Honlap optimalizálás: aktuális linképítés

Google honlap optimalizálás 2019

google honlap optimalizálás

Google helyezés javítás – weblap optimalizálás

Az optimalizálásban és a linképítés terén aktuális témák 2019-ben a laptop utáni SEO-korszakra jellemzőek, a nagy számtech projekt lezárása után újra a keresőmarketing eljárásokkal, a komplex linkprofil építéssel és az organikus helyezések javítását célzó erőfeszítésekkel összefüggő témák kerültek előtérbe. Az alább hivatkozott weboldal például erősen feljött számos kulcsszó-keresésre (pl. weblap optimalizálás), miután más területen is kiváló pozíciókat szerzett:

PR cikk megjelentetés – link elhelyezés

Az igen fáradságos keresőoptimalizáló munka hatékony kiegészítő része a tartalommarketing. A SEO-ban ez kicsit mást jelent, mint a PR területén, itt voltaképp a szöveges link szövegkörnyezetének a létrehozása a cél, azaz a public relations cikk nem annyira azért kerül publikálásra, hogy a terméket vagy szolgáltatást minél többen megismerjék, hanem azért, hogy a benne elhelyezett télikert-link tartalmilag releváns kontextust kapjon, s ezáltal hatékonyan támogathassa a céloldalt. Éppen ezért célszerű olyan weboldalakat készíteni, amelyek magas keresőmarketing értékkel rendelkezvén alkalmasak és kívánmatosak PR-cikkek publikálására. Az adott témában elért TOP helyezések révén az ilyen webhelyeken elhelyezett anyagok publikálását fizetett szolgáltatássá lehet tenni.

Télikertek Budapesten

télikert gyártás budapestA 2015-ben kezdett projektum keretében szobakertek kialakításával, teraszbeépítéssel a magyar fővárosban foglalkozó vállalkozás webegységét támogatom – ezzel az egészséges életmódot (fényterápia), a természet szeretetét (egzotikus növények nevelése), a zöld mozgalmat (napfényenergia hasznosítása) is támogatva.

#terasztelikert Aktuális keresőmarketing projekt vezetése a Budapest Terasz pálmaházának magyar kastélyában:

  • gyártási technológia – kertépítő terasz: budapest télen

A tiszta ivóvíz

Aktuális optimalizálás: Laptop szerviz 2018

laptop weboldal optimalizálás

Laptop szerviz Budapest 2018

Keresőmarketing és link építő project 2018. Aktuális kulcsszavak google-kereséshez:

  • Laptop szervíz Budapest
  • notebook javítás – alkatrész szerviz:
  • Asus akkumulátor csere garanciával
  • Dell laptop töltő vásárlás
  • videokártya javítás, Fehérvári út lentebb:
  • magyar laptop billentyűzet

A budapesti szervizben 1 év garanciális jótállással végzik a javítást. Az adott kulcsszavakra optimalizált weboldalak tartalmi SEO-kondíciójának feljavítása után a linkprofil építés következett, ebben releváns tartalmú tematikus weboldalak vettek részt, amelyek a számítástechnikával, személyi számítógépekkel, hordozható hardver eszközökkel (tablet, netbook, ultrabook, zenbook) foglalkoztak, különös tekintettel a laptopok szervizelésének keresőszavaira és olyan modellek nevére, mint a Dell Inspiron és Latitude, illetve az Asus ROG Zephyrus gamer laptop.

Notebookok magyar billentyűzettel

magyar laptopbillentyűzetA kiemelt minőségű szervizszolgáltatás preferált márkái és modelljei a Dell, Lenovo, Samsung és Asus notebook gépek. A budapesti szakboltban a legnagyobb favorit hardver eszközök a gyári Dell kijelzők, Asus helyettesítő akkumulátorok és olcsó Philips AC töltők, valamint HP  és Acer újdonságok iránt mutatkozik online rendeléssel és ingyenes beszereléssel, illetve keresett lett a minden típusú noteszgépbe beszerelhető QWERTZ kiosztású magyar billentyűzet:

  • Asus és Dell notebook billentyűzet magyar QWERTZ billentyűzetkiosztással

A kulcsszavas reprezentáció biztosításával a honlapokon elhelyezett linkek magas relevanciaval rendelkeztek, így hatékonyan támogatták a budapesti laptop szervíz céges oldalát és webáruházát 2017-ben.

Ezen az oldalon az optimalizálás alatt álló fontosabb linképítő és meta-SEO webhelyeimre és szükség esetén aktuális seo-munkáim céloldalára küldök egy-egy hivatkozó linket – a hozzájuk tartozó bevezető után.

Komplex keresőoptimalizálás

A jelen blog legfőbb témáját képező folyamat  a komplex keresőoptimalizálásnak az a része, amely során külső webhelyekről hivatkozunk egy kiválasztott, támogatni kívánt honlapra. Korábban a kulcsszavas linképítés állt előtérben, azaz a külső linkek szövege (anchor text) azokat a kulcsszavakat tartalmazta, amelyre nézve a céloldal számára jó helyezést kívántunk elérni. Ez a módszer azonban kevésbé alkalmazható, mióta  Google a pozíciószerzés céljából végzett kulcsszavas linképítést illegális tevékenységnek tartja.

2013 ősze előtt a linképítést célzottan és koncentráltan lehetett és kellett végezni. Kizárólag a kiválasztott néhány kulcsszóra esett a hangsúly és a tömören kulcsszavas linkek mindegyike közvetlenül mutatott a támogatott honlapra. A hivatkozás szoros kapcsolatba vonta a külső és a fogadó webhelyet. Nagyszámú kulcsszavas link esetében erős láncolat jött létre, amely effektíve olyáolta egy weblap Google-pozícióját. Ám az új algoritmusok – Kolobri, Pingvin – nem támogatják ezt a módszert, büntetik a  hivatkozási láncok kialakulását, ezért dolgoztam ki a szóródásos linkelési eljárást, azaz a  diszperzív linképítés technikáját.

SEO-Árak. Az általam végzett linképtő munka szaktudást, tapasztalatot és kreativitást igényel, emellett 15 éve épülő saját webrendszeremre támaszkodik, amelynek – mint sajátos infrastruktúrának – a fenntartása munka- és költségigényes, ezért a szolgáltatás ára látszatra magas, ugyanakkor akár a reklámokhoz, akár az AdWords hirdetésekhez képest sokkal költséghatékonyabb és más keresőmarketing megoldásokhoz képest jóval kedvezőbb az ár/érték aránya.

  • Keresőoptimalizálás árak – a linképítő munka értéke
  • Télikert SEO prince2:  huzatfokozó szellőző motor tisztítás – Google honlap optimalizálás
  • honlapoptimalizálás, weboldal GoogleTOP10 kereső-optimalizálás

A honlapoptimalizálás.blog.hu 2-es vagy magasabb GooglePageRank-értékkel rendelkező oldalai, posztjai:

  • turizmus kárpátalján honlap optimalizálása 2
  • levél helyes címzése, postai boríték  – honlapoptimalizálás 2
  • transzferár nyilvántartás honlap optimalizálása 2
  • furanflex kéménybélelés, ipari kéményes honlapok optimalizálása 2
  • külső linkek a honlapoptimalizálásban 1
  • a texas póker weboldal optimalizálása 1
  • hangya tücsök linképítés honlapoptimalizálás 1
  • offenzív honlapoptimalizálás 1
  • Laptop akkumulátor helyes töltés  + honlapoptimalizálás – google

Aktuális linktámogató oldal

Ez a weboldal az aktuális Meta SEO és keresőmarketing projektek kedvéért készült a hatékony link támogatás céljából. Témája: Honlapoptimalizálás és linképítés. Célzott webhelyek az első helyezéses szakmai blog és ez az optimalizált saját weboldal. Az éppen folyó vagy előkészítés alatt álló menedzselt projektek:  Télikert építés Budapest és PRINCE2 módszertan. A lap további kiegészített keywords-tartalma: googleseo, keresőbarát honlap, saját oldal honlapoptimalizálás, keresőoptimalizálás, linképítés, mobilbarát weboldal, pr, télikert építés budapest, magyar prince2 projektmenedzsment

Linkprofil építés: legjobb ár / érték arány

Aktuális link marketing: Asus akkumulátor csere – Hangoskönyv letöltés – Télikert gyártás. White hat keresőmarketing eszközök és releváns tartalom marketing eljárások a Google első hely elérése céljából.

Klór-dioxidsajátblog

szófelhő készítés – online program

1

2

  • google penguin 2.0 – a pingvin szárnya alatt
  • cégnév vagy keresőszó a domainban
  • facebook-hozzászólások blogokban – moderálás

Honlapoptimalizálás – Első hely a keresőben

SEO weblapok. Aktuális linképítés folyik ebben a témában: Weblap optimalizálás és PR-cikk megjelentetés. Laptop szerviz Budapest – notebook akkumulátor csere. Keresőbarát weboldal készítés. Weboptimalizálás a kulcsszavas Google keresőmarketing és releváns tartalom marketing munka off-site szakaszábam. Releváns linkek, Google honlapoptimalizálás, tartalommarketing szöveg, kulcsszó sűrűség, kulcsszavak, keresőbarát honlap, tartalom optimalizálás, ivóvízkezelés, télikert gyártás

Optimalizálás lépésről lépésre

A szakmai vélemények és közel 10 esztendős saját tapasztalatom alapján a keresőoptimalizálás legfontosabb lépéseit a következőkben tudom összefoglalni (én legalábbis így csinálom…)

I. HONLAPOPTIMALIZÁLÁS

Első lépés: tartalomfejlesztés

  • a honlap fejlesztése abból a célból, hogy informatív, egyedi és a legfontosabb keresőszavakra nézve releváns tartalmú legyen (az optimalizálásra szoruló honlapok nagy többsége információszegény és nem közöl lényeges tudnivalókat arról a témáról, amelynek kulcsszavaival a tulajdonosa Google-pozíciót szeretne elérni)
  • tapasztalatom szerint a honlapot akkor könnyebb sikerre vinni (akkor tekinthetjük relevánsnak), ha
    • a témára vonatkozó szövegtartalma legalább 6000-8000 karakternyi (ez esetben könnyebb a lentebb sorolt szempontok közül minél többet érvényesíteni)
    • a szöveg egyedi fogalmazású, információkban gazdag és hasznos ismereteket közöl
    • tartalmaz definíciót, rövid és/vagy hosszabb leírást a tárgyát képező dologról
    • az általános ismeretek mellett tartalmaz speciális, másutt nem található információkat
    • címekkel, alcímekkel tagolt, előfordul benne felsorolás, táblázat, képek, belső és külső linkek
    • aloldalak tartoznak alá, amelyek a témát érintő kérdéseket tovább részletezik, új információkat közölnek

Második lépés: keresőbaráttá tétel 

  • szükséges, hogy a megfelelően gazdag és fontos tartalom a keresőszempontoknak megfelelő formában jelenjen meg;
  • a jól ismert formai szempontok száma 50 körüli, a gyakorlatban ebből általában 20-25 érvényesítésére van lehetőség
  • a formai elvárások között van 6-8 roppant fontos, ezek érvényesítése nélkül a honlap nem tekinthető keresőbarátnak
  • ajánlatos a kevésbé fontos, de összességében mégis lényeges szempontok közül további 10-12 betartása
  • a keresőszempontok főleg az alábbi típusokba tartoznak:
    • a forráskódban megadott elemek (meta-tagek)
    • látható jegyek (címek, kiemelések, táblázatok, linkek, képszövegek…)
    • tartalmi arányok, szógyakoriságok (kulcsszósűrűség, folyószöveg/cím arány, szöveg/link arány…)
    • a szerkezeti elemek megfelelősége (keresőbarát url-ek, könyvtárak és fájlok elrendezése…)
    • a kiegészítő elemek (pl. site mappa, robots.txt, mérókódok…)

II. LINKÉPÍTÉS

Linképítő módszerem sokban eltér a kollégák többsége által alkalmazott gyakorlattól; nem használok például külső erőforrásokat (pl. linkkatalógusok, linkcsere idegen honlapokkal), hanem kizárólag saját webbázisomra támaszkodom. Az alábbi leírást tehát leginkább csak azok tudják hasznosítani, akik maguk is kiterjedt honlaphálózattal rendelkeznek.

Harmadik lépés: a bázisoldalak, rendszerblogok és perifériák kiválasztása (létrehozása)

  • kiválasztjuk azokat a statikus weboldalainkat, amelyeket alkalmasnak tartunk arra, hogy a linképítő munka bázispontjaiként szolgáljanak; célszerű minél magasabb PageRank számmal rendelkező általános vagy a céloldalhoz közelítő témájú webhelyeket kiválasztani; ha kevés ilyen oldalunk van, meg kell építeni őket (én a projekt nagyságától függően 20-50 bázisoldallal dolgozom) {fontos frissítés – 2015: a Google 2013 óta nem frissíti a nyilvános PageRank értékeket, ez az értékrendszer tehát elavult, így helyette több audit oldal értékelését egybevetve lehet megállapítani egy-egy webhely internetes értékét; ezek az Ahrefs, a MOZ és a Majestic}
  • kiválasztjuk a rendszerblogot vagy blogokat: ezek lesznek a felépítendő linkhálózat motorjai, frissítéseik révén mobilizálódik a rendszer; a kiválasztás szempontja ugyanazok, mint a statikus weblapoknál; ha nincs a munkára alkalmasnak tartott blogunk: létre kell hozni egyet vagy többet
  • kiválasztjuk azokat az oldalainkat (legyenek köztük állandó szájtok és blogok is), amelyek kisebb mértékben és háttér-szerepben vesznek majd részt a projektben; témájuk teljesen változatos lehet

Negyedik lépés: a kiválasztott webhelyekre (projektoldalakra) rálényegítjük a céloldal jellegzetességeit (igen speciális, nagy tapasztalatot igénylő tevékenység)

  • honlapelemzéssel meghatározzuk a céloldal 2-3 lényegi és tucatnyi mellékes jellegzetességét (ezek között legyenek egyrészt a leggyakrabban előforduló kulcsszavak, illetve másrészt speciális, ritka kifejezések, szakszavak, idegen szavak, személy- és helynevek, továbbá harmadrészt ezek jellemző kombinációi
  • ezeket a jellegzetességeket sorra a kiválasztott bázisoldalak, blogok és perifériák lényegi elemeivé tesszük; ez természetesen sokkal többet jelent annál, semhogy a szavakat kitesszük az adott oldalakra, hanem szerepeltetjük címekben, meta-tagekben, kép- és linkszövegekben stb.

Ötödik lépés: a statikus linkelés – ez a legnagyobb körültekintést és szakértelmet igénylő munka – ha óvatlanul végezzük, a Google manipulációnak ítéli; e munka során:

  • statikus oldalainkon állandó szöveges linkek formájában hivatkozunk a találatok közt előrejuttatni kívánt webhelyre; eközben ügyelünk:
    • a linkszövegek sokféleségére, a nyelvi változatokra, a szórendre….
    • a kulcsszavas, a long tail és a kulcsszó nélküli linkek arányára
    • a főoldali és aloldali linkek arányra
    • az url-változatokra (www-vel vagy anélkül; könyvtárra vagy index-fájlra…)
    • a linkek buborékszövegének változatosságára
    • fontos: a munka időbeli elosztására – a linkeket fokozatosan kel kitenni, a túl gyors linkgyarapodás gyanút kelt, a túl lassú hatása pedig csak nagyon sokára jelentkezik
  • ha elég sok oldalt vontunk be a munkába, megengedettek a kereszthivatkozások, de ezek száma ne legyen túl magas

Hatodik lépés: dinamikus linkelés: beindulnak rendszerblogok

  • posztolás és linkelés elkezdése az egy vagy több kiválasztott vagy újonnan létrehozott blogban
    • helyezzünk ki néhány (nem sok!) linket a blog főoldalára (oldalsáv, lábléc…), ezek mutassanak bázisoldalaink közül néhányra
    • minden posztban helyezzünk el 1-2 linket (ne többet) – ezek mutathatnak további bázisoldalakra, perifériákra és olykor-olykor a céloldalra (a támogatott, Google-listán előre juttatni kívánt honlapra) is
    • ha az optimalizálandó honlapnak vannak aloldalai, a blogposztokból inkább ezeket linkeljük
    • ha több bloggal dolgozunk, a posztokban olykor kereszthivatkozásokat is elhelyezhetünk
  • a bejegyzéseink legyen tartalmilag értékesel (ne kamuszöveget publikáljunk), abban a linkek szereltetése legyen indokolt
  • a posztolás gyakorisága változó; hetinél sűrűbben célszerűtlen, havinál ritkábban kevéssé hatásos

III. MÁSODFOKÚ OPTIMALIZÁLÁS

Hetedik lépés: a projektben részvevő oldalaink optimalizálása

  • Hosszabb időn keresztül folytatott nagyobb volumenű optimalizációs munka esetén feltétlenül szükséges, hogy a linképítésben részt vevő bázisoldalakat, blogokat és perifériákat magukat is optimalizáljuk
  • a korábban is meglévő, már PageRank értéket szerzett oldalaink nyilván korábban is optimalizálás alatt álltak, most ezt a folyamatot úgy terjesztjük ki, hogy belevesszük a projekt témáját, kulcsszavait is
  • az újonnan létrehozott vagy korábban nem optimalizált blogok és perifériák optimalizálását már a projekt indításakor elkezdhetjük, így mire linkküldő hellyé válnak, már bizonyos erőt képviselhetnek
  • a másodfokú optimalizálás fő célja az, hogy a saját oldalainkra rálényegített jellegzetességek projektoldalaink releváns résztévé váljanak s ezek a webhelyek maguk is pozíciót szerezzenek a Google találati listáin a céloldaléval azonos kulcsszavakkal – ezáltal linkjeik is erősebbek legyenek

– talán ennyi lenne az általam összefoglalható lényeg.

Jelen blogomban, mint a fentiek ezt talán igazolták, a weboldalak keresőoptimalizálásával és Google helyezés elérésével kapcsolatos sok éves tapasztalataimat osztom meg az ide látogató érdeklődő olvasóval, akik így talán értékes választ kaphatnak kérdéseikre, megismerkedhetnek a weboptimalizálás legfontosabb fogalmaival és praktikus tanácsokat is kaphatnak arra nézvést, milyen főbb lépések alapján lehet keresőbarát honlapot készíteni, illetve milyen külső webtámogatás szükséges ahhoz, hogy az optimalizált honlap jó pozíciókat szerezzen a találati ranglistákon

Ha további tanácsra lenne szüksége vagy linképítő megbízást adna, akkor lépjen velem kapcsolatba.

Írhat levelet:

seo-bdk

vagy >> küldhet üzenetet

A blogbejegyzések általában  konkrét kérdésekkel foglalkoznak, a nagyobb összefoglalókat külön oldalakon helyeztem el, éspedig:

 


keresőoptimalizálás – lépésről lépésre

Google kereső optimalizálás lépésről lépésre. Hogyan, miként kell, lehet weboldalt, honlapot optimalizálni, előre juttatni, mozdítani a Google-listán, a Google találati ranglistáin, a Google keresőben? Ingyen SEO tanácsadás. Google keresőoptimalizálás lépésről lépésre. Hogy kell weboldalt optimalizálni, linket építeni? Honlapoptimalizálás, keresőbarát honlap készítése , web optimalizálás, honlapok előkészítése keresőoptimalizáláshoz . Kulcsszavak:  keresőoptimizálás, optimalizáció, linképítés lépésről lépésre, honlapok, weboldalak, optimizálás, net-seo, ingyen, ingyenes tanácsadás, tanácsok, keresőbarát weboldal építése a keresőoptimalizálás első munkafázisa, lépésről lépésre haladva,  googleoptimalizálás, seogoogle, weboptimalizálás, linképítés, hogyan, kell, építeni, optimalizálni

A honlapoptimalizáló honlapok optimalizálása

HONLAP KERESŐOPTIMALIZÁLÁS

Weboptimalizálás – SEO – Google előresorolás

keresőoptimalizálás lépésről lépésreHosszabb ideje Meta-Seonak nevezem azt a folyamatot, amely a keresőoptimalizálás valamely kulcsszavát mint témát érintő honlapra irányul éppen ennek a kulcsszóra való optimalizálás céljából. Merthogy, bizony a keresőoptimalizálással foglalkozó honlapokat is optimalizálni kell. Különben hogyan is kerülnének az első Google-oldalra az organikus találatok között. Ha pedig nem kerülnek oda, akkor a kutya sem látja őket és nem jönnek a megrendelések: a böngészők többsége az első helyek valamelyikéről választ szolgáltatót, terméket, ügyfelet. Ha nem vagy a topon, sehol se vagy. Nem is kell neked weblap.org – DE!

Persze nem tudom, van-e értelme tucatnyi weboldalt így egymás alatt idelinkelni. Van, aki azt mondja, az ilyesmi többet árt, mint használ a honlap előmenetelének. Frissítés: el is távolítottam őket. Nagyrészt. Pár favorit oldal maradt. Gyertek robotok, indexeljétek.

  • Honlap-Seo, weboldal optimalizálás
  • Google honlap optimalizálás lépésről lépésre
  • Weboldal optimalizálás, seo honlap
  • Honlapoptimalizálás, keresőmarketing, pagerank
  • SEO kereső optimalizálás, Google első 10-be kerülés
  • Honlapok Google előresorolása, optimalizálása b/seo/
  • SEO-tanácsadás ingyen kezdőknek
  • Keresőmarketing specialista. Honlapok weboptimalizálása
  • Tartalommarketing -p-cikkek
  • prémium linképítés árak
  • Google első hely. Honlap-optimalizálás lépésről lépésre gsite
  • keresőoptimalizálás transzferár – Kárpátalja
  • seo keresőmarketing transzferár weboptimalizálás b/seo/
  • online marketing zóna – Pillangószív – Kreatív linkfelhő
  • tiltakozás seo bdk szolidaritás sajtószabadság
  • weblap optimalizálás – Linket építő és optimalizáló

A helyezésjavítás nem öncélú. A SEM eljárások célja a forgalomnövelés.