravezetőek – de unalmasak. Különösen a linképítés során unalmas újra és újra leírni ugyanazokat a kulcsszavakat, a témát érintő azonos vagy hasonló formulákat. Ugy gondoljuk, bizonyos kifejezéseknek kötelezően szerepelniük kell például egy PR-cikk szövegében ahhoz, hogy a benne elhelyezett és a támogatott weboldalra irányított link releváns legyen. Ez úgy általában igaz, de a gyönyörködtető változatosságról nem feltétlenül kell lemondanunk. A Google mint szemantikus kereső ma már jól értelmezi az áttételesebb összefüggéseket, és a sok szabványosnak gondolt cikkből küldött hivatkozás mellett, úgy tűnik, erősítik a linkprofilt az eltérő, rendhagyó, akár a direkt kulcsszavakat mellőző szövegbe ágyazott hiperlinkek. Az online visszacsatolás révén kialakuló hipertext-rendszer ne legyen egysíkú. A kreatív írással létrehozott szövegeket az intelligens algoritmusok jól értékelik – a linképítő mestert pedig szórakoztatják. Ha közben még a Goggle első helyre kerülés is sikerül… A linképítő cikk folytatódik

PR-cikk linképítés. SEO

pr cikk linképítés

A hatékony linképítés módszere a PR-cikk megjelentetés linkelhelyezéssel

Hogyan működik a PR-cikk linképítés?

Ha érdeklik a prémium linképítés lehetőségei és a PR-cikk elhelyezés ára: > küldjön üzenetet a SEO-szakértő számára, kérjen tanácsot és árajánlatot (a *-gal jelzett mezők kitöltendők)

A PR-cikkekben elhelyezett linkek erősítik a hivatkozott weboldalt, javítják a kulcsszavas Google-helyezéseit. Az eredményességhez megfelelő marketingszövegek és erős prcikk-oldalak szükségesek. Az eljárás lényege a következő.

Hatékony linképítés PR-cikkek kihelyezésével

A Public relations (PR) cikkek eredetileg a nyomtatott sajtóban terjedtek el, innen kerültek át az elektronikus médiába, ahol elsődleges céljuk mellett (cégismertetés, termék és szolgáltatás bemutatása, márkaépítés…) online marketing célokat kezdtek szolgálni azon a réven, hogy az olvasót egy másik, általában értékesítési termékoldalra terelték a szövegbe ágyazott hiperhivatkozás (kattintható link) által. Nagy forgalmú hírportálokban a megjelenés jelentős forgalmat generált. Ezzel párhuzamosan alakult ki a keresőmarketing módszer és szakma, amely nem más orgánumokból várja az átkattintás, hanem a keresőtalálatok felhasználásával növeli egy eladási oldal vagy landing page forgalmát.

SEO célú linképítés piár cikkek megjelentetésével

A keresőprogramok, így a Google működését ismerők tudják, hogy

  • a keresőalgoritmusok többek között aszerint rangsorolják a honlapokat, hogy hány helyről és milyen oldalakról hivatkoznak rájuk szöveges linkkel,
  • így amelyik honlapra sok PR-cikkből mutat link, és ezek a publikációk értékes, nagy linkerejű weboldalakon láttak napvilágot, annak jók az esélyei, hogy a Google találatok közt TOP helyezést szerezzenek.

Cél a linkelhelyezés a marketingszövegben

Ezzel a public relations típusú online közlések elsődleges célja lett a linkelhelyezés révén történő Google helyezés javítás: a linképítő szakemberek manapság nem azért írnak és nem azért helyeznek el webfelületeken PR-cikkeket, hogy termékeket, szolgáltatásokat népszerűsítsenek vagy brendet építsenek, hanem azért, hogy a megbízó weboldalának a  kulcsszavas Google-helyezései javuljanak.

Tény, hogy a linképítésnek korábban gyakorolt számos módszere továbbra is hatékony, ám legtöbbje felveti a manipuláció gyanúját. Az úgynevezett PR-cikk linképítés azonban biztonságos, mert a SEO-szakember nem egyszerűen csak kiteszi a hivatkozást egy weblapra, hanem tartalmas szövegkörnyezetet biztosít számára. Nem akármilyent!

Milyen PR-cikkek jók linképítéshez?

A nagyobb értékesítést célzó marketingszabályok itt is érvényesek, ezen túl

  • a PR-cikk linképítés szövegei tartalmazzanak kulcsszavakat
  • ezeket a kulcskifejezéseket helyezzék fogalmi kontextusba
  • a kontextus legyen a tárgyát érintő szemantikus hálózat része
  • fontos a PR-cikkek szövegének minősége, információgazdagsága, egyedi fogalmazása
  • számít a szöveg keresőszempontoknak való megfelelése (pl. h1- h3 címek, tipográfiai kiemelések, szókészlet, rezümé, kulcsszósűrűség…)

Az talán mondani is fölösleges, hogy minden vonatkozást a hivatkozott, támogatott honlap tartalmának és a píár-cikk tartalmának összehangoltságában szükséges érvényesíteni.

Public relations cikk írása, honlapszövegírás

A fentiek miatt a honlaptulajdonos részéről célszerű a marketinszöveg megírását a SEO területén járatos professzionális szövegíróra átruházni, aki az adott információk, tények és szempontok alapján nemcsak az üzleti szempontoknak, hanem a Google elvárásainak is megfelelő cikket ír, tudva például, hogy a PR-szövegek szokásos terjedelme 1500-2500 karakter, míg egy honlapszövegnél 4-6000 karakternyire van szükség a keresőszempontok érvényesítéséhez.

Honlapokon, blogban azonnali cikkelhelyezés

Ha azonnali publikálásra könnyű is webhelyet találni, de a legtöbb honlaptulajdonosnak nehézséget okoz, hogy oldala számára megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveget készítsen. S ha erre képes is, szinte bizonyos, hogy fogalmazás közben nem fogja egyesével számba venni és betartani a Google keresőalgoritmusainak a kritériumait. Még ha ismeri is ezeket, akkor is más célok vezérlik. Ilyen esetekben persze mód van az utólagos tartalomoptimalizálásra, de célszerűbb eleve szakemberrel íratni meg a honlapszöveget és aztán elhelyezni értékes, optimalizált weblapokon.

További információk: Linkelhelyezés PR-cikkben – Tartalommarketing

SEO PR-cikkek megjelentetése, prémium linképítés árak

Honlap optimalizálás tartalommarketing eszközökkel. A legbiztonságosabb és keresőmarketing módszer: keresőszempontú SEO PR cikk linképítés. A gyors Google helyezés javítás eszköze a releváns linkelhelyezés.

A SEO-optimalizált public relations cikkek szövegében kulcsszavas visszacsatolásokat helyezünk el. Marketingszöveg írás, megjelentetés honlapon, weboldal optimalizálás. Linkek + prcikk, azonnali elhelyezés, keresőbarát weboldal készítés.

Érdekli a prémium linképítés és PR-cikk kihelyezés ára? Keressen!