Mobil marketing – Hordozható eszközök marketingje

Mobil eszközök: télikert, számítógép, telefon, hűtő

Bár a mobil szóról mindenkinek az okostelefon jut eszébe, de vannak más hordozható eszközök is. As az egybeírt mobilmarketing pedig voltaképp ezen készülékek tulajdonosainak vásárlási kedvét célzó marketingtevékenységet jelenti, mégis beszélhetünk például a mobil klímagépek marketingjéről. Ahogy a laptopokéról is, amelyek mobilis számítógépek. A linképítő cikk folytatódik

Terasz és télikert a Google első oldalán

teraszbeépítés bp | télikert budapest | honlap-seo | infra teraszfűtés

Írd a keresőbe: Terasz beépítés Budapest

Terasz beépítés BudapestLinképítőt aligha érhet nagyobb öröm, mint hogy az általa honlap-keresőoptimalizálás alá vett oldal a kereső első helyére kerül. Természetesen az előre kiválasztott kulcsszóval. Jelen esetben ez három tagú long tail kulcsszó: terasz beépítés Budapest. Önmagában a szolgáltatás nevére (első két szó) óriási a konkurenciaverseny, az első 10-be kerülni is nagy bravúr. A főváros nevével kiegészített keresőkifejezésre kisebb a rivális weboldalak száma, de a tolongás itt jelentős. A célzott honlap tartalma releváns, linkprofilja erős, de változatos. Így érdemesnek bizonyult a top pozíció megszerzésére.

A szakmai portálon számos leírás és tanácsadó cikk szerepel a témában. Megtudhatjuk, mit takar a télikert fogalma, mi a története, hogyan szolgál növények téli vagy egész éves elhelyezésére.  Ötletek találhatók a teraszok beépítésével, télikertek berendezésével és fűtésével kapcsolatban. Legnépszerűbb a kakaófa magyarországi termesztésével foglalkozó anyag.

Jó, ha egy cég több internetes entitással rendelkezik. Differenciálni lehet az optimalizálást úgy, hogy az egyik weblap a kertészkedés, üvegházak, növénykertek felől, a másik az építőipari munkálatok irányából részletezi a szolgáltatásokat. További lehetőség az energiatakarékosság, a családi ház hőgazdálkodásának felvetése a télikertépítés hasznosságét hangsúlyozva.

Beépített terasz infrafűtése, budapesti gyártók

teraszbeépítés budapest - első beépített terasz

első hely a keresőben: beépített terasz budapest

A télikert létrehozásának legegyszerűbb módja egy már meglévő terasz beépítése. Alkalmasint téli fűtése napenergiával vagy infrapanelek elhelyezésével. Éppen ezért a beépített terasz mint kulcsszó gyakori szinonimája a télikertnek. Ugyanakkor a létrehozás folyamatát megnevező kifejezéssel – terasz beépítés – szintén azokat a szolgáltatókat keresik, amelyek ezt az építőipari munkát elvégzik. Akár középületeknél, akár családi házaknál vagy erre alkalmas lakásoknál.

A kifejezés speciálisabb, így a kívánt kulcsszóval adódó organikus találatok közt a Google kereső első helyen hozza a szorgosan  optimalizált weboldalt. Ahol is a szolgáltatás bemutatása és elérhetőségeinek megadása mellett sok olvasmánnyal is szolgál a portál. Így bemutatja például Magyarország legszebb télikertjeit. Meg a pálmaházakkal, oranzsáriumokkal ékeskedő vidéki kastélyokat. A teraszbeépítés és télikert gyártás számos technológiai kérdései mellett a telepíthető déli növények nevelésével is foglalkoznak. Minden téren jó tanácsokkal is szolgálva az építtetők számára. A linképítő cikk folytatódik

Domain-név, URL. Honlap-SEO 3

SEO ALAPOK: DOMAIN-NÉV, URL

donain url - honlap seoKis sorozatomban megosztom a honlap seo néhány műhelytitkát – saját ismereteim és évtizedes gyakorlati tapasztalataim alapján. Ez a 2012-es sorozat harmadik, kissé felújított, 2023-ra aktualizált része. Frissítésekor laptopos, infrás, teraszos weboldalakat optimalizáltam. Ez kiderül a szövegből. Keresőoptimalizálni jó!

Az oldal felépítése, látható és rejtett formai jegyei

Készítsünk keresőbarát honlapot! De hogyan? Hol szerepeljenek a kulcsszavak?

Tetszőleges weboldal készítésekor (vagy utólagos javításai során) számos lényeges tartalmi és formai szempontra kel tekintettel lenni. Ezek teljes körű ismertetésére itt nem vállalkozom, de tapasztalataimat tanácsadói munkám részeként szívesen megosztom megbízóimmal. (küldjön üzenetet: » üzenet küldése « – Segítek!) – Itt csupán a legfontosabb mozzanatok néhányát próbálom szemléltetni, felvázolni.

Kulcsszavas domain-név, URL-cím

Egyáltalán nem mindegy, milyen domain- vagy al-domain-név alá helyezünk el egy főoldalt, mint ahogy az sem, hogy az optimalizálandó weblapot milyen nevű könyvtárban (mappában) helyezzük el – s milyen nevet adunk magának a fájlnak. A kulcsszó szerepeltetése elsődleges szempont.

Nyilvánvaló, hogy aki sok infrapanelt akar eladni, annak célszerűbb www.infrapanel .hu cím alá helyeznie oldalát, mint a www.terasz .hu alá. Az infra fűtőpanellel melegített télikertet reklámozó oldal is jobb helyen van www.infrapanet .hu/telikert/ cím alatt, mint mondjuk a https://pirezmuhely.hu/seo/ URL-cím alatt.

Ha az adott könyvtár fájljai közül az egyik az infrafűtés energiatartalmáról szóló weblap, akkor célszerű magfelelő nevű mappába tenni, pl. /energiatakarekos-futes/. Ha a téma a notebook áramellátása, releváns cím a /laptop-akkumulator/.

Az adott kifejezésekre indított keresések során az intelligens Google az URL-címekben felismeri a megfelelően használt karaktersorokat – és meglétük vagy hiányuk befolyásolja az adott oldalnak a találati listán való pozicionálását.

Google link és terasz építés

Sokan úgy vélik, a domannév nem is annyira fontos, és egy budapesti teraszépítő cég oldala akár a https://balla.biz/budapest/terasz/ cím alatt is jól érzi magát, holott nyilvánvalóan jobb, ha szolgáltatásaik leírása vagy a napelemek elhelyezése terasztelikert.hu domain alá sorolt weblapokon történik. Hosszú távon az a weboldal sikeres, amely olyan címen hívható le, amelyben benne vannak a keresési kulcsszavak. Ezek elhelyezése persze sok egyéb helyen is szükséges.