Laptop szerviz Budapest. Memória bővítés

Laptop gyorsítás memóriabővítéssel

Miért várnál másodpercekig egy művelet végrehajtására vagy weboldal betöltődésére amiatt, hogy reggel bekapcsolt laptopod délben már nem győzi memóriával. Ha sok programot futtatsz és pár tucat frissülő lapot tartasz nyitva, a 4MB RAM kevésnek bizonyulhat. A budapesti laptopszervizben pár perc alatt orvosolják a gondot a most forgalomba hozott FULL VOLT laptop-memóriamodulok beszerelésével.

Mielőtt igénybe vennénk a szolgáltatást,érdemes tisztában lenni azzal, hogy napjainkban a legelterjedtebb memóriatípusa a DDR4 generáció moduljai. De ne feledkezzünk meg a régebben gyártott mobil számítógépekről sem. Ezek még DDR3-as típusú memóriákkal ellátott notebook készülékek. Bővítésre szintén alkalmasak. 8MB-ra növelve a kapacitást a régebbi termék is új erőre kap. A linképítő cikk folytatódik

PR-cikk írás, elhelyezés – linképítés

PR-cikk linképítés: hiperhivatkozások elhelyezése Public relations cikkekben

Üdvözlöm, Ön egy PR-cikkekkel, linkelhelyezéssel kapcsolatos oldalamról érkezett ide. Erről a felületről küldhet nekem:

> privát üzenetet

Emailben kapom meg, itt nem lesz látható! (a *-gal jelzett mezőket ki kell tölteni)

> üzenhet levélben is:

írhat Gmail-es címre:

levél: PR-cikkírás, elhelyezés

vagy a domainhoz tartozó címre:

prcikk elhelyezés, cikkírásPR-cikkek elhelyezése honlapokon

Public relations és linképítő keresőmarketing

pr cikk elhelyezés

A public relations cikkek megjelenése javítja az organikus Google-helyezéseket

A linképítés egyik leghatékonyabb módszere az, ha annak az oldalnak a linkjét, amelynek Google-helyezését javítani kívánjuk, nem egyszerűen csak kitesszük, kitétetjük egy weboldalra, hanem hosszabb szövegbe, PR-cikkbe ágyazzuk bele. Eredetileg az ilyen cikkek egy szervezeti egység (vállalat, cég, szervezet, intézmény, hatóság, társadalmi csoport…) és a nyomtatott sajtó közti kommunikáció és bizalomépítés formája volt és kölcsönös előnyökön alapult. A szervezeti oldal ingyen jutott bemutatkozási lehetőséghez, a sajtóorgánum pedig ingyen kapott egy megszerkesztett, egyedi információkat tartalmazó tájékoztató cikket. Az online felületeken is megmaradt ez a használati forma, de mivel a ezekben a cikkekben sorra megjelent az adott cég, az adott termék vagy szolgáltatás honlapjának a linkje, így szerepe lett abban, hogy a hivatkozott webhelyek internetes presztízse, keresettsége növekedjen és a keresőtalálatok közt elfoglalt pozíciója javuljon. Azaz a Public relations célú anyagoknak hovatovább kidomborodott a keresőmarketingben betöltött szerepe. Mígnem ez utóbbi vált dominánssá: ma webfelületre PR-cikket nem azért írunk és nem azért helyezünk el elsősorban, hogy terméket, szolgáltatás, vállalkozást promotáljunk, hanem azért, hogy az adott áru vagy szolgáltatás honlapjának kulcsszavas Google-helyezését javítsuk.

PR-cikk megjelenés = link elhelyezés

E tevékenységet folytatva számos szempontot kell figyelembe vennünk. A talán legfontosabbak:

  • a PR-cikk szövegének minősége, információgazdagsága, egyedi fogalmazása
  • a PR-anyag megfelelősége a keresőszempontoknak (pl. terjedelem, címek, kiemelések, szókészlet), ezen belül igen fomtos
    • a kulcsszósűrűség és kulcsszóhasználat átgondoltsága
    • a támogatott honlapra mutató link szövegének és buborékszövegének helyes megválasztása
  • a megjelentetés helyének megfelelősége, ezen belül
    • a PRcikket ajánlatos optimalizált, keresőbarát weboldalon elhelyezni
    • válasszunk olyan oldalt, amelynek magas a keresőmarketing értéke, rendelkezik internetes autoritással
    • amelynek témája, tartalma kapcsolódik a hivatkozott honlap szövegéhez
    • amely valamely közvetlenül vagy távolabbról kapcsolódó kulcsszavakkal már elért értékelhető keresőtalálati helyezést
    • amelynek van értékelhető látogatottsága

PRcikk írása, webszövegírás

Nincs minden cégnek és vállalkozásnak PR-szakembere vagy olyan munkatársa, aki gyakorlott Public relations anyagok készítésében. Illetve, ha még akad is ilyen, szinte bizonyos, hogy nincs tisztában a keresőoptimalizálás és linképítés legfontosabb szempontjaival. Így meglehet, hogy termékmarketing tekintetében tökéletes cikket tud írni, de erősen kétséges, hogy ebben a szövegben képes érvényesíteni azokat a kritériumokat, amelyek alapján a Google ezt a szöveget az adott kulcsszavakra nézve relevánsnak tekintené.

PR-cikk elhelyezés weboldalon – PR cikkírás – szövegírás – linképítés

Éppen ezért célszerű a piár-szöveg írását a keresőmarketingben is járatos profi szövegíróra bízni, aki a megbízó által megadott fontosabb adatok, információk, tények és szempontok alapján olyan cikket alkot, amely egyszersmind a Google elvárásainak eleget tevő linképítő munkában is kifogástalan.

Honlapszöveg írása SEO-szempontok szerint

A PR-szövegek szokásos terjedelme 1000-1500 karakter, de jobb eredmény érhető el ezerötszáz feletti leütéssel. Ez a terjedelem már elegendő arra, hogy egy link számára megfelelő releváns kontextust adjon. De arra semmiképp nem elégséges, hogy 12-15 keresési kritérium teljesüljön rajta. Ehhez kb. 6-8000 karakternyi webszövegre van szüksége, amelyet már célszerű külön honlapon elhelyezni. Ilyenek maguk a jól felépített céges weboldalak főlapjai, és ilyenek például az egy-egy szolgáltatást vagy terméket bemutató aloldalak.

Azonnali PR-cikk elhelyezés weboldalon

Ha azonnali publikálásra könnyű is webhelyet találni, de a legtöbb honlaptulajdonosnak nehézséget okoz, hogy oldala számára megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveget készítsen. S ha erre képes is, szinte bizonyos, hogy fogalmazás közben nem fogja egyesével számba venni és betartani a Google keresőalgoritmusainak a kritériumait. Még ha ismeri is ezeket, akkor is más célok vezérlik. Ilyen esetekben persze mód van az utólagos tartalomoptimalizálásra, de célszerűbb eleve szakemberrel íratni meg a honlapszöveget és aztán elhelyezni értékes weblapokon.

public-relations-szövegírás

A PR (public relations) eredetileg a szervezet és a média közti kommunikáció és bizalomépítés eszköze volt. Manapság a PR-cikkek az online marketingben a linképítés elengedhetetlen eszközeivé váltak

ÜZENET KÜLDÉSE szövegírás és közlés ügyében.

PRcikk írás, PR-cikk elhelyezés – árak

PR-cikkek írása és közlése értékes weboldalakon. Online marketing. Public relations cikk készítése, PR cikkírás: Google linképítés  és kreatív honlapszövegírás ára.

Public relations cikkek írása – árak. PR cikk megjelenés ára keresőmarketing weblapon. Google helyezés javítása honlap optimalizálás és linképítés módszerével

Pr linképítő tevékenység, online reklám és hirdetés, linképítés prcikk megjelentetésével, szöveg írás, azonnali elhelyezés, pr-cikk elkészítése és megjelentetése a weben, szövegírás weboldalra, keresőbarát honlapszöveg írása Google szempontok szerint, webszöveg, keresőmarketing, public relations cikkek szövegírója. Linképítés piár cikkírás és publikálás módszerével

Firefox 13.0 upgrade és Google Toolbar

Firefox böngésző – Google eszköztár telepítése

Ahányszor új verziószámúra frissítem a Firefoxomat, annyiszor bosszankodom. Minden alkalommal eltűnik ugyanis megszokott eszközöm, a Google Toolbar. És a régebben megszokott módon nem is lehet letölteni: talán a 7. verziójú Firefox volt az utolsó, amelyhez még készített a Google kompatibilis eszköztárat, az újabb sorszámúakat már nem támogatja – és ugye most már a tizenharmadiknál tartunk. “A Google eszköztár nem érhető el ennél a böngészőnél”, írja a hivatalos webhely – és a Chrome használatát ajánlja, amelyben az összes funkció megtalálható.

Ehhez először is lenne három megjegyzésem.

1) Nyilván remekül lehet használni a Firefox új és újabb frissítéseit az eszköztár nélkül is, de ha az ember (pláne a honlapoptimalizálást folyamatosan végző) megszokta és a kezében vannak a rutinná vált mozdulatok a laptop billentyűzeten, nem örül annak, hogy a gyakran használt SEO és keresőmarketing funkciókat más módon, más kattintásokkal érheti csak el. Én különösen a PageRank kijelzőt, az “alatta” található Oldal tárolt pillanatképe funkciót, továbbá a Google-könyvjelzőket használom naponta több tucatszor. Előbbi kettő megkönnyíti a SEO-eredmények ellenőrzését-figyelését, utóbbi egyetlen kattintással hozzáadja az éppen nyitott oldalt a Google-könyvjelzőkhöz.

2) Értem én, hogy a Google a Chrome elterjedésében érdekelt és saját eszköztárával nem akarja a konkurenst támogatni, meg azt is elhiszem, hogy a Chrome alkalmassá tehető a megszokott opciók elérésére, de tény, hogy maga a Google Toolbar a Chrome-ra sem tölthető le, így ott is külön kell az egyes funkciókat összeszedni. Nekem a Chrome még nem vált kedvencemmé, bár sok mindenre használom és szeretem is, de csak emiatt nem térnék még át rá teljesen, mert a Firefox sokéves használata ez utóbbit számomra valahogy természetesebbé, otthonosabbá tette.

3) Ha a Google nem is támogatja az újabb Firefox frissítéseket, azért természetesen van megoldás erre is. Csak egy kicsit keresgélni kellett, és persze maga a Google segített abban, hogy az őt kijátszó alkalmazást megtaláljam: ezen az oldalon leltem rá a kicsit megbuherált Google Toolbarra: letöltése után a Firefox újraindul és újra ott virít a megszokott eszközsor.

És akkor most az eredeti oldalról idemásolom a linket és a biztonsági figyelmeztetés felülbírálhatóságára vonatkozó utasítást is: (újabban a Firefox már nem engedi telepíteni, a linket levettem – 2018)

A Google Toolbar for Firefox 999
telepítéséhez kattintson ide >>>

Megjegyzés: A Firefox nem engedélyezi, hogy az eszköztár a www.honlapteszt.hu webhelyről települjön. Kattintson az “Engedélyezés” gombra. Ezt követően kattintson a “Telepítés most” gombra.

Nálam nem okozott a letöltés semmilyen fennakadást, merem tehát ajánlani.

És ha már a képkivágaton épp keresőmarketing-oldalam látszik, akkor azért persze már egy friss-ropogós linket is küldök a most felújított oldalamra: