A kötelek felhasználása házilag

hajós gumikötélA kötelek rendkívül széles lehetőségeket adnak nekünk a kreatív ötletek megvalósításához. Éppen ezért nem meglepő, hogy egyre népszerűbb a háztartásokban is mint dekorációs elem, vagy épp praktikus használati tárgyak alkotóeleme. Éppen ezért az alábbiakban összegyűjtöttük a kötelek felhasználását házilag, kültéren és beltérben is.

Otthoni hinta

A klasszikus hinták még ma is kivitelezhetetlenek kötelek nélkül, amik segítségével feldobhatjuk a kertet és gyermekünk is jól szórakozhat. Ezen a téren, persze mivel kültéri használatról van szó, érdemes egy UV stabil, az időjárás viszontagságainak ellenálló típust választanunk. Amennyiben kicsit modernebb megjelenésű hintára vágyunk, akkor ideális lehet akár egy hajós gumikötél is, közvetlen a gyártótól beszerezve.

Kötéllámpa

A kenderből és jutából készült kötelek nem meglepő módon nagyon jól alkalmazhatóak a lakberendezésben is. A kötelekből készült tárgyak természetes hatása és barátságos megjelenése miatt a tengerész és a rusztikus stílusnak is fontos kiegészítői lehetnek. A hajókötél-szerű sodrott fonál felhasználása már a világítástechnikában is megjelent, többnyire függesztékek alkotóeleme. Ezen a téren a kötéllámpák igen divatos tárgyak lehetnek otthonunkban.

Szőnyegek

Sokan nem tudják, de egy-egy minőségi mégis puha kötélből dizájnos szőnyegek készíthetők. Ezen a téren a klasszikus színvilág mellett ma már válogathatunk a különböző színű és anyagú kötelek között is. Ennek eredményeként szobai szőnyeg és kültéri lábtörlő is készíthető, akár otthoni keretek között is.

Stílusos edényalátétek

A szőnyegekhez hasonló megoldásnak tekinthetjük, csak kicsiben a különböző edényalátéteteket is. Ezek esetében azonban igen praktikus, hogy megfelelő hőálló képességgel rendelkező alapanyagból készítsük az adott alátétet.

Függő polcok

A lakberendezésben nagyon sokat számít, hogy melyik helyiségbe mennyi és milyen tároló, illetve polc kerül elhelyezésre. Ezen a téren roppant stílusos megoldást kínálhatnak a függőpolcok, amik szerves részei lehetnek a különböző rusztikus kötelek, amik megjelenésben és tartósságban is biztos megoldást kínálhatnak.

Kötél kaspók

A polcokhoz hasonlóan a kötél kaspók is igen dekoratív megoldást kínálhatnak számunkra, kültéren és beltéren egyaránt. Egy jól megválasztott kötéllel ráadásul akár hosszú évekre is megoldhatjuk a virágok tárolásának kérdését. Ezek előnye, hogy a műanyagokkal ellentétben természetesebb megjelenést kölcsönöz és olykor tartósabbnak is bizonyulhat.

Egyedi keretek

Akik kedvelik a csináld magad mozgalmat, azok számára izgalmas ötlet lehet egy kötélből készült képkeret, vagy tükörkeret. Ehhez természetesen szintén a hagyományos kinézetű kötelek lehetnek ideálisak, amik így illeszkedhetnek egy rusztikus stílusban berendezett nappali összképébe.

Tárolókosarak

Végül, de nem utolsó sorban a kötelekből készíthetünk könnyedén praktikus és egyben stílusos tárolókosarakat is, amikben elhelyezhetjük mindennapi használati tárgyainkat, gyűjthetünk gyümölcsöt, de akár dekorációs céllal is elhelyezhetjük.

Összegezve

A kötelek tehát számos téren felhasználhatók otthoni célokra is, amik között praktikus, kényelmi és lakberendezési célok is megtalálhatók. Ehhez elsősorban minőségi alapanyagokra lesz azonban szükségünk, amiket minőségi gyártóktól érdemes beszereznünk.

 

PR-cikk linképítés. SEO

pr cikk linképítés

A hatékony linképítés módszere a PR-cikk megjelentetés linkelhelyezéssel

Hogyan működik a PR-cikk linképítés?

Ha érdeklik a prémium linképítés lehetőségei és a PR-cikk elhelyezés ára: > küldjön üzenetet a SEO-szakértő számára, kérjen tanácsot és árajánlatot (a *-gal jelzett mezők kitöltendők)

A PR-cikkekben elhelyezett linkek erősítik a hivatkozott weboldalt, javítják a kulcsszavas Google-helyezéseit. Az eredményességhez megfelelő marketingszövegek és erős prcikk-oldalak szükségesek. Az eljárás lényege a következő.

Hatékony linképítés PR-cikkek kihelyezésével

A Public relations (PR) cikkek eredetileg a nyomtatott sajtóban terjedtek el, innen kerültek át az elektronikus médiába, ahol elsődleges céljuk mellett (cégismertetés, termék és szolgáltatás bemutatása, márkaépítés…) online marketing célokat kezdtek szolgálni azon a réven, hogy az olvasót egy másik, általában értékesítési termékoldalra terelték a szövegbe ágyazott hiperhivatkozás (kattintható link) által. Nagy forgalmú hírportálokban a megjelenés jelentős forgalmat generált. Ezzel párhuzamosan alakult ki a keresőmarketing módszer és szakma, amely nem más orgánumokból várja az átkattintás, hanem a keresőtalálatok felhasználásával növeli egy eladási oldal vagy landing page forgalmát.

SEO célú linképítés piár cikkek megjelentetésével

A keresőprogramok, így a Google működését ismerők tudják, hogy

  • a keresőalgoritmusok többek között aszerint rangsorolják a honlapokat, hogy hány helyről és milyen oldalakról hivatkoznak rájuk szöveges linkkel,
  • így amelyik honlapra sok PR-cikkből mutat link, és ezek a publikációk értékes, nagy linkerejű weboldalakon láttak napvilágot, annak jók az esélyei, hogy a Google találatok közt TOP helyezést szerezzenek.

Cél a linkelhelyezés a marketingszövegben

Ezzel a public relations típusú online közlések elsődleges célja lett a linkelhelyezés révén történő Google helyezés javítás: a linképítő szakemberek manapság nem azért írnak és nem azért helyeznek el webfelületeken PR-cikkeket, hogy termékeket, szolgáltatásokat népszerűsítsenek vagy brendet építsenek, hanem azért, hogy a megbízó weboldalának a  kulcsszavas Google-helyezései javuljanak.

Tény, hogy a linképítésnek korábban gyakorolt számos módszere továbbra is hatékony, ám legtöbbje felveti a manipuláció gyanúját. Az úgynevezett PR-cikk linképítés azonban biztonságos, mert a SEO-szakember nem egyszerűen csak kiteszi a hivatkozást egy weblapra, hanem tartalmas szövegkörnyezetet biztosít számára. Nem akármilyent!

Milyen PR-cikkek jók linképítéshez?

A nagyobb értékesítést célzó marketingszabályok itt is érvényesek, ezen túl

  • a PR-cikk linképítés szövegei tartalmazzanak kulcsszavakat
  • ezeket a kulcskifejezéseket helyezzék fogalmi kontextusba
  • a kontextus legyen a tárgyát érintő szemantikus hálózat része
  • fontos a PR-cikkek szövegének minősége, információgazdagsága, egyedi fogalmazása
  • számít a szöveg keresőszempontoknak való megfelelése (pl. h1- h3 címek, tipográfiai kiemelések, szókészlet, rezümé, kulcsszósűrűség…)

Az talán mondani is fölösleges, hogy minden vonatkozást a hivatkozott, támogatott honlap tartalmának és a píár-cikk tartalmának összehangoltságában szükséges érvényesíteni.

Public relations cikk írása, honlapszövegírás

A fentiek miatt a honlaptulajdonos részéről célszerű a marketinszöveg megírását a SEO területén járatos professzionális szövegíróra átruházni, aki az adott információk, tények és szempontok alapján nemcsak az üzleti szempontoknak, hanem a Google elvárásainak is megfelelő cikket ír, tudva például, hogy a PR-szövegek szokásos terjedelme 1500-2500 karakter, míg egy honlapszövegnél 4-6000 karakternyire van szükség a keresőszempontok érvényesítéséhez.

Honlapokon, blogban azonnali cikkelhelyezés

Ha azonnali publikálásra könnyű is webhelyet találni, de a legtöbb honlaptulajdonosnak nehézséget okoz, hogy oldala számára megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveget készítsen. S ha erre képes is, szinte bizonyos, hogy fogalmazás közben nem fogja egyesével számba venni és betartani a Google keresőalgoritmusainak a kritériumait. Még ha ismeri is ezeket, akkor is más célok vezérlik. Ilyen esetekben persze mód van az utólagos tartalomoptimalizálásra, de célszerűbb eleve szakemberrel íratni meg a honlapszöveget és aztán elhelyezni értékes, optimalizált weblapokon.

További információk: Linkelhelyezés PR-cikkben – Tartalommarketing

SEO PR-cikkek megjelentetése, prémium linképítés árak

Honlap optimalizálás tartalommarketing eszközökkel. A legbiztonságosabb és keresőmarketing módszer: keresőszempontú SEO PR cikk linképítés. A gyors Google helyezés javítás eszköze a releváns linkelhelyezés.

A SEO-optimalizált public relations cikkek szövegében kulcsszavas visszacsatolásokat helyezünk el. Marketingszöveg írás, megjelentetés honlapon, weboldal optimalizálás. Linkek + prcikk, azonnali elhelyezés, keresőbarát weboldal készítés.

Érdekli a prémium linképítés és PR-cikk kihelyezés ára? Keressen!

Keresőoptimalizálási stratégia és taktika – PR SEO

Stratégiám és taktikai trükköm a SEO-ban

Én PR-cikkes SEOoptimalizálom az optimalizáló webhelyeket. Ez hosszú távú keresőmarketing stratégia. Lényege, hogy linképítés során a linket küldő oldalakat és posztokat (pr-cikkeket) is SEO-zom.

Keresőmarketing tanácsadás: én hogy csinálom

Gyakran bevetem azt a taktikát, hogy a keresőoptimalizálás ugyanazokra a kulcsszavakra nézve történik, mint amelyekkel a megbízó weboldalának Google-helyezéseit javítom.

Évekkel ezelőtt volt egy optimalizációs eljárásom, a PR-cikkes SEO-támadás. Bár pacifista lévén a hadászati kifejezésekben nem igazán vagyok otthon, de mivel keresőoptimalizáló munkát lehetetlen bizonyos távlati stratégia és aktuális taktika nélkül végezni, így néha indokoltnak látszik efféle kifejezések használata egyes folyamatok jellemzésére.

A bázisoldalas és PR-cikkes SEO-támadás lényege

Még kezdő optimalizátorként bevezettem azt a gyakorlatot, hogy miközben optimalizálom a céloldalt, aközben az optimalizálási kulcsszavakkal saját oldalakat is indítok, blogokat nyitok, posztokat publikálok – és ezeket is intenzív optimalizálás alá vetem. Így tettem már 2012-ben, de ugyanez történt 2019-ben például az ivóvíz fertőtlenítés – klór-dioxid seo-projekt során, A linképítő cikk folytatódik

PR-cikk írás, elhelyezés – linképítés

PR-cikk linképítés: hiperhivatkozások elhelyezése Public relations cikkekben

Üdvözlöm, Ön egy PR-cikkekkel, linkelhelyezéssel kapcsolatos oldalamról érkezett ide. Erről a felületről küldhet nekem:

> privát üzenetet

Emailben kapom meg, itt nem lesz látható! (a *-gal jelzett mezőket ki kell tölteni)

> üzenhet levélben is:

írhat Gmail-es címre:

levél: PR-cikkírás, elhelyezés

vagy a domainhoz tartozó címre:

prcikk elhelyezés, cikkírásPR-cikkek elhelyezése honlapokon

Public relations és linképítő keresőmarketing

pr cikk elhelyezés

A public relations cikkek megjelenése javítja az organikus Google-helyezéseket

A linképítés egyik leghatékonyabb módszere az, ha annak az oldalnak a linkjét, amelynek Google-helyezését javítani kívánjuk, nem egyszerűen csak kitesszük, kitétetjük egy weboldalra, hanem hosszabb szövegbe, PR-cikkbe ágyazzuk bele. Eredetileg az ilyen cikkek egy szervezeti egység (vállalat, cég, szervezet, intézmény, hatóság, társadalmi csoport…) és a nyomtatott sajtó közti kommunikáció és bizalomépítés formája volt és kölcsönös előnyökön alapult. A szervezeti oldal ingyen jutott bemutatkozási lehetőséghez, a sajtóorgánum pedig ingyen kapott egy megszerkesztett, egyedi információkat tartalmazó tájékoztató cikket. Az online felületeken is megmaradt ez a használati forma, de mivel a ezekben a cikkekben sorra megjelent az adott cég, az adott termék vagy szolgáltatás honlapjának a linkje, így szerepe lett abban, hogy a hivatkozott webhelyek internetes presztízse, keresettsége növekedjen és a keresőtalálatok közt elfoglalt pozíciója javuljon. Azaz a Public relations célú anyagoknak hovatovább kidomborodott a keresőmarketingben betöltött szerepe. Mígnem ez utóbbi vált dominánssá: ma webfelületre PR-cikket nem azért írunk és nem azért helyezünk el elsősorban, hogy terméket, szolgáltatás, vállalkozást promotáljunk, hanem azért, hogy az adott áru vagy szolgáltatás honlapjának kulcsszavas Google-helyezését javítsuk.

PR-cikk megjelenés = link elhelyezés

E tevékenységet folytatva számos szempontot kell figyelembe vennünk. A talán legfontosabbak:

  • a PR-cikk szövegének minősége, információgazdagsága, egyedi fogalmazása
  • a PR-anyag megfelelősége a keresőszempontoknak (pl. terjedelem, címek, kiemelések, szókészlet), ezen belül igen fomtos
    • a kulcsszósűrűség és kulcsszóhasználat átgondoltsága
    • a támogatott honlapra mutató link szövegének és buborékszövegének helyes megválasztása
  • a megjelentetés helyének megfelelősége, ezen belül
    • a PRcikket ajánlatos optimalizált, keresőbarát weboldalon elhelyezni
    • válasszunk olyan oldalt, amelynek magas a keresőmarketing értéke, rendelkezik internetes autoritással
    • amelynek témája, tartalma kapcsolódik a hivatkozott honlap szövegéhez
    • amely valamely közvetlenül vagy távolabbról kapcsolódó kulcsszavakkal már elért értékelhető keresőtalálati helyezést
    • amelynek van értékelhető látogatottsága

PRcikk írása, webszövegírás

Nincs minden cégnek és vállalkozásnak PR-szakembere vagy olyan munkatársa, aki gyakorlott Public relations anyagok készítésében. Illetve, ha még akad is ilyen, szinte bizonyos, hogy nincs tisztában a keresőoptimalizálás és linképítés legfontosabb szempontjaival. Így meglehet, hogy termékmarketing tekintetében tökéletes cikket tud írni, de erősen kétséges, hogy ebben a szövegben képes érvényesíteni azokat a kritériumokat, amelyek alapján a Google ezt a szöveget az adott kulcsszavakra nézve relevánsnak tekintené.

PR-cikk elhelyezés weboldalon – PR cikkírás – szövegírás – linképítés

Éppen ezért célszerű a piár-szöveg írását a keresőmarketingben is járatos profi szövegíróra bízni, aki a megbízó által megadott fontosabb adatok, információk, tények és szempontok alapján olyan cikket alkot, amely egyszersmind a Google elvárásainak eleget tevő linképítő munkában is kifogástalan.

Honlapszöveg írása SEO-szempontok szerint

A PR-szövegek szokásos terjedelme 1000-1500 karakter, de jobb eredmény érhető el ezerötszáz feletti leütéssel. Ez a terjedelem már elegendő arra, hogy egy link számára megfelelő releváns kontextust adjon. De arra semmiképp nem elégséges, hogy 12-15 keresési kritérium teljesüljön rajta. Ehhez kb. 6-8000 karakternyi webszövegre van szüksége, amelyet már célszerű külön honlapon elhelyezni. Ilyenek maguk a jól felépített céges weboldalak főlapjai, és ilyenek például az egy-egy szolgáltatást vagy terméket bemutató aloldalak.

Azonnali PR-cikk elhelyezés weboldalon

Ha azonnali publikálásra könnyű is webhelyet találni, de a legtöbb honlaptulajdonosnak nehézséget okoz, hogy oldala számára megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveget készítsen. S ha erre képes is, szinte bizonyos, hogy fogalmazás közben nem fogja egyesével számba venni és betartani a Google keresőalgoritmusainak a kritériumait. Még ha ismeri is ezeket, akkor is más célok vezérlik. Ilyen esetekben persze mód van az utólagos tartalomoptimalizálásra, de célszerűbb eleve szakemberrel íratni meg a honlapszöveget és aztán elhelyezni értékes weblapokon.

public-relations-szövegírás

A PR (public relations) eredetileg a szervezet és a média közti kommunikáció és bizalomépítés eszköze volt. Manapság a PR-cikkek az online marketingben a linképítés elengedhetetlen eszközeivé váltak

ÜZENET KÜLDÉSE szövegírás és közlés ügyében.

PRcikk írás, PR-cikk elhelyezés – árak

PR-cikkek írása és közlése értékes weboldalakon. Online marketing. Public relations cikk készítése, PR cikkírás: Google linképítés  és kreatív honlapszövegírás ára.

Public relations cikkek írása – árak. PR cikk megjelenés ára keresőmarketing weblapon. Google helyezés javítása honlap optimalizálás és linképítés módszerével

Pr linképítő tevékenység, online reklám és hirdetés, linképítés prcikk megjelentetésével, szöveg írás, azonnali elhelyezés, pr-cikk elkészítése és megjelentetése a weben, szövegírás weboldalra, keresőbarát honlapszöveg írása Google szempontok szerint, webszöveg, keresőmarketing, public relations cikkek szövegírója. Linképítés piár cikkírás és publikálás módszerével

Linkek – PR cikk megjelentetés

PR-cikkek megjelentetése link elhelyezéssel

Weboldal keresőoptimalizálás Bp

Weboldal keresőoptimalizálás Budapest

Budapesti weboldalak keresőoptimalizálása

Bármiféle linképítés csak akkor lehet eredményes, ha eléggé széles azoknak a webhelyeknek a spektruma, amelyekről linkeket küldhetünk a céloldalra. Régebben a SEO-val foglalkozók jelentős része a link-katalógusokban való esztelen regisztrálással próbálta a felvállalt célt elérni. Korábban ez a módszer remekül működött, mára azonban a Google által kívánatosnak nem tekintett weboldal optimalizációs módszerek közé tartozik. Én soha nem alkalmaztam ezt az eljárást: mindig kizárólag saját oldalakat használtam fel a linktámogató rendszer felépítéséhez. Ha nem volt éppen elég megfelelő, akkor építettem. Így állt össze ez a jelentősnek és változatosnak bátran nevezhető rendszer, amelynek főbb egységeit alább gyűjtöttem egybe.

Munkámban előny élveznek azok a vállalkozások, amelyek budapesti weboldalukat keresőoptimalizáltatják havidíjas megbízással a jobb helyezésekért és nagyobb organikus forgalom reményében. Ez hozza a bevételnövekedést például online szolgáltatást kínáló honlapok, webáruházak számára.

Linkelhelyezés tartalommarketing módszerrel

Frissítés: …és amely listát utóbb nagyrészt töröltem, illetve linkmentesítettem, tudva hogy az ilyen tömény linkgyűjtemények kimentek a divatból és nem hoznak előresorolást a szemantikus keresőprogramokban; helyette a releváns tartalmú PR cikkírás és elhelyezés vált eredményessé. Az alábbiakban számos olyan oldalnak a hivatkozása szerepel, amelyeket ma a tartalommarketing módszerét alkalmazva főleg Public relations cikkek megjelentetésére tartok fenn keresőmarketing szolgáltatás formájában.

BLOGOK, blogfélék

Saját tárhelyen

blog.hu

Nolblog MEGSZŰNT

  • BDK politblog
  • Ajánlom magam
  • Egy manzárdőr feljegyzései

WordPress.com

blog.com

  • piréz seo-blog
  • seo google optimalizálás

Egyebek

  • PraePos
blogspot

freeblog

  • Kárpáti Vipera BP
  • BDK a gemkapocs alatt
  • Dr Kállay – szárazföldi hajónapló
  • Kárpátalja ez+az

bloglap

blogter MEGSZŰNT

  • Alkarpatraz
  • Manzárd a Blogteren
  • Régi manzárd
  • cégalapítás találomra

 Webrendszerek, Főoldalak

Webmagazin, írói oldalak, gyűjtőlap

Főbejáratok

Webrendszerek, alegységek

Archívumok

  • UngParty archívum
  • Virtuális Irodalmi Szalon
  • Pánsíp-Szalon 5
  • Pánsíp keresőoptimalizálás
  • Berniczky-arch

Néhány tematikus weblap / SEO-oldalak

Főbb tematikus oldalak

  • Berniczky Éva
  • Póker Casino Budapest Online
  • Budapest Kaszinó
  • Texas Holdem Póker Játék
  • Transzferár nyilvántartás
  • Transzferár – Betonvágás
Keresőoptimalizálás – honlap optimalizálás

 

 

linkepites - google kulcsszo

A Google linképítés fortélyai – kulcsszó + link. PR cikk elhelyezés ára

SEO 2020: Infrafűtés – kültéri infrapanel – teraszfűtés. Ha értékes public relations oldalak a cikk elhelyezés webhelyei, akkor elérhetővé válik a Google első hely