Honlaptartalom optimalizálása

honlap-tartalom optimalizalas

Honlap tartalmi optimalizálása

Állandó probléma: a megbízó üzleti honlapján alig van szöveg. Kép még csak-csak akad, talán fenn van egy szűkszavú bemutatkozó szöveg is, pár mondatos cégismertető, a szolgáltatás leírása egy-két bekezdésben. Van továbbá árajánlat kérő űrlap, néhány referenciamunka megemlítése, a cég elérhetősége – és ennyi. Hogy technológia leírás? Hogy a szolgáltatás tárgyát képező dolog definiálása és részletes leírása? Hogy történelmi visszatekintés? Hogy az alkalmazás sajátosságai, előnyeinek ecsetelése, a szolgáltatás társadalmi vonatkozásai, elterjedtsége? Netán: esetleírások, megosztott szakmai tapasztalat? Ugyan, minek az, úgyse olvassa el, aki most azonnal meg akarja rendelni azt, amit a website kínál.

Ez utóbbi állítás még ha esetleg igaz is lenne (nem az), akkor üzleti szempontból akár elfogadható lenne ez a tartalomszegénység: nem kell szaporítani a szót: gyere és rendelj, hívj, vedd igénybe…

A kínálatnak és a keresletnek ez a rövidre zárása azonban éppen a SEO területén bosszulja meg magát. Amióta a Google a minőségi honlaptartalomra koncentrál és az egyes kulcsszavas találati oldalakon (SERP) olyan weboldalakat igyekszik élre sorolni, amelyeknek a tartalma az adott kulcsszóra nézve információkban gazdag és sokrétű, azóta a csak a lényegre korlátozódó honlapokkal nehéz az élre vergődni – ha pedig új, bejáratatlan szájtról van szó és erős a konkurencia, akkor teljességgel lehetetlen.

Ugyanakkor a megrendelőt, aki nem akar semmi mást, csak mondjuk zabhegyező gépet eladni, nagyon nehéz meggyőzni arról, hogy részletesen leírja mi az a zabhelyezés, honnan ered, ki találta fel, mióta alkalmazzák, mi a társadalmi beágyazottsága; mi a gép működésének alapelve, melyek az alkatrészei, mi a technológia környezetvédelmi aspektusa.

Márpedig erre akkor is szükség van, ha keveseket érdekel, máskülönben a honlaptartalom egészén lehetetlen érvényesíteni azokat a keresőszempontokat, amelyek fontosságában a SEO-szakma nagyjából egyetért. Címekre és alcímekre, felsorolásokra, táblázatokra, képfeliratokra, tipográfiai kiemelésekre, linkekre, alt, title és caption szövegekre van szükség ahhoz, hogy a kulcsszavak a weblapon kellő reprezentációt kapjanak. 15-20 különböző kulcsszavas előfordulás biztosítása lehetetlen akkor, ha nincs elegendő szöveg, amelyen a keresőszempontok érvényesíthetőek lennének.  A linképítő cikk folytatódik

Új honlapoptimalizáló és linképítő projekt

Mint tudjuk,  a keresőoptimalizálás az a tevékenység, amelynek során egy kiválasztott weboldalnak javítjuk a Google-helyezését – ezt honlapoptimalizálással és linképítéssel érjük el. Ez A folyamat komplex eljárások sorozatából áll, amelyek jellegüknél fogva külömböznek egymástól, és amelyek az utóbbi időben lényegesen megváltoztak annak megfelelően, hogy

a Google 2013-2014-ben paradigmaváltást hajtott végre,

amelynek nem csupán az a lényege, hogy a kulcsszavas keresésről áttette a hangsúlyt a hosszabb, életszerű keresőkérdésekre, hanem az is, hogy ezzel magát a kulcsszavas optimalizálást is zárójelbe tette, mi több, a gyakorlati tapasztalatok azt mutatják, hogy a célzatosan és koncentráltan a kulcsszavakra irányuló optimalizálás egészét manipulációnak nyilvánította és a határozott célok mentén erőteljesen optimalizált weboldalakat hátrasorolással vagy a kulcsszavas listákról való kitiltással sújtotta. Ezzel lehetetlenné váltak a keresőoptimalizálás korábban bevett módszerei. Új metódus kidolgozása vált szükségessé. A linképítő cikk folytatódik

Honlap SEO. Aktuális linképítés: használt laptop

Télikertek Budapesten. Terasz beépítése üvegháznak

télikert gyártás budapestTélikert gyártás BP. A 2022-ben újrakezdett projektum keretében szobakertek kialakításával, teraszbeépítéssel a magyar fővárosban foglalkozó vállalkozás webegységét támogatom. Ezzel az egészséges életmódot (fényterápia), a természet szeretetét (egzotikus növények nevelése), a zöld mozgalmat (napfényenergia hasznosítása) is támogatva.

#terasztelikert.hu #telikertepites.net

Aktuális keresőmarketing projekt vezetése a Budapest Terasz pálmaházának magyar kastélyában: üvegtető

Memóriabővítéssel használt laptop gyorsítás: hogyan?

Lassú a notebookod? Talán csak túlmelegedett. Tisztítsd meg a ventilátort és a légjáratokat. Vagy elavult az oprendszer? Frissítsed! Túl sok alkalmazás fut? Zárj be néhányt.

De legvalószínűbb, hogy kevés a memória – mit tegyél? Viheted gépedet szervizbe. Percek alatt beszerelnek több vagy nagyobb modult. De van kis jártasságod a házi buherálásban, otthon is elvégezheted a fejlesztés. Erről itt olvashatsz szemléltető leírást:

  • Hogyan csináljam a laptop gyorsítást memóriabővítéssel?
  • Laptop szerviz – arvisura-seo optimalizálás (blogolok)

Aktuális optimalizálás: Használt laptop szerviz 2023

laptop weboldal optimalizálás

Laptop szerviz Budapest 2023

Keresőmarketing és link építő project. Aktuális kulcsszavak Google-kereséshez:

  • Olcsó használt laptopok budapesti szervizből
  • notebook felújítás, javítás – alkatrész szerviz:
  • Dell akkumulátor csere garanciával
  • Lenovo laptop töltő vásárlás
  • videokártya javítás, Fehérvári út Bp
  • magyar notebook billentyűzet

A budapesti szervizben 1 év garanciális jótállással végzik a javítást. Az adott kulcsszavakra optimalizált weboldalak tartalmi SEO-kondíciójának feljavítása után a linkprofil építés következett, ebben releváns tartalmú tematikus weboldalak vettek részt, amelyek a számítástechnikával, személyi számítógépekkel, hordozható hardver eszközökkel (tablet, netbook, ultrabook, zenbook) foglalkoztak, különös tekintettel a laptopok szervizelésének keresőszavaira és olyan modellek nevére, mint a Dell Inspiron és Latitude, illetve az Asus ROG Zephyrus gamer laptop.

Notebookok magyar billentyűzettel. Betűkiosztás

magyar laptopbillentyűzetA kiemelt minőségű szervizszolgáltatás preferált márkái és modelljei a Dell, Lenovo, Samsung, HP és Asus notebook gépek. A budapesti szakboltban a legnagyobb favorit hardver eszközök a gyári Dell kijelzők, Asus helyettesítő akkumulátorok és olcsó Philips AC töltők. Valamint HP és Acer újdonságok iránt mutatkozik online rendeléssel és ingyenes beszereléssel, illetve keresett lett a minden típusú noteszgépbe beszerelhető QWERTZ kiosztású magyar billentyűzet. Keress rá:

  • Asus és Dell notebook billentyűzet magyar QWERTZ billentyűzetkiosztással
  • Laptop processzor és más hardver eszközök – legjobb márkák, weboptimalizálás

A kulcsszavas reprezentáció biztosításával a honlapokon elhelyezett linkek magas relevanciával rendelkeztek, így hatékonyan támogatták a budapesti laptop szervíz céges oldalát és webáruházát 2022-ben. Lásd még:

Google honlap optimalizálás – keresőmarketing

google honlap optimalizálás

Google helyezés javítás – weblap optimalizálás

Az optimalizálásban és a linképítés terén aktuális témák 2023-ra nézve. Egyelőre tart a laptop SEO-korszak. Előreláthatőlag jellemzően a nagy számtech projekt lezárása után majd újra a keresőmarketing eljárásokkal, a komplex linkprofil építéssel és az organikus helyezések javítását célzó erőfeszítésekkel összefüggő témák kerülnek előtérbe. Az alább hivatkozott weboldal például erősen feljött számos kulcsszó-keresésre (pl. weblap optimalizálás), miután más területen is kiváló pozíciókat szerzett:

PR cikk megjelentetés – link elhelyezés

Az igen fáradságos keresőoptimalizáló munka hatékony kiegészítő része a tartalommarketing. A SEO-ban ez kicsit mást jelent, mint a PR területén, itt voltaképp a szöveges link szövegkörnyezetének a létrehozása a cél, azaz a public relations cikk nem annyira azért kerül publikálásra, hogy a terméket vagy szolgáltatást minél többen megismerjék, hanem azért, hogy a benne elhelyezett télikert-link tartalmilag releváns kontextust kapjon, s ezáltal hatékonyan támogathassa a céloldalt. Éppen ezért célszerű olyan weboldalakat készíteni, amelyek magas keresőmarketing értékkel rendelkezvén alkalmasak és kívánatosak PR-cikkek publikálására. Az adott témában elért TOP helyezések révén az ilyen webhelyeken elhelyezett anyagok publikálását fizetett szolgáltatássá lehet tenni.

A tiszta ivóvíz – vízszűrők

Ezen az oldalon az optimalizálás alatt álló fontosabb linképítő és meta-SEO webhelyeimre és szükség esetén aktuális seo-munkáim céloldalára küldök egy-egy hivatkozó linket – a hozzájuk tartozó bevezető után.

Komplex keresőoptimalizálás

A jelen blog legfőbb témáját képező folyamat  a komplex keresőoptimalizálásnak az a része, amely során külső webhelyekről hivatkozunk egy kiválasztott, támogatni kívánt honlapra. Korábban a kulcsszavas linképítés állt előtérben, azaz a külső linkek szövege (anchor text) azokat a kulcsszavakat tartalmazta, amelyre nézve a céloldal számára jó helyezést kívántunk elérni. Ez a módszer azonban kevésbé alkalmazható, mióta  Google a pozíciószerzés céljából végzett kulcsszavas linképítést illegális tevékenységnek tartja.

2013 ősze előtt a linképítést célzottan és koncentráltan lehetett és kellett végezni. Kizárólag a kiválasztott néhány kulcsszóra esett a hangsúly és a tömören kulcsszavas linkek mindegyike közvetlenül mutatott a támogatott honlapra. A hivatkozás szoros kapcsolatba vonta a külső és a fogadó webhelyet. Nagyszámú kulcsszavas link esetében erős láncolat jött létre, amely effektíve olyáolta egy weblap Google-pozícióját.

Ám az új algoritmusok – Kolibri, Pingvin – nem támogatják ezt a módszert, büntetik a  hivatkozási láncok kialakulását, ezért dolgoztam ki 2014-ben a szóródásos linkelési eljárást, azaz a diszperzív linképítés technikáját.

  • hogyan kell? Google-helyezés javítása linképítéssel. Weblap optimalizálás és honlap-SEO

SEO-Árak. Az általam végzett linképtő munka szaktudást, tapasztalatot és kreativitást igényel, emellett 15 éve épülő saját webrendszeremre támaszkodik, amelynek – mint sajátos infrastruktúrának – a fenntartása munka- és költségigényes, ezért a szolgáltatás ára látszatra magas, ugyanakkor akár a reklámokhoz, akár az AdWords hirdetésekhez képest sokkal költséghatékonyabb és más keresőmarketing megoldásokhoz képest jóval kedvezőbb az ár/érték aránya.

  • Keresőoptimalizálás árak – a linképítő munka értéke
  • Télikert SEO prince2:  huzatfokozó szellőző motor tisztítás – Google honlap optimalizálás
  • honlapoptimalizálás, weboldal GoogleTOP10 kereső-optimalizálás
  • turizmus kárpátalján honlap optimalizálása 2
  • levél helyes címzése, postai boríték  – honlapoptimalizálás 2
  • transzferár nyilvántartás honlap optimalizálása 2
  • furanflex kéménybélelés, ipari kéményes honlapok optimalizálása 2
  • külső linkek a honlapoptimalizálásban 1
  • a texas póker weboldal optimalizálása 1
  • hangya tücsök linképítés honlapoptimalizálás 1
  • offenzív honlapoptimalizálás 1
  • Laptop akkumulátor helyes töltés  + honlapoptimalizálás – google

Aktuális linktámogató oldal

Ez a weboldal az aktuális Meta SEO és keresőmarketing projektek kedvéért készült a hatékony link támogatás céljából. Témája: Honlap optimalizálás és linképítés. Célzott webhelyek az első helyezéses szakmai blog és ez az optimalizált saját weboldal. Az éppen folyó vagy előkészítés alatt álló menedzselt projektek:  Télikert építés Budapest és PRINCE2 módszertan. A lap további kiegészített keywords-tartalma: googleseo, keresőbarát honlap, saját oldal honlapoptimalizálás, keresőoptimalizálás, linképítés, mobilbarát weboldal, pr, télikert építés budapest, magyar projektmenedzsment

Linkprofil építés: legjobb ár / érték arány

Aktuális link marketing: Asus akkumulátor csere – Hangoskönyv letöltés – Télikert gyártás. White hat keresőmarketing eszközök és releváns tartalom marketing eljárások a Google első hely elérése céljából.

Klór-dioxid sajátblog

szófelhő készítés – online program

1

2

  • google penguin 2.0 – a pingvin szárnya alatt
  • cégnév vagy keresőszó a domainban
  • facebook-hozzászólások blogokban – moderálás

Honlapoptimalizálás – Első hely a keresőben

SEO weblapok. Aktuális linképítés folyik ebben a témában: Weblap optimalizálás és PR-cikk megjelentetés. Laptop szerviz Budapest – notebook akkumulátor csere. Keresőbarát weboldal készítés. Weboptimalizálás a kulcsszavas Google keresőmarketing és releváns tartalom marketing munka off-site szakaszában.

Releváns linkek, Google honlapoptimalizálás, tartalommarketing szöveg, kulcsszó sűrűség, kulcsszavak, keresőbarát honlap, tartalom optimalizálás, ivóvízkezelés – víztisztítás – háztartási vízszűrők, télikert gyártás, hasznát laptop gyorsítás otthon.

Honlapok optimalizálása

Bár azt szeretném, ha idővel a saját tárhelyen saját domain alatt futó jelen blog válna a témában vezető webhelyemmé, egyelőre azonban mindenképpen a honlapoptimalizalas.blog.hu a legfőbb szakmai blogom. Amely egyébként jó ideje nem csupán a kulcskifejezésnek azzal a  szótári alakjával – honlap optimalizálás – áll az élen, amely megfelel a nyelvhelyességi elvárásoknak (ugyanis külön írandó), hanem az egybeírt alakkal is, továbbá pedig számos jelzős és ragozott változattal, sőt, most már a szinonimás kombinációval (weboldal optimalizálás) is vezeti a Google-találatok listáját. Az alábbi sorrend például a többes számú honlapok optimalizálása keresőkérdésre adódik. 10-ből 10 saját oldalam. Ez akkor is látványos siker, ha erre a nyelvi verzióra a konkurencia körében nincs öldöklő versengés. Tehát mit mutat a SEO-munkások védőszentje, a Saint Google? A linképítő cikk folytatódik

Weboldal optimalizálás – Honlap-seo

Tanácsadás – Honlap SEO optimalizálás

weboldal optimalizálás seo

Honlapok keresőoptimalizálása

Egy tanácsadó számára a SEO (szó szerint: keresőeszköz-optimalizálás = search engine optimization) szakkifejezései a magyar szóhasználatban eléggé pontatlanok. Keresőeszköz-optimalizálás helyett például egyszerűen keresőoptimalizálást mondunk, ami tovább egyszerűsíti az angolul sem túl precíz kifejezést, hiszen könnyű belátni, hogy nem a keresőt, hanem evidens módon a honlapot optimalizáljuk, igaz, hogy az optimalizálást a keresőkhöz idomulva, a keresők alá végezzük. A pontos kifejezésnek tehát valahogy úgy kellene hangoznia, hogy honlapoknak a keresőeszközökhöz való optimalizálása.

De még igazából ezzel sem mennénk semmire, mert magának a weboldalnak az optimalizálása csak egyik, s volumenében kisebbik része a SEO-munkáknak, a nagyobb részt a linképítés teszi ki, amikor viszont a honlappal magával már semmit nem teszünk, csupán kívülről támogatjuk azért, hogy a keresési találatok közt előbbre kerüljön, ilyenkor tehát nem a weblapot és végképp nem a keresőt (keresőeszközöket, motorokat, robotokat, algoritmusokat), hanem éppenséggel a találatokat optimalizáljuk vagy inkább maximalizáljuk.

A két részből álló teljes munkafolyamat pontos megnevezése tehát honlap- és találat-optimalizálás lehetne – ilyesfajta szakszót azonban senki nem használ. És akkor ebben benne sincs még a weboldal elemzés és keresőoptimalizálási tanácsadás, ami nélkül el sem képzelhető a keresőoptimalizálási eljárás. Marad tehát a keresőoptimalizálás és annak szinonimájaként a honlap optimalizálás – általános esetben mindkettőn ugyanazt értjük: a találatok közti pozíciószerzést és az ennek érdekében tett különböző on-site és of-site munkafolyamatokat.

Mi a neve annak, amit optimalizálunk?

Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy az angol homepage és website szavaknak megfelelően a magyarban is van honlap meg van weboldal is, és igazából a kettő tökéletesen felcserélhető egymással, holott az lenne a kézenfekvőbb, ha lenne némi különbség árnyalt jelentésük között. De nincsen. Mi több, az egyenlőséget, miszerint weboldal = honlap,  az internet indiánok leleményes törzsfőnöke, a Nagy Nyomkereső (a cowboyok hosszú kezű  Gugli úrként emlegetik) nemcsak hogy felfedezte, hanem szigorúan érvényesíti is olyan módon, hogy az egyik szóra való rákeresést a másik szó találatával válaszolja meg.

Google keresőhöz honlapoptimalizálás

Önmagában kicsit furcsa eljárás. Jól pofára esel, sápadt arcú testvérem, ha éppen egy bizonyos szinonima előfordulásit szeretnéd megtalálni. Hiába tudod, hogy az ebadó nem kutyaadó, a pápaszemes kígyó nem szemüveges, és hiába véled úgy, hogy a honlap jelentése is tágabb, mint a weboldal, Előbbi szinte az összes webes megjelenési formát jelentheti, egyetlen internetes névjegytől a nagy hírportálig vagy webarchívumig. A weboldal sokkal inkább csak egy adott felületet, egyetlen weblapot, oldalt, page-et jelent. Na és van még egy szörnyszülöttünk is: a honoldal. A linképítő cikk folytatódik

SEO – Csak kreatívan!

Budapesti HP szerviz honlapjának kreatív optimalizálása

A 2018-as, full linképítő tuninggal kísért keresőmarketing program első céloldala a Budapest HP laptop szerviz céges weblap. A projektum során az adott számítástechnikai szolgáltatás kulcsszavai kellő reprezentációt kaptak a fővárosi javítóműhely működését bemutató optimalizált honlapon, beleértve a kurrens alkatrészneveket és természetesen a brenddé vált márkanevet szintúgy. A kulcsszavakra nézve releváns szövegtörzs kialakítása és a fraktál rendszerű linkprofil felépítése lehetővé tette hogy a weblap a HP szervíz, Budapest, laptop javítás, notebook alkatrésze csere stb. szavak kombinációjával top10 helyezések megszerzését organikus keresőtalálatok között. Lásd: HP szerviz Bp. – kijelző, billentyűzet, akkumulátor és laptop töltő

Hogyan lettem SEO-szakértő – Pillangószív

Az egész azzal kezdődött, hogy beugrottam a mély vízbe: bár akkor hallottam először arról, mi az a keresőoptimalizálás, kíváncsiságból beneveztem az első magyar SEO-versenyre. Kívülállóként a több tucatnyi profiból álló mezőnyben az 5. helyezést sikerült elérnem, sőt, az enyém lett a 9. és a 10. hely is (lásd: Pillangószív). A játék izgalma és a nem várt siker ráirányította a figyelmemet erre a szakterületre. Egyre jobban kiismertem a Google keresőrendszer sajátosságait és igyekeztem kreatív módon hozzáállni minden feladathoz. A mechanikusan alkalmazott rutin-eljárások helyett saját módszereket dolgoztam ki, s ezek alkalmazása láthatóan szép sikerekhez vezetett. A cikk folytatása: Kreatív honlapoptimalizálás.