Honlap optimalizálás: aktuális linképítés

Google honlap optimalizálás 2019

google honlap optimalizálás

Google helyezés javítás – weblap optimalizálás

Az optimalizálásban és a linképítés terén aktuális témák 2019-ben a laptop utáni SEO-korszakra jellemzőek, a nagy számtech projekt lezárása után újra a keresőmarketing eljárásokkal, a komplex linkprofil építéssel és az organikus helyezések javítását célzó erőfeszítésekkel összefüggő témák kerültek előtérbe. Az alább hivatkozott weboldal például erősen feljött számos kulcsszó-keresésre (pl. weblap optimalizálás), miután más területen is kiváló pozíciókat szerzett:

PR cikk megjelentetés – link elhelyezés

Az igen fáradságos keresőoptimalizáló munka hatékony kiegészítő része a tartalommarketing. A SEO-ban ez kicsit mást jelent, mint a PR területén, itt voltaképp a szöveges link szövegkörnyezetének a létrehozása a cél, azaz a public relations cikk nem annyira azért kerül publikálásra, hogy a terméket vagy szolgáltatást minél többen megismerjék, hanem azért, hogy a benne elhelyezett link tartalmilag releváns kontextust kapjon, s ezáltal hatékonyan támogathassa a céloldalt. Éppen ezért célszerű olyan weboldalakat készíteni, amelyek magas keresőmarketing értékkel rendelkezvén alkalmasak és kívánmatosak PR-cikkek publikálására. Az adott témában elért TOP helyezések révén az ilyen webhelyeken elhelyezett anyagok publikálását fizetett szolgáltatássá lehet tenni.

Aktuális optimalizálás: Laptop szerviz 2018

laptop weboldal optimalizálás

Laptop szerviz Budapest 2018

Keresőmarketing és link építő project 2018. Aktuális kulcsszavak google-kereséshez:

  • Laptop szervíz Budapest
  • notebook javítás – alkatrész szerviz:
  • Asus akkumulátor csere garanciával
  • Dell laptop töltő vásárlás
  • videokártya javítás, Fehérvári út lentebb:
  • magyar laptop billentyűzet

A budapesti szervizben 1 év garanciális jótállással végzik a javítást. Az adott kulcsszavakra optimalizált weboldalak tartalmi SEO-kondíciójának feljavítása után a linkprofil építés következett, ebben releváns tartalmú tematikus weboldalak vettek részt, amelyek a számítástechnikával, személyi számítógépekkel, hordozható hardver eszközökkel (tablet, netbook, ultrabook, zenbook) foglalkoztak, különös tekintettel a laptopok szervizelésének keresőszavaira és olyan modellek nevére, mint a Dell Inspiron és Latitude, illetve az Asus ROG Zephyrus gamer laptop.

Notebookok magyar billentyűzettel

magyar laptopbillentyűzetA kiemelt minőségű szervizszolgáltatás preferált márkái és modelljei a Dell, Lenovo, Samsung és Asus notebook gépek. A budapesti szakboltban a legnagyobb favorit hardver eszközök a gyári Dell kijelzők, Asus helyettesítő akkumulátorok és olcsó Philips AC töltők, valamint HP  és Acer újdonságok iránt mutatkozik online rendeléssel és ingyenes beszereléssel, illetve keresett lett a minden típusú noteszgépbe beszerelhető QWERTZ kiosztású magyar billentyűzet:

  • Asus és Dell notebook billentyűzet magyar QWERTZ billentyűzetkiosztással

A kulcsszavas reprezentáció biztosításával a honlapokon elhelyezett linkek magas relevanciaval rendelkeztek, így hatékonyan támogatták a budapesti laptop szervíz céges oldalát és webáruházát 2017-ben.

Ezen az oldalon az optimalizálás alatt álló fontosabb linképítő és meta-SEO webhelyeimre és szükség esetén aktuális seo-munkáim céloldalára küldök egy-egy hivatkozó linket – a hozzájuk tartozó bevezető után.

Komplex keresőoptimalizálás

A jelen blog legfőbb témáját képező folyamat  a komplex keresőoptimalizálásnak az a része, amely során külső webhelyekről hivatkozunk egy kiválasztott, támogatni kívánt honlapra. Korábban a kulcsszavas linképítés állt előtérben, azaz a külső linkek szövege (anchor text) azokat a kulcsszavakat tartalmazta, amelyre nézve a céloldal számára jó helyezést kívántunk elérni. Ez a módszer azonban kevésbé alkalmazható, mióta  Google a pozíciószerzés céljából végzett kulcsszavas linképítést illegális tevékenységnek tartja.

A honlapoptimalizálás és linképítés új módszere Google-helyezés javítása céljából

2013 ősze előtt a linképítést célzottan és koncentráltan lehetett és kellett végezni. Kizárólag a kiválasztott néhány kulcsszóra esett a hangsúly és a tömören kulcsszavas linkek mindegyike közvetlenül mutatott a támogatott honlapra. A hivatkozás szoros kapcsolatba vonta a külső és a fogadó webhelyet. Nagyszámú kulcsszavas link esetében erős láncolat jött létre, amely effektíve olyáolta egy weblap Google-pozícióját. Ám az új algoritmusok – Kolobri, Pingvin – nem támogatják ezt a módszert, büntetik a  hivatkozási láncok kialakulását, ezért dolgoztam ki a szóródásos linkelési eljárást, azaz a  diszperzív linképítés technikáját.

SEO-Árak. Az általam végzett linképtő munka szaktudást, tapasztalatot és kreativitást igényel, emellett 15 éve épülő saját webrendszeremre támaszkodik, amelynek – mint sajátos infrastruktúrának – a fenntartása munka- és költségigényes, ezért a szolgáltatás ára látszatra magas, ugyanakkor akár a reklámokhoz, akár az AdWords hirdetésekhez képest sokkal költséghatékonyabb és más keresőmarketing megoldásokhoz képest jóval kedvezőbb az ár/érték aránya.

  • Keresőoptimalizálás árak – a linképítő munka értéke
  • Télikert SEO prince2:  huzatfokozó szellőző motor tisztítás – Google honlap optimalizálás
  • honlapoptimalizálás, weboldal GoogleTOP10 kereső-optimalizálás

A honlapoptimalizálás.blog.hu 2-es vagy magasabb GooglePageRank-értékkel rendelkező oldalai, posztjai:

  • turizmus kárpátalján honlap optimalizálása 2
  • levél helyes címzése, postai boríték  – honlapoptimalizálás 2
  • transzferár nyilvántartás honlap optimalizálása 2
  • furanflex kéménybélelés, ipari kéményes honlapok optimalizálása 2
  • külső linkek a honlapoptimalizálásban 1
  • a texas póker weboldal optimalizálása 1
  • hangya tücsök linképítés honlapoptimalizálás 1
  • offenzív honlapoptimalizálás 1
  • Laptop akkumulátor helyes töltés  + honlapoptimalizálás – google

Télikertek Budapesten

télikert gyártás budapestA 2015-ben kezdett projektum keretében szobakertek kialakításával, teraszbeépítéssel a magyar fővárosban foglalkozó vállalkozás webegységét támogatom – ezzel az egészséges életmódot (fényterápia), a természet szeretetét (egzotikus növények nevelése), a zöld mozgalmat (napfényenergia hasznosítása) is támogatva.

#terasztelikert Aktuális keresőmarketing projekt vezetése a Budapest Terasz pálmaházának magyar kastélyában:

Aktuális linktámogató oldal

Ez a weboldal az aktuális Meta SEO és keresőmarketing projektek kedvéért készült a hatékony link támogatás céljából. Témája: Honlapoptimalizálás és linképítés. Célzott webhelyek az első helyezéses szakmai blog és ez az optimalizált saját weboldal. Az éppen folyó vagy előkészítés alatt álló menedzselt projektek:  Télikert építés Budapest és PRINCE2 módszertan. A lap további kiegészített keywords-tartalma: googleseo, keresőbarát honlap, saját oldal honlapoptimalizálás, keresőoptimalizálás, linképítés, mobilbarát weboldal, pr, télikert építés budapest, magyar prince2 projektmenedzsment

Linkprofil építés: legjobb ár / érték arány

Aktuális link marketing: Asus akkumulátor csere – Hangoskönyv letöltés – Télikert gyártás. White hat keresőmarketing eszközök és releváns tartalom marketing eljárások a Google első hely elérése céljából.

sajátblog

szófelhő készítés – online program

1

2

  • google penguin 2.0 – a pingvin szárnya alatt
  • cégnév vagy keresőszó a domainban
  • facebook-hozzászólások blogokban – moderálás

Honlapoptimalizálás – Első hely a keresőben

SEO weblapok. Aktuális linképítés folyik ebben a témában: Weblap optimalizálás és PR-cikk megjelentetés. Laptop szerviz Budapest – notebook akkumulátor csere. Keresőbarát weboldal készítés. Weboptimalizálás a kulcsszavas Google keresőmarketing és releváns tartalom marketing munka off-site szakaszábam. Releváns linkek, Google honlapoptimalizálás, tartalommarketing szöveg, kulcsszó sűrűség, kulcsszavak, keresőbarát honlap, tartalom optimalizálás

Share

A »keresőoptimalizálás« mint kulcsszó

A keresőoptimalizálásnak mint szakmának a legfontosabb kulcsszava a magyar nyelvterületen kétség kívül maga a keresőoptimalizálás. Hiába állapítottuk meg már évekkel ezelőtt, hogy pontatlan a kifejezés, lévén nem a keresőt optimalizáljuk, hanem az honlapot (on-site munka), illetve linképítést végzünk (off-site munka), amely utóbbi azonban szintén nem a keresőt optimalizálja, hanem a találatokat, a SEO magyar megfelelőjévé mégis a keresőoptimalizálás lett, a többi kifejezés, például a honlap optimalizálás közel sincs annyira elterjedve, a rá eső Google-keresések száma is nagyságrenddel kisebb.
Bárhogy is: a keresőoptimalizálás kifejezés a komplex tevékenység egészét kifejező fogalommá vált, azaz nem csupán  a weboldal alkalmassá tételét jelenti, hanem azt is (sőt, leginkább azt), hogy egy adott weboldalt külső erőkkel ténylegesen előbbre hozunk a Google találati listáin.

Lényegében tehát a keresőoptimalizálás kifejezés a maga összefoglaló jellegével és azzal a jelentéstömörítéssel, hogy honlapoknak a keresők igényeihez igazodó és jó jó keresőtalálati eredményt hozó optimalizálását jelenti nem csupán a legismertebb, hanem a leginkább frekventált szava a szakmának, és ezért presztízskérdéssé vált, hogy a legjobb szakemberek a saját honlapjukat ezzel a kérdéssel a Google élmezőnyébe juttassák. Ez a mezőny éppen ezért olyan nagy és olyan erős, hogy nekem sokáig még az első 100 találatba sem sikerült bekerülnöm. Favorit-oldalaim sorra elbuktak, az 5-7. táblánál (első 60-70 találat) nem jutottal előrébb, ha egyszer-egyszer az 5-ig fel is jöttek, egykettőre el is vesztették ezt a pozíciót. Mígnem egy különösebben nem is támogatott blogposzt megjelent az első 60-ban, majd 50-ben – és nem is tágított onnan. Akkor erre érdemes erre rágyúrni, gondoltam. Végeztem hát egy laza linképítést a háttérben. De sokáig nem történt semmi, aztán a poszt a keresőoptimalizálással feljött előbb a 4. majd a 3. táblára. Hinnye!

Közben javítottam is rajta, feltettem rá több szöveget és a támogatást is szervezetebbé, rendszer-szerűvé tettem. Ez többek között azzal járt, hogy az egyoldalú optimalizálás elkerülése céljából oldalamat a Google keresőoptimalizálás és SEO keresőoptimalizálás kombinációkra nézve is megdolgoztam.

Ennek köszönhetően a Google-keresőoptimalizálás című poszt a legfontosabb kulcskérdéssel feljött a 2. táblára (első 20), de aztán visszacsúszott a harmadikra. Ott viszont tartósan berendezkedett. Bár tuható, hogy a 3. tízesnek már alig van kereskedelmi értéke, itt azonban a szakmai siker látszik fontosabbnak, és a magyar nyelvterület első 30 keresőoptimalizátora közé tartozni azért nem utolsó dolog.

Share