Laptop szerviz: Google első hely

seo kulcsszó: laptop szervízLinkprofil építés laptopos honlapra

Kezdem azzal a megfigyeléssel, hogy a laptopszerviz kifejezés a felhasználói gyakorlatban elég sok, egymástól eltérő változatban szerepel, így aztán az adott témában indított céges oldalak, szervizes szolgáltatói weblapok vagy online alkatrészáruházak tulajdonosainak főhet a feje: melyik verzióra nézve optimalizáltassák a honlapjukat. Ugyanígy gondban lehetnek a  SEO-szakértők, hogy a notebook kijelző, a monitor vagy a képernyő szinonimák közül melyiket részesítsék előnyben. További dilemma: tablet akku vagy akkumulátor? A hosszabbik a szabályos, de aki gyorsan keres a Google-ban, inkább az előbbit írja. De az alapprobléma összetettebb, mert egyfelől az egybe- és különírás, másfelől az ékezet használata bonyolítja a képet.

A mellékelt ábrán (Semrush audit) látható, hogy midőn egy webáruházat sikerült az adott kifejezésekkel első helyre pozicionálni, kiderült, melyik verzió mit hoz a konyhára. Érdekes módon a külön és hosszú í-vel írt megnevezésre adódik a legtöbb napi rákeresés: holott ez kétszeresen is vét a helyesírási szabályok ellen. Mivel a honlap három variációval megszerezte az első helyezést, látszik, hogy a jó pozícióból melyik hozza a legtöbb látogatót. A negyedik lehetőség nincs benne a legtöbb látogatót hozó top10-ben, így bizonyosan az a negyedik a rangsorban :

  • laptop szervíz – napi 1000 kattintás – kétszeresen helytelen
  • laptop szerviz – 720 kattintás – helytelen
  • laptopszerviz – mindössze 170 kattintás – helyes
  • laptopszervíz – nem tudni, de 170-nél kevesebb; helytelen

Érdekes, hogy a külön írt verzióban a hosszú ékezetes, az egybe írtban pedig a rövid a nyerőbb.

Bárhogy is: tanulságos, hogy a felhasználók (és nyomukban a Google) mennyire veszi komolyan a helyes nyelvi alakok használatát.

Honlap optimalizálás laptop szervíz kulcsszóra

notebook akku - hp laptop töltőArra nem igazán vitt rá a lélek, hogy az egyáltalán nem szabályos verzióra külön is optimalizáljam a notebook alkatrészeket forgalmazó és laptopok garancián túli javítását végző vállalkozás weboldalát. A legkorrektebben számító, normatív laptopszerviz verziótól azonban kénytelen voltam el-eltérni akkor, amikor linkszövegeket készítettem, illetve a hivatkozói háttér felépítésében a tartalommarketing eszközeit alkalmaztam. Segítőtársammal az elmúlt hónapok folyamán rengetek blogposztot írtunk és sok tematikus szakmai szöveget készítettünk a laptopok használatát, szervizelését érintően, ezekben főleg a laptop szerviz  Budapest long tail kulcsszót használtuk, majd rámentünk a márkanevekre és alkatrész nevekre, úgy mint Azus akkumulátor, dell töltő  vagy HP notebook akku. Sorra vettük a marketingben legjobb laptop típusok és márkák alkatrészeit.

Szövegekben nem győztük hangsúlyozni, hogy a számítástechnikai szolgáltatást nyújtó javító műhelyben a helyben vásárolt termékeket ingyenesen szerelik be a hordozható számítógépekbe. Részletes leírását adtuk a hardver eszközöknek, tanácsokat adtunk javítással, szereléssel, laptop billentyűzet tisztítással kapcsolatban. Felsoroltuk az alkatrész szaküzleteket Pesten és Budán.
Munkánk nyomán egy meglehetősen nagy erejű támogatói profil jött létre. A releváns linkek elhelyezése révén a honlap végül is a Google első helyére került laptopok működését és karbantartását illető több szakkifejezéssel, így a legtöbb kattintást eredményező laptop szervízzel is.

Linkprofil építés: Dell akku, Asus töltő

Új seo- és tartalommarketing bprojekt laptopmárkák és notebook alkatrészek megnevezéséből kombinált több kifejezésre célozva. Samsung, Apple hardware eszközök elemei.


A linképítő cikk folytatódik

Share

Webtartalom Google-keresése. Laptop alkatrészek

Laptop alkatrész webáruház

Számítástechnikai szakbolt kínálata: eredeti notebook akkumulátorok raktári készletből; gyári vagy utángyártott laptop töltő minden márkához és típushoz. Szervizi szolgáltatás: billentyűzet javítás és tisztítás, kijelző csere, laptop videokártya javítás 1 év garanciával.


Az internetes tartalmak keresése és a gépi tanulás

web - google keresés éaptoprólAz internetes tartalmak több milliárd (más szóhasználatban: billiónyi) weboldalon helyezkednek el. Ez még nagyon-nagyon messze van a Google nevét adó googol mennyiségétől (ez 10-nek a századik hatványa, míg a milliárd csupán a kilencedik), és elég hosszú ideig kellene még fennmaradnia az emberi civilizációnak ahhoz, hogy a józan ésszel felfoghatatlanul magas szám realitássá váljon (összehasonlításul: az Univerzum csillagainak a becsült száma mindössze 10 a harmincadikon). A weboldalak milliárdos nagyságrendje azonban így is túl nagy ahhoz, hogy átlátható, feltérképezhető legyen, a Google is csak egy töredékét képes bejárni és kereshetővé tenni. A világkereső ennek ellenére mégis globális képet ad a WEB-ről, mégpedig azon a réven, hogy a legfontosabb részét járja be és teszi kereshetővé. Hogy melyik a legfontosabb része, azt algoritmusai „dönti el” linkről linkre haladva. Amelyik webhelyre egyetlen link sem mutat, az láthatatlan marad, a bejárhatók közül pedig azok kerülnek be a Google indexébe (azok válnak kereshetőkké), amelyek fontosnak ítéltetnek. A fontosság egyik kritériuma éppen az, hogy hány link mutat rá – és milyen más oldalakról. Tíz évvel ezelőtt ez volt a legfontosabb tényező, mára maga a tartalom minősége lett mérvadóvá – miközben az értékelés bonyolult szempontrendszerét már a fejlesztők sem látják át teljesen, mivel a Google keresőalgoritmusa mesterséges intelligenciaként működik és a gépi tanulás révén folyamatosan fejleszti önmagát.

Ennek is köszönhető, hogy a  netes tartalmak nagy világkeresője az online szféra meghatározó tényezőjévé vált.

Ma a magyar nyelvű webhelyekre irányuló keresések 95-96 %-át a Google bonyolítja

– miközben annak, hogy egyes keresőszavakra mely honlapok jelennek meg kulcsszavas keresőtalálati rangsorok élén, óriási lett a jelentősége nemcsak a közvetlen online kereskedelemben (webáruházak), hanem a webről induló, de a tárgyi valóságban zajló üzleti akciókban is. Ha egy vállalkozás például laptopalkatrészeket forgalmaz egy adott városban, akkor a vásárlók számát azzal tudja a leghatékonyabban növelni, ha az adott árukínálatot jellemző szavakkal indított keresések épp ennek a cégnek a termékoldalait hozzák a találati listák élén.

Az ilyen vállalkozásnak tehát elemi érdeke, hogy webáruházának kulcsszavas termékoldalai top pozíciókat szerezzenek például olyanalkatrésznevekkel, mint:

  • ASUS laptop akkumulátor
  • Dell laptop töltő
  • Acer notebook billentyűzet
  • Hewlett Packard nyomtató festék
  • Apple pC képernyő
  • Tablet érintőpanelek
  • Samsung laptop videókártya

A Google keresési szempontjai

Hogy kulcsszavas rákeresésnél melyik weblap kerül a találati listán az első, második, harmadik stb. helyre, illetve top10-be, top20-ba, az döntő mértékben attól függ, hogy a Google értelmezésre is képes  keresőalgoritmusa az adott keresőkifejezésre nézve relevánsnak ítéli-e egy honlapot. Fogósabb kérdés, hogy a Nagy Nyomkereső szerint miben áll a relevancia, ám az világos, hogy

a találati eredményoldalon (SERP) az a weblap szerepel jobban, amely a keresőprogram speciális általános és szempontjainak mind formailag, mind tartalmilag leginkább megfelel.

A rangsorolási kritériumokat ma már a Google belső emberei sem ismerik pontosan, mivel az emberi agy képtelen követni a gépi tanulással rohamosan fejlődő szoftvert. Gondoljunk bele, hogy ez a program minden egyes keresés eredményét elraktározza adatbázisába, és feldolgozza a mutatókat: milyen forma és milyen tartalom milyen kulcsszavakkal mennyire volt megfelelő a felhasználó számára: megnyitotta-e a weboldalt, hosszan időzött-e rajta vagy visszafordult, illetve – és legfőbbképpen: hányan voltak rá kíváncsiak naponta, hetente, havonta. Sokan: akkor ez fontos oldal. Rengetegen: akkor minden bizonnyal valóban releváns, mérvadó, adekvát az adott témát és annak kulcsszavait illetően. Adódik

  • a tartalmi és formai jegyek sokasága egyfelől
  • és a keresettség, illetve a megfelelőség másfelől

– már csak össze kell kötni őket, és a szent Guggola máris tudja, mitől döglik a lény. Mivel sok-sok millió rákereséről van szó, a pici részeredményből irtózatosan sok megfeleltetés következik: embert ezt követni már nem tudja.

Korábban, amíg mérnökök kb. tizenötéves munkájának eredménye volt a keresőalgoritmus, tudni lehet, hogy létezik 200 fő rangsorolási szempont, és ezek alá egyenként és átlagosan kb. 250 kritérium tartozik, így kb. 50 000 keresőtényezőről beszélhettünk. Ez nagy szám, de emberi lépték. A gépi tanulással, feltételezhetően, a rendszer akár napi több ezer eddig feltérképezetlen összefüggést találhat a weboldalak tartalma és a keresési eredménnyel való felhasználói megelégedettség között. Ez akár azt is jelentheti, hogy a megfeleltetések száma hónapról hónapra annyival nő, mint amennyit a mérnökök korábban 15 év alatt kidolgoztak.

Éppen ezért ma már csak mosolyogni érdemes azon, amikor a cég szóvivői, fejlesztői, vezető emberei valamilyen konkrét SEO-kérdésre válaszolnak. Korábbi taktikájuk is a ködösítés volt, most azonban valószínűleg már gőzük sincs arról, mit művel teremtményük, az internetes keresések Doktor Frankensteinje.

Honlaptartalom optimalizálása és tartalommarketing

Általános értelemben a tartalommarketing egy áru vagy szolgáltatás propagálását jelenti. A keresőoptimalizálásban a tartalommarketing nem ezt fedi, jelentése nagyjából ez: hatékony keresőmarketing tevékenység végzése unique content létrehozásával és felhasználásával az optimalizált weblapon és a linkprofilt képző oldalakon. Nézzük, miért van szükség erre.

Manapság a a Google átláthatatlan szempontrendszerének főbb vonásait csak tapasztalati tényekkel lehet valamilyen mértékben kitapogatni. Úgy tűnik, az egyik legfontosabb elvárás a honlapok eredeti, egyedi tartalma lett. Természetesen nagyon fontos a kulcsszavas reprezentáció biztosítása és ugyancsak meghatározó tényező a bejövő linkek minősége és száma, de ezek akkor eredményesek, ha mögöttük tartalmi alapú komplex SEO-módszerek állnak. Ez utóbbiak lényege az

igen jelentős mennyiségű, tematikailag kapcsolódó értékes tartalom létrehozása a weben.

Az ilyen tartalom töredék nagyságú, de legfontos részének magára az optimalizált honlapra kell felkerülnie. Ezt volumenében sokszorosan felülmúlja a szakemberek által előállított kapcsolódó külső webtartalom, amelynek nagyobbik része a direkt linképítésben szerepet kapó weblapokra, blogokba kerül úgy, hogy a tartalomban elhelyezezésre kerül  egy-egy megfelelően megszövegezett link. Kellően szoros tartalmi összefüggések estében ezek összessége képezi a releváns linkprofilt.

Itt azonban nem állhat meg a tudomány: a linkprofilba tartozó oldalakat is – saját jogon –  optimalizálni kel. Illetve a második kör honlapjai köré harmadlagos, a harmadlagosak köri negyedik osztályú linkprofil építendő – és ez bármeddig folytatható – amíg el nem fogy a  SEO-szakértő linkcérnája.

A laptop alkatrészeket forgalmazó webáruház keresőmarketing programjában az optimalizáció tizedik hónapjába lépve a negyedik körnél tartunk.  Sergey Brin és Larry Page szelleme legyen velünk.


Webtartalom-keresés. A gépi tanulás révén fejlődő mesterséges intelligencia működése az ember számára követhetetlen. Sem a SEO elmélete, sem a világkereső cég főmuftijainak nyilatkozata nem adhat eligazítást. A tapasztalat azonban megerősíti, hogy a kulcsszavas keresések  eredményeként az a honlap szerepel jobban a találati rangsorba, mely a Google kereső szempontjainak mind általános, mind  speciális szinten formailag és  tartalmilag leginkább megfelel. Ilyen honlap a Laptop Szerviz Budapest webáruháza. Eredeti tartalom, internetes keresés, találati eredmény, seo szakértő, tartalommarketing stratégia, releváns linkek, kereső szempont, webtartalom optimalizálása egyedi módszerekkel

Share

A marketing mint hívószó

Jól jártam azzal, hogy évekkel ezelőtt tanácstalanságomban ’marketing’ név alá helyeztem el azokat a gyűjtőhelyeket, amelyek tematikailag össze nem tartozó weblapok fölött helyezkedtek el. Kellett készítenem mondjuk egy-egy oldal a kreatív játékokról, az olcsó téligumiról és a belsőépítészetről, nyilván egyiket sem akartam elhelyezni valamelyik domainom gyökérkönyvtárába, hát jobb ötlet híján létrehoztam egy /marketing/ könyvtárat és ott kaptak helyet az üzleti megfontolásból készített weblapok. Ám hogy a könyvtár is éljen, csak kellett bele egy index-fájl, és ha már készítettem ilyet, tettem rá tartalmat is, a könyvtárnévnek megfelelőt. Ezt az akkor nem túl szerencsésnek gondolt ötletemet többször is megismételtem más más domainok alatt. És mivel én egy ideje gyakorlatilag már minden oldalamat optimalizálom, így a félig-meddig kényszerűségből készült ’marketing’ honlapok tartalma is kapott belső és külső SEO-t egyeránt. Azaz átesett tartalomoptimalizáláson és küldtem rá külső linkeket is. Aztán, jobban elmerülve a keresőoptimalizálás rejtelmeiben, mind több helyen és mind gyakrabban írtam le a keresőmarketing szót, be-belinkeltem ilyenkor a tematikailag illeszkedő weblapokat, ami végül oda vezetett, hogy egyik ilyen /marketing/ oldalam ezzel a kulcsszóval szépen kezdett szerepelni a keresőtalálati rangsorban, és organikus forgalmat is generált. Ma az http://ungparty.net/marketing/ szájtom a top20 találat között szerepel az igen nagy konkurenciaharc célpontját képező keresőmarketing kulcsszóra.

tartalom, marketing, kaszinóAmióta pedig kiterjedt a SEO-tevékenységem, sorra jöttek olyan magam-támasztotta vagy kívülről érkezett feladatok, amiben a marketing szó szerepet kapott az autó marketingtől és linkmareketingtől a mobilmarketingen át a zöldmarketingig. Persze nehéz megmondani, vajon miért is jó nekem az, hogy a Google első helyén szerepel egyik weboldalam mind a kaszinó marketing, mind a marketing kaszinó kulcsszóval. Esküszöm, egyetlen olyan kaszinóm sincs, ami ebből a kiváló helyezésből profitálhatna és magam sem értem, miért, de eddig Andy Vajna sem keresett meg, hogy exkluzív hirdetést helyezne el weblapomon. Pedig pár könnyű millkáért megszámítanám.

(Szakértő olvasóim persze pontosan tudják, mi a jó a top helyezésű honlapokban és hogyan erősítik a kiépített webrendszer egészét.)

Zöldágra a zöldmarketinggel még nem vergődtem, de a számomra is meglepően erős konkurencia ellenére a Tartalommarketing blog alatt elhelyezett poszt feljövő ágban (zöldágban) van, lesz neki hamarosan top10-es pozíciója! Az említett című új blogom nem véletlenül kapta nevét: a tartalom és a marketing összekapcsolása ugyanis számomra igencsak fontossá vált, mivel – jöttem rá nemrégiben – SEO-szakiként kezdettől azon buzgólkodom, hogy tartalom előállításával és webes megjelentetésével valósítsak meg (kereső)marketing célokat.

Nyomd a kontentet! – hangzik a kezdő bloggereknek adott tanács, amely arra a tapasztalatra alapszik, hogy minél több a szöveg, az egyedi tartalom, annál nagyobb a valószínűsége, hogy a webhelynek megnövekszik a forgalma. Ehhez persze az sem árt, ha érdekes és/vagy fontos az, amiről ír az ember. Marketingesek a megmondhatói.

Share

Tartalommarketing – Mobilmarketing

mobil-tartalom-marketing

Tartalommarketing – Szövegmarketing – Marketingszöveg?

A linképítés göröngyös útját járva a szorgos honlap-optimalizátor, SEO- és Google-szaki el-elérkezik olyan pontokra, amikor szemantikai kérdésekbe ütközik. Fogalmakat kell értelmeznie, mert nem talál eléggé pontos definíciókat a hozzáférhető leírásokban.

Egyre gyakrabban szembetalálkozik a tartalommarketing fogalmával, de nem leli annak pontos meghatározását. Merthogy nincs neki. De adhat-e felmentést ez akkor, ha egy honlap tartalmi optimalizálásában fontosnak tartjuk, hogy a főbb kulcsszavak definiáljuk, arra is számítva, hogy hozzánk hasonlóan mások is szeretnék megtudni a kifejezés pontos jelentését. Addig-addig olvasgatja hát a leírásokat, míg megkísérelheti szintézisbe hozni a megközelítéseket és némi kétellyel az ő lelkében választ ad arra, hogy szerinte MI A TARTALOMMARKETING. (A probléma lényege: tartalommal végzünk-e marketingtevékenységet, avagy a marketingfolyamat irányul-e a tartalomra. Vagyis SEO.szemmel: honnan olvasandó a kulcsszó?)

Valamivel könnyebb a helyzete a mobilmarketing esetén. Afelől ugyanis nem igazán lehet kétség, hogy ez esetben a mobiltelefonokra célzott marketingről van szó, azaz minden olyasmiről, amiben a célközönség tagjait mobilkészüléke segítségével érik el, szólítják meg. (Tipikus példa az SMS-kampány, amelynek során tömeges számú szövegüzenetet juttatnak el címlista alapján valamely kiválasztott ügyfélkör tagjaihoz).

Ugyanakkor itt is felmerül a dilemma: a mobiltelefonok eladását, jobb értékesítését célzó marketingtevékenység nem mobilmatrketing-e?  De, valószínűleg az.  És vajon az okostelefonos alkalmazásokat (applikációkat) forgalmazó cég promóciós kampánya micsoda, ha nem mobilmarketing? Alighanem az is az. Itt sem árt tehát a fő meghatározás mellé odatenni a további jelentéseket is, hiszen ezek a magyar szóösszetételek gyakran több értelmezési lehetőséget nyitnak meg, mint angol megfelelőik (content marketing, mobile marketing), amelyeknél talán egyértelműbb, hogy első esetben a jelző révén végzett , a második esetben a jelzőre irányuló marketingről van szó, vagyis: tartalommarkleting = tartalom előállításával és közlésével végzett marketinges munka, mobilmarketing = mobiltelefonokra célzott marketing. Hogy a kulcsszó elemei milyen viszonyban vannak egymással, az a tartalomoptimalizálás szempontjából egyáltalán nem közömbös).

A témákról bővebben új tematikus blogomban:

Mobilmarketing – Tartalommarketing – Online tartalom – Linkmarketing A linképítő cikk folytatódik

Share

A tartalommarketing jelentése

tartalommarketing-jelentese

Tartalommarketing = komplex jellegű releváns tartalom közreadásával kifejtett marketingtevékenység

A szóban forgó kifejezés – content marketing – magyar megfelelője helyesen egybeírandó, hasonlóan a keresőmarketing vagy mobilmarketing szavakhoz, ám eltérően az online marketing jelzős szerkezettől. Így aztán a szóalakból nehéz egyértelműen következtetni a jelentésre, hiszen nem tudni, hogy a tartalomra vonatkozó marketingről van-e szó, vagy éppen valamilyen tartalom segítségével végzett marketingtevékenységet nevezünk meg a szakszóval, esetleg a marketingnek a tartalmát értjük rajta. Ha jobban elmélyülünk a témában, akkor persze kiderül, hogy mit is fed ez az új keletű terminus technikus, ám az bárki számára feltűnhet, hogy pontos definícióját hiába keressük, inkább csak körülírások állnak rendelkezésünkre még a beható Google-mélykeresések eredményeként is. Mi több, ha elolvassuk ezeket a meghatározásokat, gyakran az a benyomásunk támad, hogy ezek a PR-ra, azaz a public relations ágazatra is vonatkozhatnának, sőt, a reklám mint olyan is beleilleszkedhet a megközelítésbe. Hiszen miről is van szó? Hát arról, hogy:

A tartalommarketing során

  • tartalmat állítunk elő
  • ezt a tartalmat közreadjuk (publikáljuk)

abból a célból, hogy

  • növeljük egy termék értékesítési mutatóit
  • növeljük valamely szolgáltatás iránti keresletet
  • növeljük egy márka vagy cég hírnevét

– ezek a pontok tökéletesen illenek mind a PR-ra, mind a közvetlen reklámra. Nyilvánvaló, hogy mindegyikhez szükséges valamiféle (szöveges, képi, hangzó…) tartalom elkészítése és annak megjelentetése (sajtóban, elektromos médiumban, online felületen, elküldött sms-ben stb), mint ahogy az is, hogy a végső cél minden esetben a vásárlás, megrendelés kiváltása és élénkítése.

Akkor hát miben különleges a tartalommarketing (a továbbiakban TM)?

Egyes források szerint abban, hogy a reklám és a PR egy termék felől irányul a fogyasztó felé, azaz a termékhez keres vásárlót, addig a TM a közönségigénynek megfelelő terméket keresi meg, vagyis a fogyasztói elváráshoz keres eladnivalót. Ám ez így mégsem igaz, mert a TM-mel foglalkozó marketinges szakember az esetek túlnyomó esetében konkrét vállalati megbízás alapján konkrét termék, márka, brend népszerűsítése érdekében végzi munkáját. Feladata nem a piackutatás, nem a vásárlói igények megismerése, ilyesmivel mások foglalkoznak, őneki a szolgáltatást vagy az árucikket kell kívánatossá tennie, munkájának iránya tehát ugyanaz, mint a PR-osé, a termékmenedzseré vagy a reklámfilmesé.

Én a magam részéről az előállított tartalom jellegében és minőségében látom a különbséget. A reklám jószerével csak szlogenekben gondolkozik, pár szóval vagy mondattal tör célja felé, ehhez rendel képet, hangot. A PR-os tartalmak mélyebbek, de a pozitív vonások hangsúlyozásán kívül nem sok egyebet tartalmaznak. Ha píár-szakember írja a termékismertetőt, abban általában az eladandó portéka bámulatos tulajdonságai, erényei, nélkülözhetetlensége szerepel, de meglehet, hogy a technikai mutatók kimaradnak. Megtudod, hogy milyen kunsztokra képes a porszívó (beszippantja a teniszlabdát), de hiába keresed, hogy hány kW a teljesítménye.

Nos: innen csak egy lépés, hogy megfogalmazzuk, mégis miben tér el a TM a társaitól. Hát abban, hogy a TM keretében létrehozott és publikált tartalom informál, tájékoztat, rávilágít, megmagyaráz, értelmez, részletez, kifejt, mögé néz, választ ad a kérdésekre, problémát vet fel, esetleg továbbgondolkodtat. Míg a PR-tartalom csak tukmál. A TM-tartalom komplex, többrétegű, közvetett, tág horizontú, értelmezendő. A PR-tartalom vagy pláne a reklám leegyszerűsítő, didaktív, szűkre fókuszált, direkt, szájbarágós. A TM a választott tárgy lényegének releváns megközelítését végzi, a PR a látványos tulajdonságokra korlátozódik

Mindazt, amit a tartalommarketinget megkülönböztetheti a rokonágazatoktól, leginkább a komplexitásban és a relevanciában ragadhatjuk meg. Így tehát ajánlott meghatározásom ez:

A tartalommarketing olyan marketingtevékenység, amelynek során komplex jellegű releváns tartalmak előállítása és közreadása révén egy cég, márka, termék, szolgáltatás értékesítésének kiterjesztése érdekében gyakorlunk hatást a fennálló kereslet-kínálat viszonyára. A linképítő cikk folytatódik

Share

Optimalizálás: Laptop 2017 aktuális link

Aktuális optimalizálás: Laptop szerviz 2017

laptop weboldal optimalizálás

Laptop szerviz Budapest 2017

Keresőmarketing és link építő project 2017. Aktuális kulcsszavak google-kereséshez:

  • Laptop szervíz Budapest
  • notebook javítás – alkatrész szerviz:
  • Asus akkumulátor csere garanciával
  • Dell laptop töltő vásárlás
  • videokártya javítás
  • magyar laptop billentyűzet

A budapest szervizben 1 év garanciális jótállással végzik a javítást. Az adott kulcsszavakra optimalizált weboldalak tartalmi SEO-kondíciójának feljavítása után a linkprofil építés következett, ebben releváns tartalmú tematikus weboldalak vettek részt, amelyek a számítástechnikával, személyi számítógépekkell, hordozható hardver eszközökkel (tablet, netbook, ultrabook) foglalkoztak, különös tekintettel a laptopok szervizelésének keresőszavaira. A kulcsszavas reprezentáció biztosításával a honlapokon elhelyezett linkek magas relevanciaval rendelkeztek, így hatékonyan támogatták a budapesti laptop szervíz céges oldalát és webáruházát 2017-ben.

Ezen az oldalon az optimalizálás alatt álló fontosabb linképítő és meta-SEO webhelyeimre és szükség esetén aktuális seo-munkáim céloldalára küldök egy-egy hivatkozó linket – a hozzájuk tartozó bevezető után.

A jelen blog legfőbb témáját képező folyamat  a komplex keresőoptimalizálásnak az a része, amely során külső webhelyekről hivatkozunk egy kiválasztott, támogatni kívánt honlapra. Korábban a kulcsszavas linképítés állt előtérben, azaz a külső linkek szövege (anchor text) azokat a kulcsszavakat tartalmazta, amelyre nézve a céloldal számára jó helyezést kívántunk elérni. Ez a módszer azonban kevésbé alkalmazható, mióta  Google a pozíciószerzés céljából végzett kulcsszavas linképítést illegális tevékenységnek tartja.

2013 ősze előtt a linképítést célzottan és koncentráltan lehetett és kellett végezni. Kizárólag a kiválasztott néhány kulcsszóra esett a hangsúly és a tömören kulcsszavas linkek mindegyike közvetlenül mutatott a támogatott honlapra. A hivatkozás szoros kapcsolatba vonta a külső és a fogadó webhelyet. Nagyszámú kulcsszavas link esetében erős láncolat jött létre, amely effektíve olyáolta egy weblap Google-pozícióját. Ám az új algoritmusok – Kolobri, Pingvin – nem támogatják ezt a módszert, büntetik a  hivatkozási láncok kialakulását, ezért dolgoztam ki a szóródásos linkelési eljárást, azaz a  diszperzív linképítés technikáját.

SEO-Árak. Az általam végzett linképtő munka szaktudást, tapasztalatot és kreativitást igényel, emellett 15 éve épülő saját webrendszeremre támaszkodik, amelynek – mint sajátos infrastruktúrának – a fenntartása munka- és költségigényes, ezért a szolgáltatás ára látszatra magas, ugyanakkor akár a reklámokhoz, akár az AdWords hirdetésekhez képest sokkal költséghatékonyabb és más keresőmarketing megoldásokhoz képest jóval kedvezőbb az ár/érték aránya.

  • Keresőoptimalizálás árak – a linképítő munka értéke

A honlapoptimalizálás.blog.hu 2-es vagy magasabb GooglePageRank-értékkel rendelkező oldalai, posztjai:

Télikertek Budapesten

A 2015-ben kezdett projektum keretében szobakertek kialakításával, teraszbeépítéssel a magyar fővárosban foglalkozó vállalkozás webegységét támogatom – ezzel az egészséges életmódot (fényterápia), a természet szeretetét (egzotikus növények nevelése), a zöld mozgalmat (napfényenergia hasznosítása) is támogatva.

#telikert Aktuális keresőmarketing projekt vezetése:

  • gyártási marketing – kertépítő terasz: budapest télen

Aktuális linktámogató oldal

Ez a weboldal az aktuális Meta-SEO és keresőmarketing projektek kedvéért készült a hatékony link támogatás céljából. Témája: Honlapoptimalizálás és linképítés. Célzott webhelyek az első helyezéses szakmai blog és ez az optimalizált saját weboldal. Az éppen folyó vagy előkészítés alatt álló menedzselt projektek:  Télikert építés Budapest és PRINCE2 módszertan. A lap további kiegészített keywords-tartalma: googleseo, keresőbarát honlap, saját oldal honlapoptimalizálás, keresőoptimalizálás, linképítés, mobilbarát weboldal, pr, télikert építés budapest, magyar prince2 projektmenedzsment

sajátblog

szófelhő készítés – online program

1

2

Honlapoptimalizálás

SEO weblapok. Aktuális linképítés folyik ebben a témában: Laptop szerviz Budapest – notebook akkumulátor csere. Kulcsszavas Google keresőmarketing és releváns tartalom marketing munka. Releváns linkek, Google honlapoptimalizálás, tartalommarketing szöveg, kulcsszó sűrűség, kulcsszavak, keresőbarát honlap, tartalom optimalizálás

Share