Mobil marketing – Hordozható eszközök marketingje

Mobil eszközök: télikert, számítógép, telefon, hűtő

Bár a mobil szóról mindenkinek az okostelefon jut eszébe, de vannak más hordozható eszközök is. As az egybeírt mobilmarketing pedig voltaképp ezen készülékek tulajdonosainak vásárlási kedvét célzó marketingtevékenységet jelenti, mégis beszélhetünk például a mobil klímagépek marketingjéről. Ahogy a laptopokéról is, amelyek mobilis számítógépek.

Mobil télikert a bejárati teraszon

Remek megoldás, ha a házad előtti teraszt szeretnéd jobban kihasználni, és télen is komfortosabbá tennéd. Az ilyen mobil télikertek könnyen telepíthetőek és eltávolíthatóak, nem igényelnek állandó szerkezeti változtatásokat a teraszon, így bármikor eltávolíthatóak, ha nem szeretnéd őket használni.

Eközben sokoldalúak: nemcsak a teraszon, de más helyen is használhatóak, mint például erkélyen, vagy akár a kertben. Védelmet nyújtanak az időjárás viszontagságai ellen. A mobil télikertek megvédenek a széltől, esőtől, hótól és a naptól is. Ráadásul energiatakarékosak, mert segítenek megtartani a meleget a téli hónapokban, ezzel fűtési költséget takaríthatsz meg.

A mobil télikert ára a méretétől, az anyagától, és az üvegezés típusától függ. Általában 500.000 Ft és 2.000.000 Ft között mozog az áruk. Ha ilyen létesítmény telepítését fontolgatod, érdemes először felmérni a terasz adottságait, és kikérni egy szakember véleményét.

Ipari mobil klímák, léghűtők, párásítók marketingje

Nyilván jó értékesítési fogás nyári akciók meghirdetése. A kánikulában szívesebben vásárolnak léghűtő berendezést például a forró éttermi teraszok üzemeltetői. A hordozható HydroPort klíma akciósan sem olcsó mulatság, de az előnyeit soroló PR-cikkek eléggé meggyőzőek akkor is, ha egyes körülmények fölött elsiklanak (hőelvezetés hiánya).

Külön hangsúly esik az ipari alkalmazásra és arra, hogy energiatakarékos. A fizika törvényein alapülő üzemelése során a víz párolgása révén hűti le környezetét (evaporáció). Lényegében marketingszövegnek tekinthető a termékleírás is a forgalmazó webáruházi honlapon:

Ipari mobil hűtő = környezetbarát klímaberendezés. Működése során nem használ fel és nem bocsát ki magából semmilyen káros anyagot. Nem bocsát ki magából vízpárát, a csomagolásból kivéve azonnal használható. Szakértőt az összeszerelése nem igényel. A gép kerekeken gurul, így az igényeknek megfelelően bármikor könnyen elmozgatható, továbbgurítható.

Laptop: a mobil számítógép hordozhatósága. Akku

hp laptop akku ára

hewlett packard akku

Egy notebook hordozhatóságát belső áramforrásának minősége határozza meg. Vagyis ha a laptop hosszú üzemidejű akkumulátorral rendelkezik, akkor valóban mobileszköznek minősül és működése autonóm. Ám ez a funkciója nem csupán a belső áramforrás függvénye, hanem azé a készülék is, amelyikkel feltöltik a telepet.

Minden budapesti szervizekben, valamint azok webáruházaiban és szakboltjaiban bőségesen válogathatunk ASUS és Dell laptoptöltők, HP akkumulátorok és más hardvereszközök kínálatában. Tanácsadással is szolgálnak az eladók az aksik élettartam-növelésére és paraméterek kompatibilitására vonatkozóan.

Teraszra épített mobil télikert. Üvegház típusai

A tárgyalt hordozható kerti építmények egyaránt lehetnek szabadon állóak, teraszra telepítettek vagy a házhoz erősítettek. A legtöbb esetben a növények termesztésre szánt üvegházak elszigeteltebbek. A második lehetőség optimálisan alkalmas dísznövények nevelésére szánt szobakert kialakítására kompakt csatlakozással a lakóházhoz.

Ezek mellett különleges típust képviselnek a guruló, odább vihető vagy más helyen pillanatok alatt felállítható hordozható pavilonok, üvegkupolák. Egy családi ház mellé épített terasz ékességei lehetnek. Közös jellemzőjük, hogy a melegség és kényelem érzését adják, valamint egyedülálló lehetőséget kínálnak arra, hogy egész évben élvezzük a természet közelégét otthonunkban.

Mobilmarketing eszközök okostelefonra. SMS

sms-kampány - link építés, marketing

Tömeges SMS küldő

A mobiltelefonos marketingeszközök robbanásszerű fejlődése új lendületet vett azóta, hogy megjelentek az állandó széles sávú internetkapcsolatra kötött okostelefonok és alkalmassá váltak a legkülönbözőbb alkalmazások használatára. Az applikációk kiváló eszközei a marketing jellegű tartalmak megjelenítésének. Ezzel a gyors fejlődéssel párhuzamosan azonban megmaradt az igény a hagyományosabb módszerek iránt is, így hatékonyságában még feltétlenül versenyképes maradt a klasszikus mobilmarketing eljárás, az SMS-kampány, amely a szöveges üzenetek tömeges kézbesítésével éri el az értékesítés kiszélesedését, az üzleti forgalom növekedését azokban az ágazatokban, amelyekre a címlista alapján nyilvántartható százezres ügyfélkör a jellemző.

A tömeges SMS-küldés előnyei sajátosságai

tömeges sms küldés - kampány

Tömeges Gateway SMS-küldés számítógépről

Az eljárás lényege, hogy a nagyvállalat (üzletlánc, bolthálózat) törzsvásárlói személyes azonnali szövegüzenetet kapnak egy-egy értékesítési akció indulásáról vagy új árucikk érkezéséről. Az ilyen szövegüzenet mozgósító erejét számos tudományos kutatás, illetve a marketing szakemberek tapasztalata is igazolja.

Az eljárás technológiai hátterét egy olyan rendszer képezi, amely a megfelelő szoftverek és hardverek összekapcsolásával lehetővé teszi, hogy adatbázis alapján akár milliós nagyságrendben kerüljenek az SMS-üzenetek továbbításra közvetlenül egy nagy teljesítményű szervergépről. A folyamat vezérlését a szolgáltatás megrendelője végezheti felhasználóbarát webfelületről. Az ilyen rendszer neve Gateway online.

gateway-sms-kampanyGateway SMS-kampány

Az SMS-kampány sikeres lebonyolításához tehát az elmondottak alapján megfelelő szoftver- és hardvertámogatást szükséges biztosítani – erre csak erre szakosodott professzionális cégek képes, amelyek a saját fejlesztésű programokkal ebben hatékonyabbak, mint a nagy mobilszolgáltatók azonos profilú – tömeges sms, marketing sms küldés – kiszervezett egységei.

A kampány-sms-ek tehát online felületről indulnak, de mobiltelefonra érkeznek. A technikai részletek fontosságának tudatosítása közben érdemes figyelni arra is, hogy minden sms-kampány más és más lefolyású és a címlista mögötti vásárlói kontingens nem passzív masszát, hanem aktivizálható célcsoportot feltételez, amelynek tagjaihoz a megbízó személyesen kíván szólni rövid szöveges reklámüzenetében.

Okostelefon és marketing, mobil klíma, Dell számítógép

A továbbra is népszerű online SMS-kampány mellett az új lehetőségeket megcélzó mobilmarketing eszközök az okostelefon-alkalmazások (applikációk) használatával igencsak megszaporodtak a kínálati piacon. De eközben a tömeges sms küldés továbbra is a leghatékonyabb értékesítésélénkítő eljárás az online marketing területén. Érdemes úgy tervezni a vállalati tevékenységet, hogy az online mobil marketing tevékenység és az azonnali tömeges üzenetküldés az üzleti szempontok mellett a technológiai lehetőségeket és az emberi tényezőt is figyelembe vegye. De legelőször azt kell tisztázni, egyáltalán mi a mobilmarketing.  Mobil télikert. Hordozható hűtőműködése

A szolgáltató honlapja, amelyen a tömeges sms küldés ingyen kipróbálást is felajánlják, tartalmi honlapoptimalizáláson esett át és kontextus alapú linképítés alatt áll. Olyan kulcsszavakkal, mint a terasz építés, tömeges sms kézbestés, laptopról marketing szöveg küldés mobilhálózatra. Ipari hűtés, hatékony klimatizálás, online gateway üzenetküldés webfelületről

Weboldal optimalizálás: terasz építés, raktár hűtés, akku töltés

Ha saját honlapját optimalizáltatná webes smsküldés témában, a mobilmarketinges szakkifejezések valamikével, vegye fel velem a kapcsolatot: Üzenet küldés

Az organikus találatok között hogy lehet a Google kereső első oldalára kerülni?

Címke , , , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük