SMS-kampány – Mobilmarketing

sms-kampány - link építés, marketing

Tömeges SMS küldő

Mobilmarketing eszközök

A mobiltelefonos marketingeszközök robbanásszerű fejlődése új lendületet vett azóta, hogy megjelentek az állandó széles sávú internetkapcsolatra kötött okostelefonok és alkalmassá váltak a legkülönbözőbb alkalmazások használatára. Az applikációk kiváló eszközei a marketing jellegű tartalmak megjelenítésének. Ezzel a gyors fejlődéssel párhuzamosan azonban megmaradt az igény a hagyományosabb módszerek iránt is, így hatékonyságában még feltétlenül versenyképes maradt a klasszikus mobilmarketing eljárás, az SMS-kampány, amely a szöveges üzenetek tömeges kézbesítésével éri el az értékesítés kiszélesedését, az üzleti forgalom növekedését azokban az ágazatokban, amelyekre a címlista alapján nyilvántartható százezres ügyfélkör a jellemző.

A tömeges SMS-küldés

tömeges sms küldés - kampány

Tömeges Gateway SMS-küldés számítógépről

Az eljárás lényege, hogy a nagyvállalat (üzletlánc, bolthálózat) törzsvásárlói személyes azonnali szövegüzenetet kapnak egy-egy értékesítési akció indulásáról vagy új árucikk érkezéséről. Az ilyen szövegüzenet mozgósító erejét számos tudományos kutatás, illetve a marketing szakemberek tapasztalata is igazolja.

Az eljárás technológiai hátterét egy olyan rendszer képezi, amely a megfelelő szoftverek és hardverek összekapcsolásával lehetővé teszi, hogy adatbázis alapján akár milliós nagyságrendben kerüljenek az SMS-üzenetek továbbításra közvetlenül egy nagy teljesítményű szervergépről. A folyamat vezérlését a szolgáltatás megrendelője végezheti felhasználóbarát webfelületről. Az ilyen rendszer neve Gateway online.

gateway-sms-kampanyGateway SMS-kampány

Az SMS-kampány sikeres lebonyolításához tehát az elmondottak alapján megfelelő szoftver- és hardvertámogatást szükséges biztosítani – erre csak erre szakosodott professzionális cégek képes, amelyek a saját fejlesztésű programokkal ebben hatékonyabbak, mint a nagy mobilszolgáltatók azonos profilú – tömeges sms, marketing sms küldés – kiszervezett egységei.

A kampány-sms-ek tehát online felületről indulnak, de mobiltelefonra érkeznek. A technikai részletek fontosságának tudatosítása közben érdemes figyelni arra is, hogy minden sms-kampány más és más lefolyású és a címlista mögötti vásárlói kontingens nem passzív masszát, hanem aktivizálható célcsoportot feltételez, amelynek tagjaihoz a megbízó személyesen kíván szólni rövid szöveges reklámüzenetében.

Okostelefon és marketing

A továbbra is népszerű online SMS-kampány mellett az új lehetőségeket megcélzó mobilmarketing eszközök az okostelefon-alkalmazások (applikációk) használatával igencsak megszaporodtak a kínálati piacon, de eközben a tömeges sms küldés továbbra is a leghatékonyabb értékesítésélénkítő eljárás az online marketing területén. Érdemes úgy tervezni a vállalati tevékenységet, hogy az online SMS-kampány, a mobil marketing tevékenység és az azonnali tömeges üzenetküldés az üzleti szempontok mellett a technológiai lehetőségeket és az emberi tényezőt is figyelembe vegye. De legelőször azt kell tisztázni, egyáltalán mi a mobilmarketing.

A szolgáltató honlapja, amelyen a tömeges sms küldés ingyen kipróbálást is felajánlják, tartalmi honlapoptimalizáláson esett át és kontextus alapú linképítés alatt áll olyan kulcsszavakkal, mint a tömeges sms kézbestés, marketing sms küldés mobilhálózatra, hatékony mobilmarketing, online gateway üzenetküldés webfelületről

Weboldal optimalizálás

Ha saját honlapját optimalizáltatná webes smsküldés témában, a mobilmarketinges szakkifejezések valamikével, vegye fel velem a kapcsolatot: Üzenet küldés

Címke , , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.