Új honlapoptimalizáló és linképítő projekt

Mint tudjuk,  a keresőoptimalizálás az a tevékenység, amelynek során egy kiválasztott weboldalnak javítjuk a Google-helyezését – ezt honlapoptimalizálással és linképítéssel érjük el. Ez A folyamat komplex eljárások sorozatából áll, amelyek jellegüknél fogva külömböznek egymástól, és amelyek az utóbbi időben lényegesen megváltoztak annak megfelelően, hogy

a Google 2013-2014-ben paradigmaváltást hajtott végre,

amelynek nem csupán az a lényege, hogy a kulcsszavas keresésről áttette a hangsúlyt a hosszabb, életszerű keresőkérdésekre, hanem az is, hogy ezzel magát a kulcsszavas optimalizálást is zárójelbe tette, mi több, a gyakorlati tapasztalatok azt mutatják, hogy a célzatosan és koncentráltan a kulcsszavakra irányuló optimalizálás egészét manipulációnak nyilvánította és a határozott célok mentén erőteljesen optimalizált weboldalakat hátrasorolással vagy a kulcsszavas listákról való kitiltással sújtotta. Ezzel lehetetlenné váltak a keresőoptimalizálás korábban bevett módszerei. Új metódus kidolgozása vált szükségessé.

Ennek a kihívásnak eleget téve dolgoztam ki a kreatív honlapoptimalizálás és diszperzív linképítés  egy összetett eljárásrendszerét. Talán mondanom sem kell, hogy a Dr. Kállay O. Béla munkássága előtti tisztelgésem okán ezt a metódust »Arvisura« optimalizációs projektnek neveztem el.


Honlapoptimalizálás – új linképítő projekt: SEO-Arvisura

A keresőoptimalizálás a Google paradigmaváltása után a diszperzív linképítés és kreatív honlapoptimalizálás módszerére épül. Ennek neve Arvisura-Seo-projektum: weboptimalizálás, seo arvisura, hatékony honlapoptimalizálás, Google linképítés, a google kereső paradigmaváltása, weboldal optimalizáció, weblap optimalizálás, bdk, keresőoptimalizálás

 

Címke , , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük