Üdvözlöm, Ön egy PR-cikkekkel, linkelhelyezéssel kapcsolatos oldalamról érkezett ide. Erről a felületről küldhet nekem:
> privát üzenetet
Emailben kapom meg, itt nem lesz látható! (a *-gal jelzett mezőket ki kell tölteni)
> üzenhet levélben is:
írhat Gmail-es címre:
vagy a domainhoz tartozó címre:
PR-cikkek elhelyezése honlapokon
Professzionális linkmarketing megoldások Google előresoroláshoz.
Public relations és linképítő keresőmarketing
A public relations cikkek megjelenése javítja az organikus Google-helyezéseket
PR-cikk linképítés: hiperhivatkozások elhelyezése Public relations cikkekben
A linképítés egyik leghatékonyabb módszere az, ha annak az oldalnak a linkjét, amelynek Google-helyezését javítani kívánjuk, nem egyszerűen csak kitesszük, kitétetjük egy weboldalra, hanem hosszabb szövegbe, PR-cikkbe ágyazzuk bele. Eredetileg az ilyen cikkek egy szervezeti egység (vállalat, cég, szervezet, intézmény, hatóság, társadalmi csoport…) és a nyomtatott sajtó közti kommunikáció és bizalomépítés formája volt és kölcsönös előnyökön alapult. A szervezeti oldal ingyen jutott bemutatkozási lehetőséghez, a sajtóorgánum pedig ingyen kapott egy megszerkesztett, egyedi információkat tartalmazó tájékoztató cikket.
Az online felületeken is megmaradt ez a használati forma, de mivel a ezekben a cikkekben sorra megjelent az adott cég, az adott termék vagy szolgáltatás honlapjának a linkje, így szerepe lett abban, hogy a hivatkozott webhelyek internetes presztízse, keresettsége növekedjen és a keresőtalálatok közt elfoglalt pozíciója javuljon. Azaz a Public relations célú anyagoknak hovatovább kidomborodott a keresőmarketingben betöltött szerepe. Mígnem ez utóbbi vált dominánssá: ma webfelületre PR-cikket nem azért írunk és nem azért helyezünk el elsősorban, hogy terméket, szolgáltatás, vállalkozást promotáljunk, hanem azért, hogy az adott áru vagy szolgáltatás honlapjának kulcsszavas Google-helyezését javítsuk.
PR-cikk megjelenés = link elhelyezés
E tevékenységet folytatva számos szempontot kell figyelembe vennünk. A talán legfontosabbak:
- a PR-cikk szövegének minősége, információgazdagsága, egyedi fogalmazása
- a PR-anyag megfelelősége a keresőszempontoknak (pl. terjedelem, címek, kiemelések, szókészlet), ezen belül igen fomtos
- a kulcsszósűrűség és kulcsszóhasználat átgondoltsága
- a támogatott honlapra mutató link szövegének és buborékszövegének helyes megválasztása
- a megjelentetés helyének megfelelősége, ezen belül
- a PRcikket ajánlatos optimalizált, keresőbarát weboldalon elhelyezni
- válasszunk olyan oldalt, amelynek magas a keresőmarketing értéke, rendelkezik internetes autoritással
- amelynek témája, tartalma kapcsolódik a hivatkozott honlap szövegéhez
- amely valamely közvetlenül vagy távolabbról kapcsolódó kulcsszavakkal már elért értékelhető keresőtalálati helyezést
- amelynek van értékelhető látogatottsága
PRcikk írása, webszövegírás
Nincs minden cégnek és vállalkozásnak PR-szakembere vagy olyan munkatársa, aki gyakorlott Public relations anyagok készítésében. Illetve, ha még akad is ilyen, szinte bizonyos, hogy nincs tisztában a keresőoptimalizálás és linképítés legfontosabb szempontjaival. Így meglehet, hogy termékmarketing tekintetében tökéletes cikket tud írni, de erősen kétséges, hogy ebben a szövegben képes érvényesíteni azokat a kritériumokat, amelyek alapján a Google ezt a szöveget az adott kulcsszavakra nézve relevánsnak tekintené.
PR-cikk elhelyezés weboldalon – PR cikkírás – szövegírás – linképítés
Éppen ezért célszerű a piár-szöveg írását a keresőmarketingben is járatos profi szövegíróra bízni, aki a megbízó által megadott fontosabb adatok, információk, tények és szempontok alapján olyan cikket alkot, amely egyszersmind a Google elvárásainak eleget tevő linképítő munkában is kifogástalan.
Honlapszöveg írása SEO-szempontok szerint
A PR-szövegek szokásos terjedelme 1000-1500 karakter, de jobb eredmény érhető el ezerötszáz feletti leütéssel. Ez a terjedelem már elegendő arra, hogy egy link számára megfelelő releváns kontextust adjon. De arra semmiképp nem elégséges, hogy 12-15 keresési kritérium teljesüljön rajta. Ehhez kb. 6-8000 karakternyi webszövegre van szüksége, amelyet már célszerű külön honlapon elhelyezni. Ilyenek maguk a jól felépített céges weboldalak főlapjai, és ilyenek például az egy-egy szolgáltatást vagy terméket bemutató aloldalak.
Azonnali PR-cikk elhelyezés weboldalon
Ha azonnali publikálásra könnyű is webhelyet találni, de a legtöbb honlaptulajdonosnak nehézséget okoz, hogy oldala számára megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveget készítsen. S ha erre képes is, szinte bizonyos, hogy fogalmazás közben nem fogja egyesével számba venni és betartani a Google keresőalgoritmusainak a kritériumait. Még ha ismeri is ezeket, akkor is más célok vezérlik. Ilyen esetekben persze mód van az utólagos tartalomoptimalizálásra, de célszerűbb eleve szakemberrel íratni meg a honlapszöveget és aztán elhelyezni értékes weblapokon.
A PR (public relations) eredetileg a szervezet és a média közti kommunikáció és bizalomépítés eszköze volt. Manapság a PR-cikkek az online marketingben a linképítés elengedhetetlen eszközeivé váltak
ÜZENET KÜLDÉSE szövegírás és közlés ügyében.
PRcikk írás, PR-cikk elhelyezés – árak
PR-cikkek írása és közlése értékes weboldalakon. Online marketing. Public relations cikk készítése, PR cikkírás: Google linképítés és kreatív honlapszövegírás ára.
Public relations cikkek írása – árak.
PR cikk megjelenés ára keresőmarketing oldalon. Google helyezés javítása honlap optimalizálás és linképítés módszerével
Pr linképítő tevékenység, online reklám és hirdetés, linképítés prcikk megjelentetésével, szöveg írás, azonnali elhelyezés, pr-cikk elkészítése és megjelentetése a weben, szövegírás weboldalra, keresőbarát honlapszöveg írása Google szempontok szerint.
Webszöveg, keresőmarketing, public relations cikkek szövegírója. Linképítés piár cikkírás és publikálás módszerével