Keresőoptimalizálás vagy honlapoptimalizálás?

A SEO-munkás két nagy dilemmája:

1) akarjon-e magának a SEO-témákban élre törő honlapot vagy szépen csendben végezze a munkáját, teljesítse a megbízásokat és ne akarjon szuper-optimalizált saját honlapot?

(Ha lemond a saját oldalról, akkor lemond arról is, hogy a témában Google-kereséssel a potenciális megrendelők rátaláljanak. Ezért valószínűleg készít egy saját webszájtot. De ha elkészítette:)

2) ha készített saját honlapot, melyik keresőkifejezésre optimalizálja?

Természetesen célszerű lenne mindegyikre: keresőoptimalizálás, SEO, keresőmarketing, honlapoptimalizálás (és külön írva is: honlap optimalizálás, esetleg: honlapok optimalizálása), Google-optimalizálásá, weboptimalizálás, SEO-marketing, linkmarketing, linképítés…. – ez persze lehetetlen, ennyi felé nem koncentrálhat, ki kell választani azt az 1-2, max.3 kifejezést, amelyre összpontosíthat: s ezekre nézvést megindulhat gőzerővel az optimalizálás.

Én is tipródtam ezen épp eleget, végül a honlap-optimalizálás primátusa mellett döntöttem, s másodlagosan a a keresőmarketing és Google-optimalizálás kulcsszavakat választottam. 

Aztán rájöttem, hogy mégsem mondhatok le a szakmailag leginkább megterhelt kifejezésről: Keresőoptimalizálás-SEO.

Főleg, ha optimalizálás közben még offenzívát is folytat: transzferár nyilvántartás

Share
Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.